AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Del Skrevet 27. april Er det normalt å spise kun syltetøy på brødskiva si? Kjenner jeg blir helt oppgitt av en mannlig kollega som gjør dette hver eneste lunsj. Han har sånn svær boks med syltetøy stående på kjøkkenet. Syltetøy er da ikke særlig sunt og tennene hans må da bli ødelagte av det? Makan Anonymkode: 49d97...37d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Del Skrevet 27. april Er det normalt å bry seg om hva andre spiser? Nei Makan Anonymkode: a853c...649 45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #3 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det normalt å spise kun syltetøy på brødskiva si? Kjenner jeg blir helt oppgitt av en mannlig kollega som gjør dette hver eneste lunsj. Han har sånn svær boks med syltetøy stående på kjøkkenet. Syltetøy er da ikke særlig sunt og tennene hans må da bli ødelagte av det? Makan Anonymkode: 49d97...37d Ble mest imponert over at du tydeligvis er i jobb jeg. Anonymkode: a116a...b69 17 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Del Skrevet 27. april Er vel like normalt det som svett ost, eller hva en må foretrekke. Anonymkode: c7be8...334 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #5 Del Skrevet 27. april Spesielt sunt? Nei. Ødelagte tenner? Neppe, med mindre han har spesielt svake og dårlige tenner. Om det er normalt? Kom igjen, det lurer du egentlig ikke på. Du er et voksent menneske med jobb. Anonymkode: df742...1bf 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #6 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det normalt å spise kun syltetøy på brødskiva si? Kjenner jeg blir helt oppgitt av en mannlig kollega som gjør dette hver eneste lunsj. Han har sånn svær boks med syltetøy stående på kjøkkenet. Syltetøy er da ikke særlig sunt og tennene hans må da bli ødelagte av det? Makan Anonymkode: 49d97...37d Det er helt normalt, og han pusser sikkert tenner. Det er ikke helt normalt å lage tråder om kollegaers lunsj. Anonymkode: 4810f...f64 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 27. april #7 Del Skrevet 27. april (endret) Spiller det noen rolle om han bare har syltetøy på skiva si? Kanskje han var tom for smør? Eller kanskje han bare liker det sånn. Skal det ikke mer til å bli sett på som unormal så er det jammen mange galninger her i verden (han klarer sikkert å pusser tennene sine, så don't worry) Endret 27. april av Ditzy Doo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #8 Del Skrevet 27. april Det er veldig praktisk å ha syltetøy som lunch-pålegg i forhold til mye annet. På min arbeidsplass er kjøleskapet fult av smør, oster, kjøttpålegg osv osv, og halvparten er muggent og stinker. Ville heller ha hatt en kollega som hadde dratt fram syltetøyglasset, enn de som varter opp med et helt frokostbord av ingredienser for å smøre seg et par skiver. Anonymkode: 8a06e...150 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #9 Del Skrevet 27. april Synes det er rart, og trist, og usunt, å drive å spise brødmat til lusj, jeg. Anonymkode: e9368...3f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #10 Del Skrevet 27. april Hvorfor bryr du deg? Og hva har det å si om det er "normalt" eller ikke? Anonymkode: ebaf5...17c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #11 Del Skrevet 27. april Alt folk henger seg opp i.. Anonymkode: eb14b...3ac 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #12 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alt folk henger seg opp i.. Anonymkode: eb14b...3ac Og må skrive på kg om 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Anonymkode: 10056...ec4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #13 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Og må skrive på kg om 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Anonymkode: 10056...ec4 Synes egentlig det er mer fascinerende med de som klikker seg inn i tråder med den type trådtittel. Leser innleggene. For så å bruke tid på å skrive hvor tåpelig det er å skrive om temaet. De topper på en måte idiotien. Anonymkode: e9368...3f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #14 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det normalt å spise kun syltetøy på brødskiva si? Kjenner jeg blir helt oppgitt av en mannlig kollega som gjør dette hver eneste lunsj. Han har sånn svær boks med syltetøy stående på kjøkkenet. Syltetøy er da ikke særlig sunt og tennene hans må da bli ødelagte av det? Makan Anonymkode: 49d97...37d Mange som gjør det. Har du ikke andre ting å henge deg opp i? Anonymkode: 5ed57...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #15 Del Skrevet 27. april Ja, det er normalt å være ensporet. Hilsen Nugatti-mannen fra tv-programmet "Hellstrøm ordner opp - hjemme" Anonymkode: d46b7...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #16 Del Skrevet 27. april 0/10 Anonymkode: 83f6f...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #17 Del Skrevet 27. april Jeg spiser bare syltetøy på brødskivene. Har ikke noen oppfatning av at det er normalt nei. Men tennene mine er ikke ødelagt. Anonymkode: 2dc38...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 27. april #18 Del Skrevet 27. april Hadde en kollega som spiste makrell i tomat på brødskiva hverdag i 3 år! Like normalt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #19 Del Skrevet 27. april 95 % av pålegget som blir spist på sykehjemmet er smør med syltetøy. Billig og enkelt i tillegg. Så der er det normalt. Syltetøy er ikke spesielt sunt, men det er heller ikke brødskiver etter min mening. Anonymkode: 790c6...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #20 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Synes det er rart, og trist, og usunt, å drive å spise brødmat til lusj, jeg. Anonymkode: e9368...3f7 hva spiser du til lunsj da?? Anonymkode: 3dde9...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå