AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Del Skrevet 27. april Jeg tenker mye på dette, og lurer på om noen kan trekke kort å se på denne situasjonen. Jeg er i et forholdsvis nytt forhold, hvor det er et barn inni bildet. Min mor har passert 80 år nå, og er litt dårlig til beins pga en prolaps og et par andre greier. Hun er også veldig privat av seg, og totalen av alt har derfor ført til at hun har isolert seg mer og mer de siste årene. Hun har et godt hjerte, og har alltid vært der for oss barna og barnebarna hennes, men nå er hun altså mer privat, og ser ikke så mye til andre folk, annet enn oss i familien. Jeg gruer meg litt til å introdusere kjæresten, siden hun ikke er så sosialt godt vant lenger. Og hva med barnet til kjæresten? Jeg skulle ønske hun hadde tatt det barnet imot med åpne armer, men jeg føler litt på at dette kommer til å bli vanskelig for henne. Barnet er allerede i ungdomsalderen, og jeg klarer ikke helt se at moren min kommer til å åpne opp for å bli så kjent med denne ungdommen. Det er vanskelig å forklare helt. Hadde blitt glad om noen kunne trekke kort på dette, og evt gi noen råd, om mulig? Anonymkode: 14778...c4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Del Skrevet 27. april Lurer også veldig på hvordan søsteren min og kjernefamilien hennes vil ta imot kjæresten og barnet? Anonymkode: 14778...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #3 Del Skrevet 27. april Noen som vil prøve? 🌸 Anonymkode: 14778...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Del Skrevet 29. april Prøver å sende denne opp igjen en siste gang. Lurer så veldig på dette, håper noen vil hjelpe med et kortlegg❤️ Anonymkode: 14778...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå