Gå til innhold

Ansiktsrens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vil anbefale god, billig ansiktsrens/vask? Enten fra normal eller andre plasser. 

Anonymkode: c6c21...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken hudtype har du? Tørr, normal, fet/uren, kombinasjon?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer tørr en kombi😊

Anonymkode: c6c21...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CeraVe sine er milde og effektive

Anonymkode: 79268...34b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CeraVe som AB over her foreslår, er gode, drøye og rimelige produkter, hydrating cleanser vil nok passe for deg, TS. Vær imidlertid obs på at CeraVe eies av L'Oreal, som støtter Israel, dersom dette har betydning for deg. Det samme gjelder dessverre også min favorittrens, La Roche-Posay Toleriane Cleansing Lotion, som er utmerket for tørr hud.

Du kan også vurdere Cosmica Face Cleansing Lotion, den er også fin til tørr hud.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etude House Whip Cleanser 

Etude Soon Jung pH 6.5 Whip Cleanser

Anonymkode: 1aae6...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nivea Sensitive rensemelk er fuktgivande og utan parfyme

Endret av Capazitet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (På 26.4.2024 den 13.40):

CeraVe som AB over her foreslår, er gode, drøye og rimelige produkter, hydrating cleanser vil nok passe for deg, TS. Vær imidlertid obs på at CeraVe eies av L'Oreal, som støtter Israel, dersom dette har betydning for deg. Det samme gjelder dessverre også min favorittrens, La Roche-Posay Toleriane Cleansing Lotion, som er utmerket for tørr hud.

Du kan også vurdere Cosmica Face Cleansing Lotion, den er også fin til tørr hud.

Det har betydning for meg. Takk for at du sier ifra😊

Anonymkode: c6c21...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/26/2024 at 1:40 PM, Roci said:

CeraVe som AB over her foreslår, er gode, drøye og rimelige produkter, hydrating cleanser vil nok passe for deg, TS. Vær imidlertid obs på at CeraVe eies av L'Oreal, som støtter Israel, dersom dette har betydning for deg. Det samme gjelder dessverre også min favorittrens, La Roche-Posay Toleriane Cleansing Lotion, som er utmerket for tørr hud.

Du kan også vurdere Cosmica Face Cleansing Lotion, den er også fin til tørr hud.

Tusen takk for informasjonen. Da slutter jeg å kjøpe de. Man må bruke forbrukermakten til å gjøre en forskjell.

Anonymkode: 79268...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for informasjonen. Da slutter jeg å kjøpe de. Man må bruke forbrukermakten til å gjøre en forskjell.

Anonymkode: 79268...34b

Enig!

Anonymkode: c6c21...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du ha renseprodukter? Jeg bruker ikke annen sminke enn øyensminke, men har byttet ut alle renseprodukter med mikrofiberkluter, og bruker en god fuktighetskrem med hyaluronsyre. Har aldri hatt finere hud enn nå (er 44). 

Anonymkode: 1ebe2...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, må ikke noe. Bruker ikke noe sminke. Men føler huden trenger en vask! 
Åssen kluter er det? 

Anonymkode: c6c21...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...