AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #1 Skrevet 26. april 2024 Er 30 år gammel, har ikke hatt sex siden jeg var 23 år. Så 7 år nå. Savner det jo, men tanken på det føles fjernt. Føler meg "jomfru" nå enn jeg gjorde som tenåring når jeg hadde sex for første gang.. Er mer usikker enn noen gang på kroppen min også, det er egentlig rart, trodde usikkerhet tilhørte ungdomsårene og 20-årene. Anonymkode: 537cf...9e6 1 3
jane78 Skrevet 26. april 2024 #2 Skrevet 26. april 2024 Ikke stress med det. Det vil komme naturlig 🙂 1
Irak Skrevet 26. april 2024 #3 Skrevet 26. april 2024 Jeg har ikke hatt sex på tre år.... Har øvd masse jeg da på andre måter 😂😂😂. Jeg må holde igjen siden jeg har så vannvittig høy sexlyst.... Så her er det alt eller ingenting.... Take it or Leave it.... Jeg ble sjekket opp av en smed på møteplassen, og han bor i Kristiansand... Vet du hva han sa til meg? Du trenger noen nær deg..... Og det er helt sant 😂😂😂😂. Han bor for langt unna meg 😂😂😂. Synes den var kanonbra 🏆🏆🏆🏆. Så han var snill, for jeg merka jo at han hadde lyst for å si det sånn...... Men han var visst 150 år så da ble han for gammel for meg 😂😂😂.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #4 Skrevet 26. april 2024 Jeg har ikke hatt sex siden august 2022. For meg er det lenge, jeg er egentlig veldig seksuell av meg. Jeg gikk gjennom et vondt og seigt brudd og har mer eller mindre hatt kjærlighetssorg siden, og det har vært helt drepen på sexlysten, jeg har ikke vært det minste interessert i en eneste annen mann siden eksen. Jeg har jo onanert og sånt da, men en periode var til og med den delen dau! Det med usikkerhet er nok litt vanlig når man ikke har sex på en stund, jeg har hatt tørkeperioder før, så blir man nervøs og føler segnærmest som en jomfru igjen 🤣 Men ikke tenk på det, å pule er som å sykle. Og for meg fordufter usikkerheten med en gang jeg blir kåt på noen igjen. Nå kan jeg sitte og tenke i min depresjon sat jeg har blitt gammel og stygg og har alle slags skavanker og bare lurer på hvordan i huleste jeg klarte å sprade rundt naken i fullt dagslys før og ha ingen hemninger eller komplekser. Men det kommer til å komme tilbake så fort jeg begynner å ha sex igjen 😃 Må bare møte noen jeg har lyst til å ha sex med, da... Anonymkode: 1b5ea...1ff 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #5 Skrevet 26. april 2024 Snart 6 år siden jeg forlot min tidligere samboer. Har ikke hatt noe interesse av dating, langt mindre sex siden det 😊 For meg handler det ikke om usikkerhet eller sånne ting. Tvert i mot, jeg vet jeg ser bra ut💃🏼☺️. For meg handler det om at sex er helt uinteressant når jeg ikke er i et forhold. Og som sagt så er det godt over 5 år siden jeg valgte å bli singel 😊 Anonymkode: 94a40...020 2 1
TomSawyer Skrevet 26. april 2024 #6 Skrevet 26. april 2024 jane78 skrev (8 timer siden): Ikke stress med det. Det vil komme naturlig 🙂 Hun er 30...Hvordan skal det plutselig komme naturlig hvis hun ikke gjør dyptgripende endringer i livet sitt? Det som kommer naturlig er grått hår og katt, vil hun leve går antakelig det toget nå. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #7 Skrevet 26. april 2024 9 år. Nåværende ektemann finner meg ikke seksuelt attraktiv. Har dødd innvendig. Anonymkode: b4e68...3ba 1 8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #8 Skrevet 26. april 2024 Er vel 12-13 år siden, tenker jeg. Har passert 40 nå, sist jeg hadde sex var en gang før jeg fylte 30. Frister ikke å ta det opp igjen, som deg er jeg mer usikker på egen kropp en noen gang. Jeg var syltynn med innovermage siste jeg hadde sex, ikke nå lenger. Jeg er riktignok i nederst sjikt av normalvektig, men jeg liker ikke den lille bulken nederst på magen, og synes lårene er enorme. Regner det egentlig som at toget har gått og skipet har seilt. Den gangen da jeg var 29, var sannsynligvis siste gang jeg hadde sex. Det var i alle fall siste gang kroppen var fin nok til å tenne en mann. Anonymkode: 57126...c8d 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #9 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er vel 12-13 år siden, tenker jeg. Har passert 40 nå, sist jeg hadde sex var en gang før jeg fylte 30. Frister ikke å ta det opp igjen, som deg er jeg mer usikker på egen kropp en noen gang. Jeg var syltynn med innovermage siste jeg hadde sex, ikke nå lenger. Jeg er riktignok i nederst sjikt av normalvektig, men jeg liker ikke den lille bulken nederst på magen, og synes lårene er enorme. Regner det egentlig som at toget har gått og skipet har seilt. Den gangen da jeg var 29, var sannsynligvis siste gang jeg hadde sex. Det var i alle fall siste gang kroppen var fin nok til å tenne en mann. Anonymkode: 57126...c8d Menn tenner på alle typer forskjellige kropper. Noen vil ha det ene, noen vil ha det andre. Du må være trygg på deg selv, egwn usikkert kommer i veien for deg troe jeg. Anonymkode: 59dc6...619 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #10 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er vel 12-13 år siden, tenker jeg. Har passert 40 nå, sist jeg hadde sex var en gang før jeg fylte 30. Frister ikke å ta det opp igjen, som deg er jeg mer usikker på egen kropp en noen gang. Jeg var syltynn med innovermage siste jeg hadde sex, ikke nå lenger. Jeg er riktignok i nederst sjikt av normalvektig, men jeg liker ikke den lille bulken nederst på magen, og synes lårene er enorme. Regner det egentlig som at toget har gått og skipet har seilt. Den gangen da jeg var 29, var sannsynligvis siste gang jeg hadde sex. Det var i alle fall siste gang kroppen var fin nok til å tenne en mann. Anonymkode: 57126...c8d Det å være tynn kan være elegant og vakkert. Jeg syns tynne kropper er veldig flotte. Selv er jeg overvektig. Jeg har ødelagt min kropp. Nå vet jeg ikke hvorfor du har vært så tynn, om det er på grunn av sykdom så beklager jeg. Ingenting er enormt med deg når du ligger i nedre normalområde. Klem ❤️❤️ Anonymkode: 537cf...9e6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #11 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det å være tynn kan være elegant og vakkert. Jeg syns tynne kropper er veldig flotte. Selv er jeg overvektig. Jeg har ødelagt min kropp. Nå vet jeg ikke hvorfor du har vært så tynn, om det er på grunn av sykdom så beklager jeg. Ingenting er enormt med deg når du ligger i nedre normalområde. Klem ❤️❤️ Anonymkode: 537cf...9e6 Jeg var så tynn fordi jeg ikke behøvde å jobbe for det. Det holdt å spise normalt og å være normalt aktiv. Nå må jeg sulte meg for å komme ned i samme vekt, og det orker jeg ikke i lengden. Men jeg har prøvd, og det ser dessverre ut som at selv om jeg kan nå samme vekt med litt disiplin, så blir jeg ikke kvitt den bulken på magen før jeg er veldig mye lettere enn jeg var. Og menn liker jo gjerne damer som er undervektige så... Men det går jo greit, jeg føler ikke noe behov for å finne frem til den siden av meg igjen. Tror egentlig den delen av meg er død. En over her sier jo at 30 er nærmest for sent, så hva er da 40+? Anonymkode: 57126...c8d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #12 Skrevet 26. april 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Det var i alle fall siste gang kroppen var fin nok til å tenne en mann. Hvordan vet du det da egentlig, prøver du deg i det heletatt på menn? Jeg tror du vet innerst inne at du selv er problemet, og at du kunne hatt kjæreste om du tok de rette grepene. Anonymkode: 35ee0...842
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #13 Skrevet 26. april 2024 TomSawyer skrev (9 timer siden): Hun er 30...Hvordan skal det plutselig komme naturlig hvis hun ikke gjør dyptgripende endringer i livet sitt? Det som kommer naturlig er grått hår og katt, vil hun leve går antakelig det toget nå. Jeg må spørre, hva gjør du når du er gammel (40+) og skal ha sex, når det eneste du tenner på er 20-åringer? Gjør du deg selv attraktiv nok for å ha sjans på de? Jeg tviler på at sånne menn i så tilfelle henger på KG, de har nok med å jobbe hardt for å være rike og se bra ut? Anonymkode: 537cf...9e6 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #14 Skrevet 26. april 2024 TomSawyer skrev (9 timer siden): Hun er 30...Hvordan skal det plutselig komme naturlig hvis hun ikke gjør dyptgripende endringer i livet sitt? Det som kommer naturlig er grått hår og katt, vil hun leve går antakelig det toget nå. De fleste får barn nå i den alderen, men de får de fra storken sikkert Anonymkode: 530a9...38c 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #15 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvordan vet du det da egentlig, prøver du deg i det heletatt på menn? Jeg tror du vet innerst inne at du selv er problemet, og at du kunne hatt kjæreste om du tok de rette grepene. Anonymkode: 35ee0...842 Nei. Og jeg er ikke interessert i å prøve meg heller. En og annen gang kan jeg tenke at det hadde vært hyggelig med en kjæreste, men så kommer jeg på alt det hadde ført med seg, og da får jeg nesten en slags panisk følelse i stedet. Jeg klarer ikke tanken på å slippe noen så tett på igjen. Selv om det å skrive det får meg til å høres veldig dramatisk ut. Og det er sikkert min feil uansett i hvilken ende man begynner. Det er min feil at jeg hadde følt meg sammenlignet med yngre og tynnere damer om jeg lå med en mann igjen. Og det er min feil at jeg ikke orker å sulte meg resten av livet og ikke vil flytte inn på treningsstudio. Det sagt, så hadde jeg nok ikke kommet dit jeg er nå, om ikke det hadde vært for at jeg har sett og hørt litt for mye om hva menn helst vil ha, og hva slags damer de foretrekker. Ung og tynn går igjen. Og jeg er konkurransemenneske som ikke orker tanken på å være nest best. Anonymkode: 57126...c8d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #16 Skrevet 26. april 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: For meg handler det om at sex er helt uinteressant når jeg ikke er i et forhold. Og som sagt så er det godt over 5 år siden jeg valgte å bli singel 😊 Anonymkode: 94a40...020 Samme her, jeg er ikke interessert i tilfeldig sex, synes det er pes å date, og har et godt liv. Har valgt bort å date menn fordi jeg har annet å foreta meg. Ha masse sex med meg selv, da. 10 hours ago, TomSawyer said: Hun er 30...Hvordan skal det plutselig komme naturlig hvis hun ikke gjør dyptgripende endringer i livet sitt? Det som kommer naturlig er grått hår og katt, vil hun leve går antakelig det toget nå. Ånei, grått hår og katt, det verste som kan skje en kvinne! 🤣 Anonymkode: 3116f...0c7 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #17 Skrevet 26. april 2024 Dere kvinner som ikke har hatt sex på flere år. Hvordan vil dere beskrive dere selv? Anonymkode: 0bdda...de2
TomSawyer Skrevet 26. april 2024 #18 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg må spørre, hva gjør du når du er gammel (40+) og skal ha sex, når det eneste du tenner på er 20-åringer? Gjør du deg selv attraktiv nok for å ha sjans på de? Jeg tviler på at sånne menn i så tilfelle henger på KG, de har nok med å jobbe hardt for å være rike og se bra ut? Anonymkode: 537cf...9e6 Du får tvile på alt du vil for meg. Jeg er gammel, jeg er rik, og jeg ser bra ut..og jeg tenner på småfeite kvinner helst over 40.. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #19 Skrevet 26. april 2024 TomSawyer skrev (Akkurat nå): Du får tvile på alt du vil for meg. Jeg er gammel, jeg er rik, og jeg ser bra ut..og jeg tenner på småfeite kvinner helst over 40.. Det gjør du jo ikke, du skriver jo at det snart er for sent for en kvinne på 30. Så mye piss det går an å lire av seg Anonymkode: 537cf...9e6 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #20 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): 9 år. Nåværende ektemann finner meg ikke seksuelt attraktiv. Har dødd innvendig. Anonymkode: b4e68...3ba Har ikke hatt sex i år. Nåværende samboer er kald som en ispinne. Vi burde finne sammen. Forsmådde ektefeller og samboere med frigide partnere kunne ha oss på en elegant måte. Eller som kaniner. Og så kunne de menneskene vi har fått barn med som er døde innvendig sitte der med avisen sin og kaffen sin og hva enn som gjør livet deres flott… Anonymkode: 5fbe6...32a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå