Gå til innhold

Min psykopateks har dannet band i en alder av over femti, og lagd en stygg sang om meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er dette på innlandet? Isåfall hvis det er en jeg tenker på. Så tenker jeg du ikke skal bekymre deg. Alle vet jo hvordan han er. Er det han så har jeg uansett ikke hørt  låta. Men hadde jeg hørt han synge noe sånt.  Ville iallefall jeg sett han som enda mer patetisk og dustete enn jeg i utgangspunktet tenker om han. 

Prøver fortsatt hardt å være 20år...

Anonymkode: 0114c...392

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Antar dette ikke blir en verdensomspennende hit.

Og hvem vet hvem det handler om, utover de som kjenner dere og historien deres fra før? Og de har vel gjort seg opp sine meninger ene eller andre veien fra før. Hadde bare tatt det som en kompliment, jeg. Spilt den for vennene mine og fått meg en god latter. 

En eks laget en sang om meg en gang, en fin sang da, en kjærlighetssang. Han har hatt samboer i ti år men det tikker fremdeles inn noen fyllemeldinger og kjærlighetserklæringer derfra iblant, jeg er vel "the one that got away" for en lettere deprimert småbarnsfar i suburbia.

Og så kom denne låten, da. Med et par veldig spesifikke referanser til meg/oss. 

Jeg så dem live hvor han spilte den og dama sto på første rad og headbanget og digget den. Hun hater meg, men hadde jo ingen clue om hvem den handlet om, da hadde hun kastet ølen sin i hodet på han.

Folk lytter knapt til tekster generelt... 

Anonymkode: 2ff5e...566

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Endelig en original problemstilling om ikke annet, det skjer ikke hver dag på kg 😅 Hva synes de andre i bandet om sangen? Ser for meg en gjeng godt voksne mannfolk gå rundt og gnåle sangtekster som "Klara er ei ku". Vet de hvem de synger om?

Anonymkode: 4d5b2...d9b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må jo linke til låten, TS, ellers er det jo ikke noe gøy!

Anonymkode: 00d69...e70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eksen min har skrevet dikt fra våre samtaler og handlinger. Og de er gitt ut, både digitalt og bokform.

Anonymkode: 510a3...7c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dumt med sangen.

Men ellers er det vel ingenting galt med å være 50 og spille i band😅

Anonymkode: a26d1...43e

Ikke ulovlig å ha en midtlivskrise heller, men folk tenker jo sitt likevel😂

Anonymkode: 6dd57...f36

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Minner veldig om en jeg kjenner til som jeg hadde en "greie" med for noen år siden, nesten så jeg tror det er han... Han hadde vel ikke tilfeldigvis et band på 90 tallet også som senere ble oppløst? 😅

Anonymkode: 10079...cf3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
BobbySocks skrev (7 timer siden):

Hadde jeg ikke ofret en kalori. Nå bryr du deg, akkurat som han ønsker. 

Dette. Han røper kun seg selv og dummer seg ut. 

Anonymkode: 3a451...9b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Minner veldig om en jeg kjenner til som jeg hadde en "greie" med for noen år siden, nesten så jeg tror det er han... Han hadde vel ikke tilfeldigvis et band på 90 tallet også som senere ble oppløst? 😅

Hva han gjorde på nittitallet aner jeg ikke. Fullt mulig. 😆

Anonymkode: 7b408...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er dette på innlandet? Isåfall hvis det er en jeg tenker på. Så tenker jeg du ikke skal bekymre deg. Alle vet jo hvordan han er. Er det han så har jeg uansett ikke hørt  låta. Men hadde jeg hørt han synge noe sånt.  Ville iallefall jeg sett han som enda mer patetisk og dustete enn jeg i utgangspunktet tenker om han. 

Prøver fortsatt hardt å være 20år...

Anonymkode: 0114c...392

Jeg tenkte også med engang på en som bodde på innlandet tidligere, men har flytta til et sted i østfold nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg tenkte også med engang på en som bodde på innlandet tidligere, men har flytta til et sted i østfold nå..

Nei er ikke der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du kan også se det på den måten når han går så langt å skrive sanger om deg, så er han ikke over deg. Ellers så han ikke giddet å brukt så mye energi på henge deg så ut

Anonymkode: 5c9c7...ef0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lo høyt og lenge av overskriften, for en mannebaby lol

Anonymkode: b53a2...aff

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 23.46):

Jeg gjorde det slutt med han etter at han var fæl uttallige ganger, samt utro og løgnersk. Psykisk mishandling og mester i gaslighting, han var direkte ond til tider. Jeg gikk fra han, han skulle ta hevn. 🙄

Nå har det kommet meg for øre at han har dannet band. Og at han har skrevet en stygg sang om meg. Altså…  Voksne mannen… Hva gjør man med sånt?

Du lever i hode på han

Anonymkode: 84f18...b02

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 0.32):

Vel, folk rundt vet hvem, siden noen fortalte meg om det…

Regner med de fleste tenker dette er rimelig fjortisoppførsel... herlighet, noe så tåpelig av en gammal mann 🤪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bælfeit skrev (På 26.4.2024 den 17.49):

Jeg lukter en diss låt her.Skal vi lage band å svare med en låt?

Det spørs om han har laget den i Eb-dur eller i C-moll, som er tonearten Beethovens nr.5 - også kjent som Skjebnesymfonien - går i; det rimer dårlig med evig unge 50-åringer som spiller i (danse-)band; vil heller gjette på D-, E-, eller kanskje H- eller F#-moll.

AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 9.37):

Er det ikke ca. det alle populære artister synger om da? Taylor Swift vasser i penger og fans, og hun har laget hele album der hun gnåler om ekser.

Anonymkode: 3b030...c22

Ja - det virker definitivt som om han har blitt inspirert av Taylor Swift; hele karierren hennes er et musikalsk realityshow grunnlagt på sanger om forhenværende partnere. Hvis hun hadde funnet den store kjærligheten og slått seg til ro, hadde hun simpelthen ikke hatt noe å synge om.

Anonymkode: bb0f5...3e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 0.40):

Lag en svarsang da vel :D

Anonymkode: 510a3...7c5

Jaaa i ren «fuck you right back» sangene til Eamon og Frankee ❤️

Anonymkode: 34044...36a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel ikke denne sangen det er snakk om ...?

Ellers er det bare å begynne å skrive sanger selv med tanke på at dette er et drama som kunne ha foregått i en ungdomsskole:

Anonymkode: bb0f5...3e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...