AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Del Skrevet 25. april Kan noen legge kort å se om jeg får jobben? Anonymkode: b6cb8...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Del Skrevet 25. april … noen? Anonymkode: b6cb8...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #3 Del Skrevet 25. april Jeg får ikke svar på ja-nei-spørsmål via kort. Jeg så bare en kontrakt. Anonymkode: e6cfc...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #4 Del Skrevet 25. april Jeg ser noe med en følelse av mislykkethet i fortiden og et behov for forandring i nåtiden. Du har klare mål for framtiden og du er nå svært redd for å ikke nå disse målene. Jeg ser oppstart av nye prosjekter i framtiden, men du har mange konkurrenter. I framtiden vil du oppnå suksess med å tale offentlig og å skrive. Du får en ny start og nye horisonter etterhvert. Dette kommer etterhvert og kortene gav ikke noe klart svar på om du får akkurat denne jobben. Det bare ordner seg etterhvert. Anonymkode: e6cfc...916 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå