Gå til innhold

Dere kvinner fra cs 40 år og opp.. Hvilken flytende FOUNDATION passer moden/tørr hud?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har mange ulike. Det meste fungerer bra, så lenge det ikke er for tørt, eller har for stor dekkevne. Heldekkende ser raskt veldig unaturlig ut på moden hud.

Det viktigste man gjør er hudpleie. I 20-årene kunne jeg nærmest bare klappe ansiktet rent med litt vann, og frotehandkle, og så gå rett på foundation, med fingrene. For at foundation nå skal sitte pent og naturlig krever det skikkelig rutine på kvelden med aktive ingredienser, eksfolierende produkter, og serum+en god krem som får trekke godt inn før foundation. Og gode børster. 

Merkene jeg er fornøyd med er; 

Laura mercier tinted mostourizer. (lite dekkevne, fin hverdagsfoundation)

Loreal true match (lite dekkevne, fin hverdagsfoundation)

Dior forever glow

Maybelline fit me

Charlotte tilbury airbrush flawless foundation (bruker du serum og krem fra samme merket blir resultatet alltid perfekt på meg) 

Anonymkode: cf619...c91

De to er tørker huden min så mye. Jeg brukte True Match først som 25åring og vil ikke komme tilbake til mattende foundation. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
kaledonia skrev (4 minutter siden):

De to er tørker huden min så mye. Jeg brukte True Match først som 25åring og vil ikke komme tilbake til mattende foundation. 

Jeg bruker mye fukt under. Så om jeg har foundation med fukt på toppen så beveger sminken seg, og ser for "fet" ut. Bruker grip+set, samt setting, over. Og alltid flytende contour og blush. Da blir totalen perfekt. 

Anonymkode: cf619...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...