Gå til innhold

Dere kvinner fra cs 40 år og opp.. Hvilken flytende FOUNDATION passer moden/tørr hud?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har brukt bourjous anti fatique,men den selges ikke lengre på bli vakker😔 Minsker nå i flasken jeg har,den er fantastisk. Setter seg ikke i linjer.

Tips til flytende foundation?🙏 MÅ være flytende. Har kompakt pudder over av og til for mer dekk.

Leser litt om true match loreal...er den god?

Anonymkode: e4963...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har brukt bourjous anti fatique,men den selges ikke lengre på bli vakker😔 Minsker nå i flasken jeg har,den er fantastisk. Setter seg ikke i linjer.

Tips til flytende foundation?🙏 MÅ være flytende. Har kompakt pudder over av og til for mer dekk.

Jeg har fet hudtype, så vet ikke om det spiller inn om du har tørr, men jeg bruker Lancome, Teint Ultra Idole. Hvis du har tørr hud kan det kanskje lønne seg med en krem under før du tar på foundation. Anbefaler virkelig denne, holder hele dagen. 

Anonymkode: 7debf...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker Clinique Even better. Er veldig fornøyd med den

Anonymkode: 64d13...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tørr hud og er fornøyd med Babor DeLuxe Foundation de gangene jeg bruker det.

Anonymkode: f179d...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt L’Oréal infallible 24h, den gir god dekk og sitter fint og lenge.  En som ser mer naturlig ut er Lumene cream.  Ofte blander jeg disse.   Bruker hver dag så gidder ikke bruke 600 kr på en foundation.  Ikke brukt dyr foundation på åresvis 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

L’Oréal true m dekker veldig lite og ee som en bb cream eller skintint 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker Trinny London sin BFF destress. 
Chanel sublimage le teint er også fin, men den er veldig dyr da. Jeg er 43 med normal til litt tørr hud. 

Anonymkode: d68f5...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker Bare Minerals Complexion Rescue, veldig fornøyd med den. 

Anonymkode: ab2d6...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Djungelvrål skrev (19 minutter siden):

L’Oréal true m dekker veldig lite og ee som en bb cream eller skintint 

OK. Da blir det ikke den! Jeg sminker meg kun til fest/osv og vil ha mye dekk når jeg først bruker foundation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker Dior hydra-et-eller-annet. Veldig god. Hilsen K46☺️

Anonymkode: 49f8f...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunne bruke allslags foundation bare for noen år siden. Er nå 39 år og må ha fuktighetsgivende foundation for at det skal legge seg fint. IT Cosmetics CC Cream fungerer bra, i tillegg til Saie Slip Tint. 

Anonymkode: 4b568...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På meg ser ikke foundation bra ut uansett, selv om jeg har fin hud.
Jeg bruker kun en BB krem fra Sisley (Hydra Photo Teint tror jeg den heter). Dyr, men fukter huden godt og gir lett dekk! Får fin glød😊

Anonymkode: 00289...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg bruker Mac-waterweight med spf 30 og er veldig fornøyd. Er 43.

Anonymkode: 33f27...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 43 og har fet hud,med linjer/rynker.

Jeg elsker,elsker denne fra Dior !🤍

Den legger seg usynlig på huden,og sitter godt på huden.

Den gir full dekk,med et supertynt lag.

Liker best å påføre den med fingrene,men avogtil bruker jeg en tett kost hvis jeg har dårlig tid.

jeg har hatt min flaske i 1 år,før jeg nå bestilte en ny.

image.png.707e0ea239110f5b6b7db33f4c9d1ac1.png

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 18.42):

image.thumb.jpeg.ec1b2ed92fe17e3bc6d5f9d673d2096c.jpegDen ? Healthy Mix kommer i en ny variant. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Bruker emporio armani slik et eller annet..Blir 40 i høst. Beste foundation.. har prøve mye 

Anonymkode: f0f01...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har mange ulike. Det meste fungerer bra, så lenge det ikke er for tørt, eller har for stor dekkevne. Heldekkende ser raskt veldig unaturlig ut på moden hud.

Det viktigste man gjør er hudpleie. I 20-årene kunne jeg nærmest bare klappe ansiktet rent med litt vann, og frotehandkle, og så gå rett på foundation, med fingrene. For at foundation nå skal sitte pent og naturlig krever det skikkelig rutine på kvelden med aktive ingredienser, eksfolierende produkter, og serum+en god krem som får trekke godt inn før foundation. Og gode børster. 

Merkene jeg er fornøyd med er; 

Laura mercier tinted mostourizer. (lite dekkevne, fin hverdagsfoundation)

Loreal true match (lite dekkevne, fin hverdagsfoundation)

Dior forever glow

Maybelline fit me

Charlotte tilbury airbrush flawless foundation (bruker du serum og krem fra samme merket blir resultatet alltid perfekt på meg) 

Anonymkode: cf619...c91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Viktig med masse fukt under også. Jeg bruker no7 Protect & perfect spf50, grei pris og serien er ofte på kampanje. Har Cosrx spf50 under og fuktgel med hyaluronsyre under der igjen.

Legger foundation med fuktig svamp, da synes jeg den legger seg pent på huden samtidig som den dekker, settingpowder over om jeg vil matte ned litt. Bruker det uansett på øyelokket for å få kajalen til å sitte godt (under og over). Er 47 og bruker solfaktor i ansiktet hele året, minst 30, 50 på sommeren (på hele kroppen). Får lett pigmentflekker så beskytter det jeg kan. 

Anonymkode: 6f65f...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...