Gå til innhold

Hva har DU å tilby en kjæreste/partner/samboer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Absolutt ingen verdens ting. Jeg ser hva menn skriver at de ønsker seg, og jeg har ingen av de kvalitetene. Forever alone. Skulle ønske jeg var lesbisk.

Anonymkode: bd188...65d

En ting du kommer langt med er å være selvsikker, alle vil ha veldig mange ting, men i mange tilfeller så ender det opp med at flere av tingene ikke er SÅ viktig etter du blir kjent med personen.

Anonymkode: 7f09f...2c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Praktisk anlagt tror jeg faktisk mange menn setter pris på 

Anonymkode: f24e1...280

Ikke jeg. Ikke setter jeg pris på lang utdanning, at hun har godt forvaltede indeksfond eller kan klype sin egen snus heller.

Generelt ser jeg veldig mange kvinner her inne som antar at menn ser etter det samme i kvinner, som de selv ser etter i menn. Det synes jeg er et tegn på sosial dumhet. På lik linje med menn som sender dickpics til kvinner - de antar at bare fordi de tenner på å se dåse så gjør kvinnet det samme.

Anonymkode: 022e1...8e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke jeg. Ikke setter jeg pris på lang utdanning, at hun har godt forvaltede indeksfond eller kan klype sin egen snus heller.

Generelt ser jeg veldig mange kvinner her inne som antar at menn ser etter det samme i kvinner, som de selv ser etter i menn. Det synes jeg er et tegn på sosial dumhet. På lik linje med menn som sender dickpics til kvinner - de antar at bare fordi de tenner på å se dåse så gjør kvinnet det samme.

Det er også bemerkelsesverdig mange menn som forteller kvinner at kvinner er mest opptatt av menns utseende. For å si det sånn, venninnene mine hadde ikke hatt de partnerene de har hvis det hadde vært tilfellet.

Anonymkode: ac125...1af

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde ikke satt pris på det i en mann, forbi om han trivdes med det. Men jeg bryr meg ekstremt lite om hvor noen jobber så fremt de ikke må begå vold og verre i den.

Ser etter en god hjerne og det skader ikke om han er lystig, omsorgsfull og hot. (Hva jeg tenker er kvalifisert til disse tingene, trenger ikke være så høyt eller lavt dere forestiller dere det. Er litt fornuftig) 

Anonymkode: e41a0...241

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stor og tykk kølle. Jeg slår ikke damer. Har stabil jobb med god lønn. Eier egen bolig.

Anonymkode: 7f09f...2c6

Interessant hvordan du som man nevner kølla først... Dessverre er dette en gjenganger hos mange menn. De tror penisen trumfer det meste. I lengden gjør de nok ikke det. 

At det skulle være noe slags trekkplaster at du IKKE SLÅR....? Bevare meg vel. Det er jo en selvfølge man regner med fra absolutt alle.

Anonymkode: 976da...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingenting.

Jeg har ikke noe å tilby, eller gi.

Enten liker man meg, eller ikke, med de gode og dårlige sidene jeg har.

Anonymkode: 56319...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er også bemerkelsesverdig mange menn som forteller kvinner at kvinner er mest opptatt av menns utseende.

Anonymkode: ac125...1af

Det har jeg egentlig aldri sett eller hørt en mann si. All min erfaring og innsikt tyder på at både mange menn og kvinner bryr seg om utseende, menn mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Dette er jo et godt spørsmål. Og det er viktig å tenke på hva det motsatte kjønn  verdsetter, ikke hva du selv synes de burde verdsette.

"Praktisk anlagt, lang utdanning, spennende jobb" er ikke noe menn bryr seg om feks, så det hjelper ikke å ramse opp slikt.

Anonymkode: 7a07f...1d8

Praktisk anlagt er bra her. Da kan vi jobbe sammen ute, og det er både hyggelig og effektivt. Å innrette seg etter gjennomsnittskvinnen eller mannen (som ikke finnes), tror jeg ikke er lurt. Da blir man lite presis. Bortsett fra grunnleggende krav til hygiene, ok klær, helse, empati o.l.

Anonymkode: c7fc3...8d7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Egutt skrev (3 timer siden):

Hun er veldig heldig hun som får meg

Hvorfor det? Hva er så fantastisk med deg?

For å svare i tråden: kan tilby vennskap, lojalitet, god mat, god sex og tid. Trenger ikke mer enn det selv heller, men har til gode å møte menn som syns det er godt nok for forhold.

Anonymkode: fedd7...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor det? Hva er så fantastisk med deg?

For å svare i tråden: kan tilby vennskap, lojalitet, god mat, god sex og tid. Trenger ikke mer enn det selv heller, men har til gode å møte menn som syns det er godt nok for forhold.

Anonymkode: fedd7...367

Heldig den som får deg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er flere tråder om forventninger og "krav" til potensielle kjærester/partnere, hva gjør en mann/kvinne attraktiv, dealbreakers og røde flagg, preferanser osv. Samtidig er det lite fokus på hva man selv har å tilby i denne sammenhengen. Skriv gjerne kjønn og alder. Jeg kan starte.

Jeg er:

• lojal
  • ærlig
  • omsorgsfull
  • tillitsfull
  • hjelpsom
  • kjærlig/kosete
  • godt humør
  • flink til å lage mat (uten at det betyr at jeg mener at jeg skal ha alt ansvar for matlaging)
  • en god venn
  • ryddig
  • generøs 
  • avslappet
  • liker å pynte meg 
  • i full jobb
  • har stabil og ordnet økonomi
  • praktisk anlagt

Er forøvrig på mitt andre samboerskap som har vart i 5 år nå. Mitt forrige varte i 20 år.

K 53

Jeg er 

K40

Ekstremt ryddig og strukturert ( aldri glemt en regning eller avtale i mitt liv)

Orden på økonomi og sparer hver måned

Pliktoppfyllende

Eier hus og bil

Snill

Veldig morsom

Sterk (opplevd mye traumer) 

En mann må være som min kjæreste❤

Snill

Tolmodig

Må kommunisere fantastisk bra sammen

Humoristisk

Kjærlig

Orden på livet

Må være min største trygghet 

Anonymkode: d4f79...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så mange nydelige kvinner hvor enn jeg går, så er usikker om det egentlig er noe jeg kan tilby om vi ikke plutserlig skulle bli veldig glad i hverandre. Men det er ingenting spesielt for den som lever med meg.

Anonymkode: e41a0...241

Vel, jeg har mye men jeg er ikke nydelig og jeg har ikke bra kropp. Så det spiller ingen rolle hva jeg kan tilby, for jeg kan ikke tilby det viktigste. 

Hjelper ikke å være flink til å lage mat, være støttende og lojal, ha god humor, være omsorgsfull, kreativ når det kommer til å finne på aktiviteter og ting sammen, glad i sex og å suge osv. når du ikke har det riktige utseende. Det er så grusomt, hadde jeg vært pen og hatt bra kropp hadde jeg uten tvil hatt kjæreste og kompisene hans hadde vært misunnelige. :( 

Anonymkode: 2d8f0...705

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vel, jeg har mye men jeg er ikke nydelig og jeg har ikke bra kropp. Så det spiller ingen rolle hva jeg kan tilby, for jeg kan ikke tilby det viktigste. 

Hjelper ikke å være flink til å lage mat, være støttende og lojal, ha god humor, være omsorgsfull, kreativ når det kommer til å finne på aktiviteter og ting sammen, glad i sex og å suge osv. når du ikke har det riktige utseende. Det er så grusomt, hadde jeg vært pen og hatt bra kropp hadde jeg uten tvil hatt kjæreste og kompisene hans hadde vært misunnelige. :( 

Det er ikke nødvendigvis noe kjekt at kompisene er misunnelige. Skal en sterk mann til å tåle at andre vil ha dama hans.

Anonymkode: 22d9d...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke nødvendigvis noe kjekt at kompisene er misunnelige. Skal en sterk mann til å tåle at andre vil ha dama hans.

Virker som om mange menn liker det så jeg vet ikke.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

JEG tilbyr aldri å bruke CAPS LOCK fordi jeg tror det gir EKSTRA oppmerksomhet. 

Anonymkode: 01369...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg har aldri prøvd å være den perfekte dama for alle menn. Og etter siste bruddet har jeg i enda større grad gitt f i hva "menn" vil ha.

Derimot har jeg fokusert på hvem jeg er og vil være som person, og tenkt at en mann jeg skal kunne bli gammelt med, må være en mann som liker meg når jeg er naturlig meg selv. Så jeg har prøvd å være tydelig, og autentisk. Og ego; har gjort mange ting som har vært bra for meg, selv om de har tatt tid og kostet penger. 

Mannen min synes jo jeg er pen og slikt, og jeg har et greit liv og kan lage mat og sånne husmorting, men jeg tror appellen er like mye at jeg er selvsikker, sta og anti-manipulativ. Han vet hvor han har meg. Og jeg liker hans sære sider veldig godt. Han er nemlig også tydelig. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo helt greit, folk er forskjellige🙂 Jeg delte bare min personlige erfaring.

-ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

JEG tilbyr aldri å bruke CAPS LOCK fordi jeg tror det gir EKSTRA oppmerksomhet. 

Anonymkode: 01369...b81

Bruker vanligvis ikke Caps Lock jeg heller, men fikk ikke til å bruke kursiv eller understrek i overskriften. 

-ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ettersom jeg har deltidsstilling og prosentvis uføre, er jeg mye hjemme. Det jeg tilbyr min samboer er alt av husarbeid, har middagen klar når han kommer hjem, flink til å bake, og tar meg av dyra. (Bor på småbruk). Opptatt av å holde et bra utseende, liker å se på tv i armkroken og spille sammen. Ting som "omsorgsfull, lojal, snill" osv.. tar jeg som en selvfølge at folk skal være i et forhold.

Anonymkode: 8609f...ca5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...