AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Del Skrevet 25. april Alle i en venne gjeng på seks fyller rundt tall i løpet av 2024. Er nummer tre ut, når de to første hadde dag, ble det samlet inn et forhånds bestemt beløp fra alle og kjøpt inn gave. Når jeg hadde dag var det ingen gave, føler meg ekstremt skuffet. Til opplysning har jeg i alle år vært med på samtlige spleiser. Sist gang vi hadde rundt tall var det samme greia, fikk gave seks mnd i etterkant, etter at jeg hadde gitt beskjed på en litt humoristisk måte Anonymkode: 0f7ab...d1b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 25. april #2 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Alle i en venne gjeng på seks fyller rundt tall i løpet av 2024. Er nummer tre ut, når de to første hadde dag, ble det samlet inn et forhånds bestemt beløp fra alle og kjøpt inn gave. Når jeg hadde dag var det ingen gave, føler meg ekstremt skuffet. Til opplysning har jeg i alle år vært med på samtlige spleiser. Sist gang vi hadde rundt tall var det samme greia, fikk gave seks mnd i etterkant, etter at jeg hadde gitt beskjed på en litt humoristisk måte Anonymkode: 0f7ab...d1b De gir gaver til alle de andre i gjengen, men hopper alltid over deg!? Dersom dette virkelig stemmer, ville jeg sett meg om etter nye venner. 12 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #3 Del Skrevet 25. april Er det du som tar initiativ til gavene til de andre? Alstå at du arrangerer innsamling og handling? Uansett, smålige venninner. Anonymkode: b3ac6...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 25. april #4 Del Skrevet 25. april Feiret de dagene sine? Feiret du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol74 Skrevet 25. april #5 Del Skrevet 25. april Mezzosoprena skrev (1 time siden): Feiret de dagene sine? Feiret du? Ingen som har feiret dagen sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 25. april #6 Del Skrevet 25. april Sol74 skrev (1 time siden): Ingen som har feiret dagen sin. Ok, da er det bare rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #7 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det du som tar initiativ til gavene til de andre? Alstå at du arrangerer innsamling og handling? Uansett, smålige venninner. Anonymkode: b3ac6...a38 Jeg har samme spørsmål. I tilfelle er det bare å la være. Anonymkode: 369c1...c37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol74 Skrevet 25. april #8 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har samme spørsmål. I tilfelle er det bare å la være. Anonymkode: 369c1...c37 Nei ikke jeg som er den som samler inn og kjøper. Men har alltid vært med på alle typer spleiser som har vært ( blomster i forbindelse med dødsfall, sykdom osv) . Ble bare denne gangen enormt skuffet. Men har heldigvis mange andre fine venner rundt meg, hvor vi er mere likestilt. Er liksom ikke pengene jeg gnåler over men å aldri bli satt pris på eller gjort stas på 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #9 Del Skrevet 26. april Da hadde jeg heller konsentrert meg om andre venner og faset ut denne gjengen. De bryr seg ikke om deg og tydeligere blir det jo ikkeF Anonymkode: 322e7...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #10 Del Skrevet 26. april Men om de samler inn til alle andre, men gjentatte ganger hopper galant over deg, er du dessverre ikke like viktig for dem, som de har vært for deg. Og det er vel kanskje dette som sårer mest, ikke gaven i seg selv? Det at de egentlig ikke syns du er viktig nok venn til å gi en gave til, på lik linje som de andre i den gjengen, er jo gjerne vondt. Og siden de åpenbart ikke ser på deg som en likeverdig medlem av gruppen, tenker jeg at det beste for deg vil kanskje være å se etter andre venner? Det er kanskje ikke så enkelt som voksen, men du skriver jo at du har andre venner. Så jeg ville fokusert mer på de vennene, og bare faset ut den gruppen din. Anonymkode: 70724...879 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå