Gå til innhold

Grandiosa på tilbud. Er det vanskelig for folk å forstå at mange LIKER Grandiosa ?

Cyndaquil

Anbefalte innlegg

Verken jeg eller barna liker grandiosa, vi kan i ny og ne kjøpe oss annen type frossen pizza. 

Anonymkode: a0b90...2dc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grandiosa smaker grusomt. 

Dr Oetker Ristorante derimot. ❤️

Anonymkode: 51694...b53

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne en grandis..hvis ikkeno mat eller bark er alternativet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Splurge said:

Vet ikke med deg, men jeg vil heller spise grandis enn å være "sofistikert", om det der er definisjonen din på det. 😂

Nå satte jeg dette litt på spissen, men for å ta en annen sammenligning - å spise Grandiosa er som å høre på Sputnik eller Ole Ivars når man i stedet kan høre på Schubert, Schumann, Brahms eller Liszt. Eller for den saks skyld Beatles eller Queen.

Det er ikke fordi det isolert sett er noe i veien med Sputnik eller dansebandmusikk, men hvorfor nøye seg med dette når alternativene er mange og så mye bedre; skal man først høre på musikk, kan man like gjerne høre på kvalitet. Det samme gjelder mat; utvalget av mat i norske butikker er direkte begredelig når man sammenligner med resten av Europa, og bare ostediskene i Frankrike kan få en til å snappe etter pusten.

Fortsatt uenig ...?

Anonymkode: 090c6...028

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå satte jeg dette litt på spissen, men for å ta en annen sammenligning - å spise Grandiosa er som å høre på Sputnik eller Ole Ivars når man i stedet kan høre på Schubert, Schumann, Brahms eller Liszt. Eller for den saks skyld Beatles eller Queen.

Det er ikke fordi det isolert sett er noe i veien med Sputnik eller dansebandmusikk, men hvorfor nøye seg med dette når alternativene er mange og så mye bedre; skal man først høre på musikk, kan man like gjerne høre på kvalitet. Det samme gjelder mat; utvalget av mat i norske butikker er direkte begredelig når man sammenligner med resten av Europa, og bare ostediskene i Frankrike kan få en til å snappe etter pusten.

Fortsatt uenig ...?

Greia er jo det at man spiser ikke som en feinschmecker hver dag, man spiser ikke kobebiff daglig, man drikker ikke rødvin til 20 000 kr flasken hver dag eller hver helg. Man varierer. Noen ganger spiser man mat som ikke har toppscore, noen ganger spiser man middels,noen ganger mat man ikke elsker over alt på jord.

Man kan ikke spise franske oster hver eneste dag bare fordi "det er jo det beste". For da vil de etter en stund ikke lenger være de beste, men noe dagligdags man er blitt lei av, og dermed anser for å være dårlig mat.

Det er helt ok å spise en Grandiosa i ny og ne. Da smaker den godt nok. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt Grandiosa, men synes den er for dyr til vanlig. Derfor har jeg passet på å kjøpe endel nå og puttet i fryseren.

Veldig greit til en rask middag eller på lørdagskvelden. Liker godt at det er brukt Jarlsberg ost, og hender jeg har på litt ekstra.

Junior er veldig glad i First Price-pizzaen, og hos Kiwi koster den rundt kr 14 nå. Fyller på med mer ost der også.

Anonymkode: 80572...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Million skrev (1 time siden):

Greia er jo det at man spiser ikke som en feinschmecker hver dag, man spiser ikke kobebiff daglig, man drikker ikke rødvin til 20 000 kr flasken hver dag eller hver helg. Man varierer. Noen ganger spiser man mat som ikke har toppscore, noen ganger spiser man middels,noen ganger mat man ikke elsker over alt på jord.

Man kan ikke spise franske oster hver eneste dag bare fordi "det er jo det beste". For da vil de etter en stund ikke lenger være de beste, men noe dagligdags man er blitt lei av, og dermed anser for å være dårlig mat.

Det er helt ok å spise en Grandiosa i ny og ne. Da smaker den godt nok. 

Det finnes sunnere og bedre alternativer til kobebiff og 20 000 kroners vin enn grandiosa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei liker ikke grandiosa, er møkka lei den. Liker bedre Big one.

Anonymkode: 160a6...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Fortsatt uenig ...?

Fordi i løpet av livet blir det ganske mange timer med musikk, og noen ganger vil man bare ha noe enkelt som gjør en glad og som ikke utfordrer hjernen noe mer. Man kan bli litt lei av kvalitet også. 

"når man først hører på musikk" - i likhet med spising er det noe man gjerne gjør flere ganger om dagen, og man trenger derfor HELDIGVIS ikke begrense seg til det som er av ypperste kvalitet. 

Jeg foretrekker BigOne over grandis. Det er ikke et alternativ når jeg har lyst på skikkelig pizza, men et alternativ til tørr brødskive med ost når jeg har det litt travelt eller bare er sliten. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel samme folkene som hamstrer pepsi max på tilbud og fyller skapene med sjokoladeplater 4 for 100....

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det smaker noen ting av den, så jeg skjønner selvsagt ikke at folk kjøper. Det er lite smak for mye kalorier, noe jeg synes er veldig bortkastet. Uansett hvir godt tilbudet er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei liker ikke grandiosa, er møkka lei den. Liker bedre Big one.

Anonymkode: 160a6...266

Den har jo blitt uspiselig,gikk ann før men nå er det noe gæli. 

Anonymkode: 43557...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste det en del som tenåring. Nå er det heller andre typer pizza jeg velger hvis jeg skal ha frossen pizza. Synes Grandiosa blir litt for tamt og smakløst.

Anonymkode: 63a7a...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg (og to av ungene) liker grandiosa. Mannen og eldste datter er lei, så de tar en annen variant eller finner seg noe ordentlig mat på kvelden.

velociraptor skrev (3 timer siden):

For meg er det vanskelig å forstå at folk kjøper, spiser og serverer barna sine ultraprosessert junkfood, men grandiosa er vel ikke verre enn annen ultraprosessert frossenpizza.

Når vi har 20 minutter hjemme før vi skal kjøre på fritidsaktiviteter er det greit å be ungene slenge inn en pizza som er ferdig når vi kommer hjem.

Anonymkode: e8fb2...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får jo selvsagt like og spise der de vil. Smaken er som baken. Personlig var det et høydepunkt for meg å få jobb etter studiene så jeg kunne slippe mer grandis npr jeg trengte noe raskt. Tror faktisk ikke jeg har spist Grandiosa på 11-12 år. Jeg er dog ingen pretensiøs feinschmecker, og spiser sikkert masse greier andre mener er Harry. Jeg bare liker ikke smaken på Grandiosa.

Anonymkode: d4475...e48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i å lage mat og tilbringer gjerne timesvis foran grytene på en lørdagskveld. Men jammen er det godt med grandiosa innimellom også. Med ketchup på 😆

Anonymkode: 51598...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lager pizza selv. Eller ostesmørbrød hvis det er knapt med tid

Anonymkode: bf39d...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (33 minutter siden):

Det finnes sunnere og bedre alternativer til kobebiff og 20 000 kroners vin enn grandiosa. 

Det finnes ALLTID "alternativer"... til alt av mat! Men poenget mitt var at innimellom er det helt greit å ta en frossenpizza. Hvis man liker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fatter ikke at folk spiser sånt.

Anonymkode: 0955d...0e3

Sier du det om alle som kjøper ferdigmat? Nesten all mat utenfor grønnsaksdisken i en butikk er prosessert. Hvorfor dette hatet mot akkurat Grandiosa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at det bare er originalen som skal være på sånn tilbud. Den spiser jeg ikke. Den med kylling kan jeg ta av og til

Anonymkode: 9f698...c9b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...