AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #1 Del Skrevet 24. april 2024 Jeg er en kvinne i starten av 20-årene. Jeg har ikke vært i et forhold på 3 år, jeg har hatt en «fuckbuddy» så jeg har ikke vært helt abstinent fra fysisk nærhet o.l men ikke i nærheten av så mye som jeg trenger. Jeg sliter med depresjon så det er vanskelig for meg å ta initiativ til å bli kjent med folk, spesielt over nettet, typ dating apper. Jeg mister fort interessen og orker ikke å svare, spesielt siden de aller fleste kommer med seksuelle ladde kommentarer helt i starten av samtalen og dette er noe jeg HATER. Jeg bor i en liten bygd, alle forteller meg at jeg må bare bli kjent med nye folk, så vil noen vise interesse etter hvert. Hver gang jeg blir kjent med nye, kan det hende de viser interesse helt i starten men jeg blir alltid friendzonet ganske med en gang. Har flere guttevenner pga dette. Jeg er ikke tynn, større enn de fleste på min alder, og jeg er ikke superfeminin, liker selvfølgelig å pynte meg og lignende men personligheten min er ganske «grov». Jeg er ikke stygg, jeg har blitt fortalt at jeg er både pen og deilig o.l men ikke pen nok til at folk flørter med meg tydeligvis. Det jeg lurer på er, hva skal jeg gjøre? Jeg er veldig ensom, jeg har mye kjærlighet å gi men har ingen å gi den til. Blir heller ikke invitert ut på fest eller byen, men føler uansett at disse stedene bare er fylt med folk som leter etter ligg/one night stand og dette er jeg ikke interessert i, selv om det kanskje ville ledet til noe mer seriøst. Jeg har et krav om å være godt kjent med personen før jeg ligger med de, og jeg tror dette fører til vanskeligheter når det kommer til dating i min generasjon.. Anonymkode: 9a35b...4d1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #2 Del Skrevet 24. april 2024 Har du veninner/venner? Jeg skjønner ensomheten i å ønske en kjæreste, men det er jo flere måter å møte ensomhet, og kanskje det er det du trenger? De har desverre rett i at du må bli kjennt med nye folk og det kan ta tid. Det er jo mye flaks i dating også, å de du ble friendzonet av, var du forelsket i dem? For det er jo sikkert gutter du heller ikke føler de rette føelslene for. Det er ikke gøy at det er sånn, men vi blir bare ikke forelsket i alle sammen. Men du vil finne din/e 😊 Å snakker du med psykolog om depresjonen? Anonymkode: 4e1b4...d28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #3 Del Skrevet 24. april 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Har du veninner/venner? Jeg skjønner ensomheten i å ønske en kjæreste, men det er jo flere måter å møte ensomhet, og kanskje det er det du trenger? De har desverre rett i at du må bli kjennt med nye folk og det kan ta tid. Det er jo mye flaks i dating også, å de du ble friendzonet av, var du forelsket i dem? For det er jo sikkert gutter du heller ikke føler de rette føelslene for. Det er ikke gøy at det er sånn, men vi blir bare ikke forelsket i alle sammen. Men du vil finne din/e 😊 Å snakker du med psykolog om depresjonen? Anonymkode: 4e1b4...d28 Jeg har venner jeg tilbringer en del tid med, det er hullrommet når jeg kommer hjem og senga er tom jeg sliter med. Man kommer ikke like tett innpå venninner som man gjør med en kjæreste, og det er liksom den skikkelige nærheten jeg trenger, både emosjonelt og fysisk.. Du har sikkert rett i at jeg bare «letet» etter noe hos kompisene mine og det ble dermed ingenting ut av det😅 Jeg vil veldig gjerne tro på at jeg finner meg noen men det er så tungt å vente. Spesielt nå om våren, når det føles ut som sesongen for kjærlighet.. Psykolog er noe jeg sjekker ut og vurderer, eneste tilbudet her jeg bor er DPS, og de fleste jeg kjenner har hatt dårlige erfaringer😅 TS Anonymkode: 9a35b...4d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 24. april 2024 #4 Del Skrevet 24. april 2024 Vurdert å skaffe deg et dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #5 Del Skrevet 24. april 2024 2 hours ago, Virrevirrevapp said: Vurdert å skaffe deg et dyr? Jeg har hatt dyr hele livet, har katt nå. Det er ikke det jeg trenger😅 Anonymkode: 9a35b...4d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 24. april 2024 #6 Del Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt dyr hele livet, har katt nå. Det er ikke det jeg trenger😅 Anonymkode: 9a35b...4d1 Det er kjekt med dyr 😀 Jeg håpet du finner mer av det du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #7 Del Skrevet 24. april 2024 Om du har mange guttevenner og har en maskulin og tøff personlighet vil det skremme bort mange gutter. Det er heller derfor de slutter å flørte med deg enn at du ikke er pen nok. Slutt å henge med gutta, få deg venninner og bli mildere. Anonymkode: 913d1...751 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #8 Del Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er en kvinne i starten av 20-årene. Jeg har ikke vært i et forhold på 3 år, jeg har hatt en «fuckbuddy» så jeg har ikke vært helt abstinent fra fysisk nærhet o.l men ikke i nærheten av så mye som jeg trenger. Jeg sliter med depresjon så det er vanskelig for meg å ta initiativ til å bli kjent med folk, spesielt over nettet, typ dating apper. Jeg mister fort interessen og orker ikke å svare, spesielt siden de aller fleste kommer med seksuelle ladde kommentarer helt i starten av samtalen og dette er noe jeg HATER. Jeg bor i en liten bygd, alle forteller meg at jeg må bare bli kjent med nye folk, så vil noen vise interesse etter hvert. Hver gang jeg blir kjent med nye, kan det hende de viser interesse helt i starten men jeg blir alltid friendzonet ganske med en gang. Har flere guttevenner pga dette. Jeg er ikke tynn, større enn de fleste på min alder, og jeg er ikke superfeminin, liker selvfølgelig å pynte meg og lignende men personligheten min er ganske «grov». Jeg er ikke stygg, jeg har blitt fortalt at jeg er både pen og deilig o.l men ikke pen nok til at folk flørter med meg tydeligvis. Det jeg lurer på er, hva skal jeg gjøre? Jeg er veldig ensom, jeg har mye kjærlighet å gi men har ingen å gi den til. Blir heller ikke invitert ut på fest eller byen, men føler uansett at disse stedene bare er fylt med folk som leter etter ligg/one night stand og dette er jeg ikke interessert i, selv om det kanskje ville ledet til noe mer seriøst. Jeg har et krav om å være godt kjent med personen før jeg ligger med de, og jeg tror dette fører til vanskeligheter når det kommer til dating i min generasjon.. Anonymkode: 9a35b...4d1 Dette er vanskelig dessverre i alle aldre. Vær obs på eldre menn, de merker at du er ensom og vil utnytte sårbarheten. Var borti det selv mye når jeg var i tidlig 20-årene, så dette er bare et vennlig råd. Har ikke noe å komme med. Er ensom selv, alltid vært ensom, det er rart. Ingen har klart å ta det bort. Anonymkode: 43350...339 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #9 Del Skrevet 24. april 2024 Ensomhet trenger ikke leges av en kjæreste. Venner, familie, å ha et fellesskap/hobby å gå til. Jeg er ensom selv. Har vurdert å gå i den lokale menighetens hobbykveld, eller bli frivillig på den lokale ungdomsklubben.... Når du blir mindre ensom så er sjansen der for at depresjonen slipper tak også. Anonymkode: bba25...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #10 Del Skrevet 24. april 2024 46 minutter siden, AnonymBruker said: Om du har mange guttevenner og har en maskulin og tøff personlighet vil det skremme bort mange gutter. Det er heller derfor de slutter å flørte med deg enn at du ikke er pen nok. Slutt å henge med gutta, få deg venninner og bli mildere. Anonymkode: 913d1...751 Så du mener for at jeg skal bli mindre ensom og få meg kjæreste så må jeg endre om på hele personligheten min og kvitte meg med de vennene jeg har? Jeg er ikke en ‘’guttejente’’ eller maskulin (vil jeg si iallfall) , jeg er bare grovere i kjeften og mer ‘’humor-orientert’’ enn de fleste jenter. Jeg har mange venninner, flere jentevenner enn guttevenner faktisk.. TS Anonymkode: 9a35b...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #11 Del Skrevet 24. april 2024 Går du i behandling for depresjonen? Anonymkode: 15679...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #12 Del Skrevet 24. april 2024 Først av alt, pause fra partnerjakten. Fiks deg selv og jobb med depresjonen. Utrolig dårlig utgangspunkt å starte ett forhold på. Det er klisje, men du må elske deg selv (ikke egotripp..) før du kan elske andre. Hva mener du med grov? Hvis det betyr maskulin; grav den delen av deg selv ned i hagen. Vi vil date kvinner, ikke menn. Trener du? Ikke gjør det for utseendet skyld, men for å styrke kroppen og helsa. Bra for psyken er det også. Anonymkode: 4dedb...3d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #13 Del Skrevet 25. april 2024 Begynn med en hobby eller aktivitet der du også treffer menn. Det fins så mye å velge i. Det fins løpegrupper, tegnegrupper, sopp-entusiaster, studentidrettsforeninger, singelturer med DNT, amatørteater, italienskkurs, matlagingskurs, treffpunkter for folk med hund, strikkekafé (kanskje veldig mange menn der, men...), kurs i treskjæring eller møbelsnekring, osv osv. bare fantasien setter grenser. Anonymkode: 6790a...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #14 Del Skrevet 25. april 2024 Prøv å avslutt jakten etter en kjæreste for en stund. Tilbring tid med venner, vær kulturell dra ut reis og opplev verden. En kjæreste vil nok dukke opp ettervært. Anonymkode: dcdcb...91c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanoAltforstor Skrevet 25. april 2024 #15 Del Skrevet 25. april 2024 (endret) . Endret 17. juni 2024 av LanoAltforstor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå