AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Del Skrevet 24. april Jeg bare lurer. Anonymkode: 6e74b...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Del Skrevet 24. april Hva tror du selv? Anonymkode: 32e68...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Del Skrevet 24. april Jeg vet nei, men de bryr seg ikke. 🤷♀️ Anonymkode: 6e74b...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Del Skrevet 24. april Noen hundeeiere bryr seg ikke om båndtvangen, noen bryr seg. Helt uavhengig av om de er kjendiser eller ikke. Anonymkode: 32e68...baf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #5 Del Skrevet 24. april Jeg tipper nei. Den gjengen som er hevet over parkeringsforbud, køregler osv.., er selvsagt heller ikke underlagt noen tullete båndtvangbestemmelser. Anonymkode: 890b2...010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #6 Del Skrevet 24. april Ja, om hunden selv er kjendisen. Anonymkode: 5b1f6...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #7 Del Skrevet 24. april Ja. Lassie, feks. Anonymkode: 9c119...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #8 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Lassie, feks. Anonymkode: 9c119...c8a Ja. Eller Denver. Anonymkode: 5b1f6...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gentleman59 Skrevet 24. april #9 Del Skrevet 24. april Det er trist for barn og hunder som har foreldre og eiere som ikke har folkeskikk. De samme hever seg over parkeringsforbud, fletting i trafikken, blinklysbruk og de kjører Tesla, BMW eller Audi. Fjompenisser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå