AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #1 Del Skrevet 24. april 2024 Gir opp frisør, og ikke prøv å overtale meg, jeg har verken lyst, tid eller penger til å bruke 3,5 tusen hos frisør, og jeg er 43 år gammel. Striper og farger håret hjemme. Men, jeg må farge ettervekst da jeg har en del grått hår. På en videoblogg så jeg en tips om å farge ettervekst/grått hår med demi-permanent farge og vol 10 developer. Og det ønsker jeg å prøve, for permanent farge gir meg tydelig skille og gult hår etter få uker. Men jeg finner ikke hvor jeg kan kjøpe dette i Norge. Bloggeren var selvsagt fra Usa og hun kjøpte det bare på apoteket. (pharmacy). Jeg finner bare butikker som selger store kvanta-er til frisører og utenlandske butikker. tenkte Wella sin demi permanent farge, og egentlig hvilken som helst developer vol 10, 3%. Er det kanskje noen her som farger håret sitt hjemme, grått hår spesifikt, og hvor kjøper dere hårfarge? Anonymkode: ad248...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #2 Del Skrevet 24. april 2024 Er det color touch fargeserien fra Wella du skal bruke? Du kan kjøpe developer her https://www.beautycos.no/wella-color-touch-emulsion-4-beize-1000-ml-88033389150708?gad_source=1&gbraid=0AAAAAoK5ejnvWC7TtLMOL4cJOAf0Ywbha&gclid=EAIaIQobChMIuvTql8XbhQMVVVaRBR2ahQZ_EAQYCyABEgJ6sfD_BwE Anonymkode: b7cd4...cf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #3 Del Skrevet 24. april 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det color touch fargeserien fra Wella du skal bruke? Du kan kjøpe developer her https://www.beautycos.no/wella-color-touch-emulsion-4-beize-1000-ml-88033389150708?gad_source=1&gbraid=0AAAAAoK5ejnvWC7TtLMOL4cJOAf0Ywbha&gclid=EAIaIQobChMIuvTql8XbhQMVVVaRBR2ahQZ_EAQYCyABEgJ6sfD_BwE Anonymkode: b7cd4...cf3 Ja, de hadde både farge og developer men det er 170 kroner i frakt? Jeg bor ikke på Svalbard 😭 Anonymkode: ad248...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå