Gå til innhold

Er jo kvinnen som bestemmer om en mann er venn eller noe mer...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er jo vanlig, at kvinnen definerer relasjonen. Uansett hva mannen tenker, han godtar "venn". Mens innerst inne håper på noe mer....

Etter endt dating for eks, får han beskjed om at vi kan jo "være venner da!". En uutrolig falsk klisje, at noen går med på dette er flaut. Menn og kvinner er aldri bare venner....med mindre mannen er homofil. Derfor endel homofile menn har ei bestevennine, fordi forholdet er avklart. Kan aldri bli noe mer enn venner.

Dette synes jeg er ufint mot menn, selv har jeg ingen venner som er menn. Fordi det er jo feil, bekjentskap har jeg.

Anonymkode: 6a33f...854

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen tvinger noen til å være venner. Hvis du kun er interessert i håp om et forhold, og hun ikke vil det, så kan du bare gå. Du kan simpelt si at du ikke er interessert i flere vennskap, å gå videre. Det har skjedd med meg flere ganger, og det er helt greit. 

Anonymkode: fbb9f...ff6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste venn er mann. Vi møttes i barnehagen og har vært venner siden. Er 45 nå. Jeg har også andre mannlige venner. Helt uproblematisk.

Anonymkode: de294...c02

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omvendt da? Jeg har en mannlig venn jeg har datet, og det er han som bare vil være venn med meg. Vi prater hver dag og treffes hver uke, men jeg dessverre bare en venn 🤷‍♀️ Men jeg velger dette helt selv. Det er vondt, men jeg vil heller ha ham som venn enn å ikke ha ham i livet i det hele tatt. 

Man må ta litt ansvar selv, om venn ikke er godt nok så kan en slutte å ha kontakt 😊

Anonymkode: 94d0d...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Dette er jo vanlig, at kvinnen definerer relasjonen. Uansett hva mannen tenker, han godtar "venn". Mens innerst inne håper på noe mer....

Etter endt dating for eks, får han beskjed om at vi kan jo "være venner da!". En uutrolig falsk klisje, at noen går med på dette er flaut. Menn og kvinner er aldri bare venner....med mindre mannen er homofil. Derfor endel homofile menn har ei bestevennine, fordi forholdet er avklart. Kan aldri bli noe mer enn venner.

Dette synes jeg er ufint mot menn, selv har jeg ingen venner som er menn. Fordi det er jo feil, bekjentskap har jeg.

Vil du bli sammen med alle damer du za? Da er vel det en del av problemet. Jeg vil jo ikke bli samen med alle menn.

Anonymkode: 71b91...8c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøys.

Begge bestemmer like mye om en skal være venn eller ikke, kjæreste eller ikke.

Anonymkode: 028b9...b31

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Merkelig holdning. Begge parter bestemmer. Og det går fint an å bare være venner. Min beste venn er en mann og han har vært min nærmeste venn i åtte år nå. Vi har vært single samtidig uten at en har "prøvd seg" på den andre. 

Anonymkode: 4f340...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vil du bli sammen med alle damer du za? Da er vel det en del av problemet. Jeg vil jo ikke bli samen med alle menn.

Anonymkode: 71b91...8c7

Sammen, nei. Sex, ja absolutt!

Anonymkode: 373be...d87

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ingen tvinger noen til å være venner. Hvis du kun er interessert i håp om et forhold, og hun ikke vil det, så kan du bare gå. Du kan simpelt si at du ikke er interessert i flere vennskap, å gå videre. Det har skjedd med meg flere ganger, og det er helt greit. 

Anonymkode: fbb9f...ff6

Ingen tvinger kvinner til å verken date eller ligge med playere. Likevel skjer det gang på gang, samtidig som kvinner gråter sin nød og føler seg utnyttet. Merkelig nok får dette fenomenet ekstrem mye mer sympati. 

Endret av Traktor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...