Gå til innhold

Betyr hvor mye penger enn dame har?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nja, hvis det er et forhold som skal vare ut livet ville jeg levd med litt usikkerhet hvis hun var styrtrik. Tenker at det er ikke lange perioden hvor alt ikke er perfekt eller at ting er litt dårlig før forholdet går skeis, dersom hun er blant styrtrikingene og at forventninger er noe høyere. Disse folkene er gjerne litt overfladisk også. 

Samboeren min tjener dobbelt av hva jeg gjør, det har jeg ikke problemer med. 

Anonymkode: 502e7...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvis dama er veldig rik hadde jeg følt meg veldig ukomfortabel. Da blir det til at det er hun som har på seg buksene i forholdet. Er storeskje i senga osv. Uansett hvordan man vender og vrir på det så blir det slik.

Anonymkode: 1c454...1cf

Stakkars deg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Bare lurer..? Hvis dama er rik

Anonymkode: 232b5...619

Kunne ikke brydd meg mindre.. De virkelige verdiene er at hun er smart og brei og fin over ræva, og selvsagt kjemi.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
tidsfordriv2023 skrev (1 time siden):

Jeg har god økonomi. Jeg trenger ikke en dame med god økonomi. Jeg trenger en dame som passer på huset. 

Jeg er ikke så flink å passe på huset og lage mat og passe på unger. 

Vi alle leter etter ting vi ikke har. Forhold er partnerskap der vi utfyller hverandre og utvider våre egenskaper med den andre delen. 

Da må du ha VELDIG god økonomi. Iallefall dersom du bor i by. For å få kjøpt seg familiebolig i Oslo må man jo ut med minst ti millioner. Ikke lett på bare en inntekt

Anonymkode: 4ce74...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg liker at hun trenger meg, og liker ikke å føle meg overflødig eller lett erstattelig.

Anonymkode: 75113...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min erfaring som kvinne er at menn føler seg truet av kvinner med mer penger enn de. 

Anonymkode: 7fd03...89c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Min erfaring som kvinne er at menn føler seg truet av kvinner med mer penger enn de. 

Manne-menn (alfa-mannen, kall det hva du vil) som er usikre på seg selv ser på dette som en trussel. Personlig hadde jeg vært helt Ok med både at hun hadde høyere lønn og høyere formue.

Oddsen for at jeg finner det er ikke så stor, det er heller ikke så viktig. Ordnet økonomi er derimot viktig.

M40

Anonymkode: 25e09...9f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Min ex-kone tjente mer enn meg, det var null stress, men sløste også mye mer enn meg, så det hendte at jeg måtte låne henne penger til å betale kredittkortregninger. Det var mer stress…

En fremtidig partner må gjerne tjene mer enn meg, men jeg er ikke så materialistisk som person så fikser dårlig sånne Tårnfrid-damer som er veldig opptatt av dyre vesker og mye staffasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Men da har du jo ikke mulighet for å gjøre de tinga du vil i livet? Regner ikke med at det er husarbeid og matlaging for en fyr som sittet med all den økonomiske makta? Samtidig, hvis lønnsarbeid (helst m god lønn) ikke er noe alternativ, er det kanskje like greit som noe annet?

Jeg skjønner godt at mange menn er interessert i den dealen, blir som en slags hushjelp man kan ha sex med, men det høres litt frustrerende ut å være den hushjelpen.

Anonymkode: b544d...c86

Han sitter jo ikke med all den økonomiske makta, uføretrygdede har også inntekt.

Å være uføretrygda og ta det meste av husarbeid mens partneren er på jobb betyr jo ikke at man ikke kan "gjøre de tinga man vil i livet". Så lenge helsa tillater det

Anonymkode: 7877d...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...