AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Del Skrevet 23. april Hender det at dere med tilknytning til partiet Høyre arrangerer temakvelder hvor dere kler dere ut som vanlige folk og ser gullrekken på TV? Anonymkode: 4c187...039 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Del Skrevet 23. april Og spiser taco! Det glemte jeg å spørre om. Ts Anonymkode: 4c187...039 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Del Skrevet 24. april Forstår ikke spørsmålet. Er dette trolling? Anonymkode: 57239...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Del Skrevet 24. april Folk som stemmer Høyre er vanlige folk. Anonymkode: 57239...621 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 24. april #5 Del Skrevet 24. april 0/10. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #6 Del Skrevet 24. april Jeg stemmer høyre og er til de grader kjedelig normal og vanlig. Dersom dette var et forsøk på å være morsom, må jeg si at du bommer voldsomt! Anonymkode: 7fc13...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #7 Del Skrevet 24. april Vi i villa i Østre Bærum er nok en bedre adresse for hi. Men nei, vi gidder ikke det. Anonymkode: 71165...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 28. april #8 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (På 24.4.2024 den 1.24): Hender det at dere med tilknytning til partiet Høyre arrangerer temakvelder hvor dere kler dere ut som vanlige folk og ser gullrekken på TV? Anonymkode: 4c187...039 Ja, noen ganger. Da drikker vi boksvin til. Etterpå drar vi på "slumming" med vanlig drosje, og ser på de innfødte på Sagene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #9 Del Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (På 24.4.2024 den 1.25): Og spiser taco! Det glemte jeg å spørre om. Ts Anonymkode: 4c187...039 Anonymkode: 81ef2...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 3. mai #10 Del Skrevet 3. mai On 4/24/2024 at 1:24 AM, AnonymBruker said: Hender det at dere med tilknytning til partiet Høyre arrangerer temakvelder hvor dere kler dere ut som vanlige folk og ser gullrekken på TV? Anonymkode: 4c187...039 Selvfølgelig. Første fredag etter fullmåne samles vi. Utkledd som en vanlig kontormedarbeider vandrer vi ned til nærmeste matsentral og håper på å score gratis tacokit og svinekjøttdeig som skal fortæres mens vi ser på underholdning ment for den vanlige befolkningen og drikker kvantitetsvin i boks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #11 Del Skrevet 3. mai Bor på østkanten og jobber i et vanlig lavtlønnsyrke, så har vel vært plebeier hele livet da. Gullrekka derimot, styrer jeg unna, den får Freppere og Apere kose seg med 😅 Anonymkode: ddde3...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå