Crazee Skrevet 11. november 2002 #1 Del Skrevet 11. november 2002 Inspirert av undersøkinga om kva slag mann eg er, så vart eg inspirert eg. Er eg mann i det heile? Prøv http://test.thespark.com/gendertest/ Eg fann ut at eg er dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 11. november 2002 #2 Del Skrevet 11. november 2002 Resultatet av testen viser at jeg er dame, og det stemmer jo forbløffende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 11. november 2002 #3 Del Skrevet 11. november 2002 Det er 86% sikkert at jeg er kvinne! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 11. november 2002 #4 Del Skrevet 11. november 2002 Fikk bekreftet det jeg alltid har hatt en mistanke om; Jeg er kvinne! *puster lettet ut* :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 11. november 2002 #5 Del Skrevet 11. november 2002 Does Canada suck or what? * yes * yeah .... Har jo utrolig mye emd aken å gjøre, også mange valgmuligheter det var Har tatt denne testen før.. og da var jeg likson en mann da lurer på hvordan det skjedde... meeen nååå : It all adds up... You are definitely a woman! .. Hele 86% :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2002 #6 Del Skrevet 11. november 2002 You are definitely a woman! Yes yes!!!!!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 11. november 2002 #7 Del Skrevet 11. november 2002 Nå ble jeg kjempe letta. Skulle tatt seg ut om jeg hadde blitt ditcha både fra min egen manndomstest og kvinnetesten til Crazee I`m definitely a woman :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. november 2002 #8 Del Skrevet 11. november 2002 86 % woman her også ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 12. november 2002 #9 Del Skrevet 12. november 2002 It all adds up... You are definitely a woman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-Meg84 Skrevet 12. november 2002 #10 Del Skrevet 12. november 2002 jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette her... 80% MANN??? jeg var ikke det sist gang jeg sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 12. november 2002 #11 Del Skrevet 12. november 2002 YES..... 96% dame....og det visste jeg jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. november 2002 #12 Del Skrevet 12. november 2002 ....ok....*kremt*.....litt sånn bekymra nå....siden typen fikk resultatet WOMAN!!!..... :o :o :o Da jeg kom hjem klarte jeg ikke dy meg :"Heeeei dama miiiii!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 12. november 2002 #13 Del Skrevet 12. november 2002 ....ok....*kremt*.....litt sånn bekymra nå....siden typen fikk resultatet WOMAN!!!..... :o :o :o Da jeg kom hjem klarte jeg ikke dy meg :"Heeeei dama miiiii!!!" *LER* Jeg er iallefall sikker i min sak! xeyes -veldig kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 12. november 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 12. november 2002 ....ok....*kremt*.....litt sånn bekymra nå....siden typen fikk resultatet WOMAN!!!..... :o :o :o Da jeg kom hjem klarte jeg ikke dy meg :"Heeeei dama miiiii!!!" Hmmm - må du revurdere julepresangen til han no då...? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. november 2002 #15 Del Skrevet 13. november 2002 hehehe, ja mulig det. Men da blir det hvertfall myyyyyyyyye lettere å finne julegave. Måtte sjekke i går altså...virka veeeldig lite damete. *PUH* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. november 2002 #16 Del Skrevet 13. november 2002 Det var virkelig en lettelse å få vite at jeg er hundre prosent kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 17. november 2002 #17 Del Skrevet 17. november 2002 Har nå ikke tatt testen ,men etter og tenkt litt så er jeg vel dame.Kjæresten min sier nå det så da er det vel sånn og HURRA for det,ellers har jeg begynnt og lure litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. november 2002 #18 Del Skrevet 17. november 2002 Statistically speaking, you are a chick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rulle Skrevet 20. november 2002 #19 Del Skrevet 20. november 2002 HRMF!! KNURR! Det må være veldig feminine menn som tok denne testen før meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 21. november 2002 #20 Del Skrevet 21. november 2002 I følge den testen der så er de 80% sikker på at jeg er mann. Hmmm, må visst begynne å tenke litt mer feminint.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå