AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #1 Del Skrevet 23. april 2024 Jeg har aldri tatt så mye som en multivitamin tidligere, så disse mengdene føles enorme 😅 Klinikken vår har satt meg på disse vitaminene frem til neste forsøk: Q10 600mg, sink, selen, D-vitamin, melatonin 4mg, folsyre og multivitamin. Drikker i tillegg en smoothie med acai, maca og Spirulina hver kveld. For meg føles dette som enorme mengder 😅 Er dette normalt og hva tar dere andre? Anonymkode: f38d9...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #2 Del Skrevet 23. april 2024 Hvor kjøper du Q10? Jeg kjøper fra iherb, men det er likevel fryktelig dyrt! Jeg skal ta 600mg Q10 fra første syklusdag, tar 200mg nå. Pga økonomi. Og har tatt 600mg tidligere gjennom hele syklus uten at det hjalp (ved 5innsett og ett uttak uten resultat). Ellers tar jeg spirulina, chlorella, maca. Fra første syklusdag og til innsett: l-arhinine. Wild Yam etter eggløsning. Av vanlige kosttilskudd; magnesium, sterke b-vitaminer, folsyre, jern (jeg er lav), Omega3-multivitamin. Anonymkode: 87eb3...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #3 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor kjøper du Q10? Jeg kjøper fra iherb, men det er likevel fryktelig dyrt! Jeg skal ta 600mg Q10 fra første syklusdag, tar 200mg nå. Pga økonomi. Og har tatt 600mg tidligere gjennom hele syklus uten at det hjalp (ved 5innsett og ett uttak uten resultat). Ellers tar jeg spirulina, chlorella, maca. Fra første syklusdag og til innsett: l-arhinine. Wild Yam etter eggløsning. Av vanlige kosttilskudd; magnesium, sterke b-vitaminer, folsyre, jern (jeg er lav), Omega3-multivitamin. Anonymkode: 87eb3...05b Okei, "godt" å høre at vi er flere om disse dosene. Jeg har kjøpt det på nett (Farmasiet og Pharma-Nord) men det er fryktelig dyrt når man skal ta 6stk om gangen 😅 Anonymkode: f38d9...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #4 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har aldri tatt så mye som en multivitamin tidligere, så disse mengdene føles enorme 😅 Klinikken vår har satt meg på disse vitaminene frem til neste forsøk: Q10 600mg, sink, selen, D-vitamin, melatonin 4mg, folsyre og multivitamin. Drikker i tillegg en smoothie med acai, maca og Spirulina hver kveld. For meg føles dette som enorme mengder 😅 Er dette normalt og hva tar dere andre? Anonymkode: f38d9...e31 Ser ut som helt "normale" høye doser dette. Anonymkode: aef51...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #5 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Okei, "godt" å høre at vi er flere om disse dosene. Jeg har kjøpt det på nett (Farmasiet og Pharma-Nord) men det er fryktelig dyrt når man skal ta 6stk om gangen 😅 Anonymkode: f38d9...e31 Har tidligere tatt NAD+, DHEA og sikkert mye annet. Husker ikke. Holdt på i 4 år. Første runde (uttak og to innsett) brukte jeg ingenting og det var mitt dårligste forsøk. Anonymkode: 87eb3...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #6 Del Skrevet 23. april 2024 Meg igjen. 😅 Jeg lager en smoothie til frokost hver dag bestående av fryst skogsbærblanding, erter, grønnkål, spinat og bønner. Ellers hvetegress, acai, ulike frø, ulike nøtter, næringsgjær, quinoa, morbær, hirse, hampfrø, kakaonibs, gijibær, en halv appelsin, en halv rødbete, naturellyoghurt eller syrnet melk. Av og til et rått egg. Alt som ikke er fryst eller ferskt legges i vann i et døgn for at det skal frigi næringen lettere under fordøyelsen. Ellers er det nesten ikke vits å spise f.eks. chiafrø eller linfrø, de må bløtlegges for best opptak. Jeg har lest mye om hva som skal hjelpe for fertilitet og har kommet frem til denne smoothien. Smaken er ikke så halvgærn. Til middag spiser jeg mest rent kjøtt og unngår UP-mat. Dessverre er jeg en sucker for sukker og spiser sjokolade nesten daglig. Men ingen er perfekte. 😅 Anonymkode: 87eb3...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #7 Del Skrevet 24. april 2024 Jeg vil si det høres helt normalt ut. En god del over the top for det vanlige hverdagsliv, men for å optimalisere eggkvaliteten for ivf er dette bra. Prøvde selv å ta 600mg q10 men ble helt crazy av det. Sluttet å sove, ble hyperaktiv og ukonsentrert. Så gikk ned til 300mg, som også føles litt heftig ut men er tolererbart. 4mg melatonin ble også for mye for meg og jeg våknet kjempegroggy hver dag. Som om jeg hadde tatt sovepiller. 2mg går derimot bra. Selv om jeg ikke tok like mye kosttilskudd som det som er anbefalt, fikk jeg egg av god kvalitet og 2 suksessfulle runder med egguthenting. Men tåler du alle tilskuddene så kjør på. Anonymkode: febba...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #8 Del Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg vil si det høres helt normalt ut. En god del over the top for det vanlige hverdagsliv, men for å optimalisere eggkvaliteten for ivf er dette bra. Prøvde selv å ta 600mg q10 men ble helt crazy av det. Sluttet å sove, ble hyperaktiv og ukonsentrert. Så gikk ned til 300mg, som også føles litt heftig ut men er tolererbart. 4mg melatonin ble også for mye for meg og jeg våknet kjempegroggy hver dag. Som om jeg hadde tatt sovepiller. 2mg går derimot bra. Selv om jeg ikke tok like mye kosttilskudd som det som er anbefalt, fikk jeg egg av god kvalitet og 2 suksessfulle runder med egguthenting. Men tåler du alle tilskuddene så kjør på. Anonymkode: febba...d9f Jeg hadde gledet meg til å få mer energi av Q10 og kanskje bedre søvn av melatonin - men er like daff som vanlig 😆 Anonymkode: f38d9...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå