Gå til innhold

Til deg som har dyr som røyter mye; har du teppe på gulvet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har lyst å ha teppe på gulvet, men katten røyter mye året rundt og ekstra mye nå.

Det er veldig tungt for nakke/rygg å støvsuge et langhåret teppe daglig, og sist jeg hadde teppe kastet jeg det pga mye pels.

Hva gjør dere?

Anonymkode: 64d14...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har katt og hund, og tepper. Ikke langhåra, men matter og ryer i ull og bomull. 

Anonymkode: 899b1...744

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har tepper ja, men korthåret! Har tre katter.

Langhåret teppe er ett sant helvette holde rent, uansett om man har dyr eller ikke...

Anonymkode: 94b54...a4d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en diger, langhåret katt, men synes ikke han røyter ekstremt mye. Det var mye mer hår og røyting da vi hadde hund. Vi har to store tepper, ett litt langflosset, men liker egentlig og uansett best at mest mulig av den flotte parketten synes, så det blir med de to teppene. Støvsuger 2-3 ganger i uka, egentlig mer enn nødvendig. 

Anonymkode: 923d0...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke teppe, hater støvsuging og har hund som røyter en del så gjør det enklest mulig for meg selv.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Katten er ikke helt korthåret men heller ikke langhåret.

Ts

Anonymkode: 64d14...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kasta nettopp ut stueteppet pga kattehår, orka ikke lengere å bruke livet mitt på å støvsuge. Dritt lei!

Syns stua ser kald og ukoselig uten teppe, men det kommer ikke inn igjen!

Anonymkode: 24714...b81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg har ikke tepper inne. Blir bare skittent og ekkelt. Har langhåret hund, som ikke røyter noe utenom vår og høst i ei uke, men hun har ekstremt mye sand og skitt i pelsen etter hun har vært ute. Orker bare ikke tepper til daglig. Tar ofte fram tepper til jul, for at det skal se koselig ut😆

Anonymkode: e6997...d25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen tepper, av den enkle grunn at de er støv- og skittsamlere som blir liggende selv om man støvsuger og støvsuger.

Hadde hund i over tolv år, langhåret, som røytet hele året. Orker ikke teppe og hund. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, til og med flossteppe. 

Har Dyson V15. Den tar alt, til og med en del av fibrene i teppet når du har på riktig munnstykke. 

Anonymkode: f33c9...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...