AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Del Skrevet 23. april Om det er lov, er det noen som har flere brukere? Anonymkode: 691dd...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 23. april #2 Del Skrevet 23. april Aner ikke om det er lov, men det er veldig lett å se enkelte anonyme diskuterer med seg selv i flere tråder. Særlig de som prøver å fyre opp litt diskusjoner og «bakker seg sjøl» når andre taler imot. Skal ikke være særlig stor språk- og skriftekspert for å kjenne igjen samme skrivemåten i flere tråder her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Del Skrevet 23. april er ikke lov å diskutere med seg selv i hvert fall. vet ikke om det er lov med flere brukere hvis man holder de adskilt (dvs har de i ulike tråder) Anonymkode: ec7a1...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Del Skrevet 23. april I alle fall ingen som stopper en i å ha det antar jeg. Bare å ha flere mailadresser. Anonymkode: 30fcc...a8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): I alle fall ingen som stopper en i å ha det antar jeg. Bare å ha flere mailadresser. Anonymkode: 30fcc...a8a de sjekker ikke ip? Men to som bor sammen må jo få lov å ha brukere så.. Anonymkode: ec7a1...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #6 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (53 minutter siden): de sjekker ikke ip? Men to som bor sammen må jo få lov å ha brukere så.. Anonymkode: ec7a1...128 Vet ikke, men høres rart ut at de skulle drive med det. Anonymkode: 30fcc...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 23. april #7 Del Skrevet 23. april Har vi ikke samme anonymkode? Da vises det vel om vi snakker med oss selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #8 Del Skrevet 23. april 57 minutter siden, AnonymBruker said: de sjekker ikke ip? Men to som bor sammen må jo få lov å ha brukere så.. Anonymkode: ec7a1...128 Se hvordan driten flyter i disse forumene, de har ikke kapasitet til å sjekke slikt. Hvis du er bekymret finnes det alltid VPN 😎 Anonymkode: b5ae2...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #9 Del Skrevet 23. april luxifine skrev (1 minutt siden): Har vi ikke samme anonymkode? Da vises det vel om vi snakker med oss selv? Ikke om du skriver noe i en tråd med brukernavn og så skriver du som anonym i samme tråd. Anonymkode: 30fcc...a8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #10 Del Skrevet 23. april Så fremt noen ikke oppsøker noen privat og utgir seg for å være noen de ikke er, så ser jeg ikke problemet med å ha flere brukere. Det er jo illusjonen om at en mening tilhører fler foreksempel, men jeg håper de fleste vet at de må ta noe med en klype salt uansett. Det er ikke sånn at alle sier det de mener, noen er med for å få reaksjoner av folk og liker å irritere andre. Eller har andre grunner for å opptre som de gjør, vi er ulike. Jeg har ikke flere brukere, og er her ikke for å gjøre noen sinnte. Anonymkode: e78a8...ade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #11 Del Skrevet 23. april Det er lov, men ikke lov å skrive som to brukere i samme tråd. Eneste unntaket hvor det ikke er lov med flere brukere, er når man er utestengt. Det var i alle fall reglene sist jeg sjekket. Anonymkode: b1170...b29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #12 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er lov, men ikke lov å skrive som to brukere i samme tråd. Eneste unntaket hvor det ikke er lov med flere brukere, er når man er utestengt. Det var i alle fall reglene sist jeg sjekket. Anonymkode: b1170...b29 Det holdt jeg på å gjøre! Hadde en bruker for noen år siden. Gikk lei og var uten noen år. Kom tilbake med ny bruker og noen hadde tatt opp igjen en gammel tråd og jeg holdt på å svare men så at jeg hadde skrevet noe med den gamle brukeren. Da lot jeg være siden jeg allerede hadde fått sagt min mening. Så det kan skje ved et uhell at man er inne i samme tråden med flere brukere, med års mellomrom altså. Ikke godt å huske alt man har skrevet... Anonymkode: ec7a1...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #13 Del Skrevet 24. april Skjønner egentlig ikke poenget med å ha flere brukere. Du kan jo bare skrive enkelte innlegg under nick, og andre som AB. Anonymkode: 42fa5...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 24. april #14 Del Skrevet 24. april Det er sikkert noen med flere brukere her men jeg ser egentlig ikke noe galt i det hvis det ikke er i samme tråd, jeg synes egentlig det er verre om det legges ut svar som ikke er skrevet av en person, jeg mistenker i all fall at enkelte her svarer med maskin-genererte tekster, og det er ikke anonyme brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #15 Del Skrevet 24. april bvp skrev (5 timer siden): Det er sikkert noen med flere brukere her men jeg ser egentlig ikke noe galt i det hvis det ikke er i samme tråd, jeg synes egentlig det er verre om det legges ut svar som ikke er skrevet av en person, jeg mistenker i all fall at enkelte her svarer med maskin-genererte tekster, og det er ikke anonyme brukere. Tenker du på Putinforkjempere? Anonymkode: 30fcc...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #16 Del Skrevet 24. april Jeg har to brukere, men det er fordi jeg glemte at den ene eksisterte... Noen hadde dratt frem en gammel tråd for litt siden, jeg leste et svar i den som ga meg skikkelig deja vu, og først når jeg gikk inn på det brukernavnet og leste flere gamle poster gikk det opp for meg at det var en bruker jeg hadde for mange år siden. Snakker om tidskapsel. 😅 Anonymkode: 04851...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå