Gå til innhold

Attraktive kvinner er single fordi de ikke er naive ang menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tror dere det ligger noe i dette? Jeg har selv opplevd siden ungdommen og opplever stadig i voksen alder menn som vil gå fra dama eller være utro uten å blunke hvis de får sjans på meg og merker det har preget meg i den forstand at jeg sliter med å stole på at menn faktisk kan elske sin partner, og ja - dette er mye av grunnen til at jeg er evig singel. Man ser hvilken absurd verdi menn legger i utseende alene, at de vil kaste alt under bussen for en natt med deg. 
Har heldigvis vokst opp med en pappa som elsker mamma ubetinget og syns hun er nydelig selv som 60-åring, uten det forbildet ville synet mitt på kjærlighet vært fullstendig skakkjørt. 

Anonymkode: 145e8...35d

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg gidder ikke se videoen, men skjønner litt hva det går i ut fra det du skriver. 

Jeg har sluttet å la meg sjokkere av hvem som kan være utro av litt samme grunn som deg, mitt utgangspunkt er nærmest at alle kan være det. Det er min erfaring, ikke som en som har blitt bedratt selv (som jeg vet om), men som en singel som har blitt lagt an på av så mange opptatte menn. Også han som ingen trodde kunne vært utro, verdens snilleste mann, som er sååå forelsket i kona.

Men det er ikke det som er grunnen til at jeg er evig singel. Jeg har bare ikke møtt "den rette". Heller ikke så opptatt av å ha forhold.

Anonymkode: 46fab...206

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gidder ikke se videoen, men skjønner litt hva det går i ut fra det du skriver. 

Jeg har sluttet å la meg sjokkere av hvem som kan være utro av litt samme grunn som deg, mitt utgangspunkt er nærmest at alle kan være det. Det er min erfaring, ikke som en som har blitt bedratt selv (som jeg vet om), men som en singel som har blitt lagt an på av så mange opptatte menn. Også han som ingen trodde kunne vært utro, verdens snilleste mann, som er sååå forelsket i kona.

Men det er ikke det som er grunnen til at jeg er evig singel. Jeg har bare ikke møtt "den rette". Heller ikke så opptatt av å ha forhold.

Anonymkode: 46fab...206

Ja, enig med deg at selv verdens snilleste mann er utro, man slutter faktisk å bli sjokkert.
I tillegg til utroskap har jeg det i bakhodet at jeg også vil bli eldre og med tiden miste utseende, og at kjærligheten vil være på lånt tid frem til det skjer. Når man ser hvor viktig utseende er, og at det kan gjøre ellers seriøse menn til rødmende «klovner» når de snakker med deg. Jeg har ingen tvil om at jeg er verdt å elske for mitt indre så det handler ikke om det, bare at jeg ikke orker det stresset om at om så og så lang tid stikker han av med en annen samme hvor høyt han elsker meg, fordi hun er yngre og penere. Da er det lettere å være alene så man slipper. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, enig med deg at selv verdens snilleste mann er utro, man slutter faktisk å bli sjokkert.
I tillegg til utroskap har jeg det i bakhodet at jeg også vil bli eldre og med tiden miste utseende, og at kjærligheten vil være på lånt tid frem til det skjer. Når man ser hvor viktig utseende er, og at det kan gjøre ellers seriøse menn til rødmende «klovner» når de snakker med deg. Jeg har ingen tvil om at jeg er verdt å elske for mitt indre så det handler ikke om det, bare at jeg ikke orker det stresset om at om så og så lang tid stikker han av med en annen samme hvor høyt han elsker meg, fordi hun er yngre og penere. Da er det lettere å være alene så man slipper. 

Det er sannt at det kan skje. Men det kan også skje for deg. Vi kvinner har da øyne vi også, og kan da la oss sjarmere av en ung sprek mann. 

Tiden er tung å bære og legger sitt preg. Livet krever så mye utfordringer av oss, men jeg tror egentlig ulevdhet er verre enn å miste kjærlighet. For du vet ikke, kanskje vil den vare også. 

Anonymkode: d6662...959

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er sannt at det kan skje. Men det kan også skje for deg. Vi kvinner har da øyne vi også, og kan da la oss sjarmere av en ung sprek mann. 

Tiden er tung å bære og legger sitt preg. Livet krever så mye utfordringer av oss, men jeg tror egentlig ulevdhet er verre enn å miste kjærlighet. For du vet ikke, kanskje vil den vare også. 

Det er sant. Godt poeng at ulevdhet kan være verre, sånn egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er sant. Godt poeng at ulevdhet kan være verre, sånn egentlig. 

Men selvsagt vil jeg heller være singel enn å være sammen med en voldelig mann, eller med byens mest utro type. Har ikke lyst på vonde øyeblikk, men det går an å håpe at det er mulig å finne forhold som ikke er helt på det nivået i hjerteskjærende 😅 Og håpe at vi har det i oss å gå videre, om man skulle være så uheldig. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror dere det ligger noe i dette? Jeg har selv opplevd siden ungdommen og opplever stadig i voksen alder menn som vil gå fra dama eller være utro uten å blunke hvis de får sjans på meg og merker det har preget meg i den forstand at jeg sliter med å stole på at menn faktisk kan elske sin partner, og ja - dette er mye av grunnen til at jeg er evig singel. Man ser hvilken absurd verdi menn legger i utseende alene, at de vil kaste alt under bussen for en natt med deg. 
Har heldigvis vokst opp med en pappa som elsker mamma ubetinget og syns hun er nydelig selv som 60-åring, uten det forbildet ville synet mitt på kjærlighet vært fullstendig skakkjørt. 

Utseende?? 🤣

Lag en tom profil på nett der du kun skriver at du er kvinne, og se hva som popper opp. Selv de mest åpenbare falske profilene drunker i forespørsler. Så det er ikke utseende ditt, det er fordi du har puls. 

Når det er sagt er over førti prosent av menn utro. Men det betyr at over halvparten ikke er det. Men igjen, så er det over femti prosent sjanse for brudd uansett, så å skjære alle under en kan blir dumt.

Anonymkode: fe188...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

En snill person er ikke utro. Du mener kanskje en falsk person?

Så for ikke å bli forlatt og måtte leve alene, velger du å leve alene? 

Ville det vært bedre om han forlot deg for en eldre og "styggere" kvinne? Da må det jo bety at han ikke er kåt på henne, men elsker henne høyere..? Ikke min logikk, men slik jeg tolker deg..

Det virker som du har et usunt oppheng i utseende og alder.

Hilsen middelaldrende som håper du velger å våge. Hvis ikke vinner du ikke heller

Anonymkode: fe188...412

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror at attraktive som er single er det fordi de har ryggrad nok til å takle å være nettopp singel og fordi de vet de kan endre status eksakt når de vil. Styggere mennesker tar gjerne til takke med det de får. I begge kategorier tror jeg MANGE ikke blir sammen pga forelskelse, men tar det beste alternativet de får.

Anonymkode: 2f3a2...ac0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åjada. 9 av 10 som prøver seg er menn i forhold. Blir like sjokkert over menn hver gang jeg er singel… Ligger absolutt noe i det ts skriver.

Anonymkode: a807e...33f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 hours ago, AnonymBruker said:

I tillegg til utroskap har jeg det i bakhodet at jeg også vil bli eldre og med tiden miste utseende, og at kjærligheten vil være på lånt tid frem til det skjer.

Men i følge KG blir jo gamle damer sjekka opp på gata av kjekke, unge menn hele tida? Så det er ikke sant at damer mister draget med alderen, og alle som påstår at det er slik er bitter incel.

Så om noe så blir du jo mer ettertraktet med alderen, så dette trenger du ikke bekymre deg for.

Anonymkode: 8c88e...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror at attraktive som er single er det fordi de har ryggrad nok til å takle å være nettopp singel og fordi de vet de kan endre status eksakt når de vil. Styggere mennesker tar gjerne til takke med det de får. I begge kategorier tror jeg MANGE ikke blir sammen pga forelskelse, men tar det beste alternativet de får.

Anonymkode: 2f3a2...ac0

Jeg har alltid vært stygg, men hadde da også ryggrad til å være singel. Men jeg ville gjerne ha barn. For å bli gravid trenger man en mann. Og å treffe noen fra byen for ONS for å få barn var ikke et alternativ.

Anonymkode: 22fd9...634

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som later som de er mest forelsket på some er de mest ulykklige 😄

Så falskt.

Anonymkode: 81e9d...f6b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Åjada. 9 av 10 som prøver seg er menn i forhold. Blir like sjokkert over menn hver gang jeg er singel… Ligger absolutt noe i det ts skriver.

Anonymkode: a807e...33f

Dette er helt riktig! Opptatte menn er de mest pågående. Samme faen hva dere koner tror om deres menn🤨

Anonymkode: 2920a...d57

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sikkert noe sant i dette også, men vil også legge til at mange damer ikke er klar for noe forhold, av ulike grunner.

Det finnes mange menn som er lojale og trofaste mot sin partner som de elsker. Jeg kjenner mange av dem. Men så finnes det også mange som ikke klarer å være dette.

Jeg tviler ikke på at det er mange menn som ville benyttet seg av muligheten til å hoppe på deg, TS, om de fikk sjansen. Men selv ikke du kan få alle. Som f.eks en opptatt mann som har egenskapene nevnt ovenfor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg tror ikke det er noe i det i det hele tatt.

Det er stort sett ikke de attraktive er single. De attraktive finner en bra mann.

Anonymkode: f5c98...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nå viser jo flere og flere studier at det er damer som er mest opptatt av utseende, i motsetning til hva vi har trodd i alle år. Dette er enkelt å se når man ser statistikk fra dating tjenester.

Og kvinner er faktisk MER utro enn menn, de er bare flinkere til å skjule det og lyve.

Anonymkode: 4a063...756

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, jeg tror ikke det er noe i det i det hele tatt.

Det er stort sett ikke de attraktive er single. De attraktive finner en bra mann.

Anonymkode: f5c98...9f6

Spørs hva man legger i å være attraktiv, er det å lage mat og hekle undertøy til mannen så er det mange ugler i buret ditt fort. Og hva er en bra mann? 

Anonymkode: 7106b...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan jo signere denne! Jeg har opplevd det utallige ganger at menn som er opptatte prøver seg, eller menn i forhold stirrer intenst. Jeg synes også det er litt pes, når man er forsåvidt attraktiv. Man blir på en måte veldig redd for å miste utseende sitt litt også, det blir en stor del av identiteten. Jeg føler selv jeg er ett godt menneske, vil alle godt og er hyggelig mot de som er hyggelig mot meg. Her er jeg visst litt farlig når det kommer til menn også, fordi de tolker min hyggelighet som en slags naivitet og tror de kan komme unna med ekkel oppførsel. Jeg har gitt litt opp på å skulle finne meg en kjæreste. De jeg hadde passet sammen med, skriker ikke høyest. Og de som prøver seg på meg, er de jeg ikke passer sammen med. 

Anonymkode: 8bef2...fb7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns nå egentlig det er de mest attraktive venninnene mine som har tatt mest dritt fra menn. De minst attraktive for lite til ingen oppmerksomhet fra menn. Kjipt det og, men de slipper unna litt dritt da.

Anonymkode: f8871...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...