Gå til innhold

Beste rynke handling UNDER øyne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har satt Botox i sinnarynka noen ganger nå, ellers har ikke andre rynker vært plagsomme. Men ser nå at det er kommer mange små rynker under øynene. Smilerynkene ved siden av plager meg ikke så.. Men disse gjør 🥹 Tips? Er 45 år 😄

Anonymkode: b8ff9...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MHH skrev (5 minutter siden):

Jeg har god erfaring med Sunekos behandling 😊

Takk for tips! Ikke hørt om, så veldig interessant ut 🤩 merka du bedringa etter 1 behandling?

 

ts

Anonymkode: b8ff9...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om alle kunne klare og akseptere slik man er naturlig. Vi kommer dit alle sammen, og enda flere rynker skal det bli.

Anonymkode: 54a16...6ca

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tenk om alle kunne klare og akseptere slik man er naturlig. Vi kommer dit alle sammen, og enda flere rynker skal det bli.

Anonymkode: 54a16...6ca

Etter sosialemedier kom for alvor så får man trykt i trynet alle ting som hjelper for å ikke se eldre ut, vi skal ikke eldes i dag virker det som. Ikke rart man blir påvirka når det er et konstant press i alle retninger.

Anonymkode: e2adc...df5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye vann og sunt fett i kosten gjør stor forskjell for meg. Og øyekrem med retinol, bruker nå Sunday Riley sin. 

Og ikke minst oljebasert rens av sminke, og tostegs-rens. Unngå for all del servietter og slikt. 

Anonymkode: 47f2c...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tenk om alle kunne klare og akseptere slik man er naturlig. Vi kommer dit alle sammen, og enda flere rynker skal det bli.

Anonymkode: 54a16...6ca

Det kan vel alle bestemme selv. 

Når tilbudet finnes der så tar jeg i mot med åpne armer. Uansett om det er hvitere tenner, hårfrie armhuler, eller en sinnarynke i minus. 

Anonymkode: 47f2c...ba4

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tenk om alle kunne klare og akseptere slik man er naturlig. Vi kommer dit alle sammen, og enda flere rynker skal det bli.

Anonymkode: 54a16...6ca

Tenk om alle kunne klare å akseptere at folk er forskjellige og kan velge å gjøre hva de vil med sin egen kropp og sine egne penger? Ikke minst hadde det vært fint om folk faktisk besvarte spørsmålet som ble stilt, og ikke avsporet temaet.

Anonymkode: 3f26b...971

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mye vann og sunt fett i kosten gjør stor forskjell for meg. Og øyekrem med retinol, bruker nå Sunday Riley sin. 

Og ikke minst oljebasert rens av sminke, og tostegs-rens. Unngå for all del servietter og slikt. 

Anonymkode: 47f2c...ba4

Drikker masse vann og har fokus på kost 😄 Takk for tips på øyekrem, skal sjekke den ut! To steg rens har jeg aldri gjort.. Her er det Garnier sin sminkefjerner rett og slett 🙉 Bruker ikke våtservietter 

TS

Anonymkode: b8ff9...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tenk om alle kunne klare og akseptere slik man er naturlig. Vi kommer dit alle sammen, og enda flere rynker skal det bli.

Anonymkode: 54a16...6ca

Fullstendig klar over det! Men om man føler seg tung i panna, ser bister og sur ut pga en fremtredende sinnarynke? Som kom tidlig fordi jeg har vært alvorlig syk? Føler meg mye bedre når den rynka ikke er der! Så er vel greit å kunne føle seg god inni seg også? ❤️

 

TS 
 

Anonymkode: b8ff9...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok fuktighet er viktig, påfører flere ganger daglig. Syns det ser penest ut å ikke legge noe hudsminke under øynene. Syns sminke framhever disse linjene. Solfaktor 50 er ekstremt viktig selvfølgelig. Jeg bruker Tretinoin, men mest forebyggende, så vet ikke om det faktisk hjelper mot etablerte rynker.

Anonymkode: 35a03...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite sukker/salt, nok vann og nok søvn. Fuktbehandling med injeksjoner kan hjelpe litt, men effekten forsvinner stort sett så snart hevelsen har lagt seg🥴 Kirurgi er vel det eneste som kan fjerne rynker.

Anonymkode: 23693...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...