Gå til innhold

Trives du der du bor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil du bli gammel der? 

Anonymkode: fdb46...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.. ikke i det hele tatt. 
gjør du?

Anonymkode: 8780c...42b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei.. ikke i det hele tatt. 
gjør du?

Anonymkode: 8780c...42b

Nei. Jeg trives ikke.

Anonymkode: fdb46...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Trives i bygda jeg bor, men vet ikke om det er en værandes plass når jeg blir gammel? 

Anonymkode: 9443c...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og nei.

Bor i en leilighet i et rolig nabolag ganske sentralt. Men er drittlei av å ha naboer over som tramper som elefanter når de går. Drømmer heller om noe litt landlig, men ikke for langt borte fra byen. Når jeg blir eldre vil jeg nok også se på mulighetene for å bo større deler av året i utlandet.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg trives. Stor leilighet, massevis av plass til ting&tang og gjester. 

Men leiligheten er i et trafikkert strøk, så jeg må innrømme at jeg egentlig ville bodd på landet med en haug med katter..... 

Anonymkode: cacf5...939

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei.. ikke i det hele tatt. 
gjør du?

Anonymkode: 8780c...42b

Hvordan bor du siden du ikke trives? 

Anonymkode: fdb46...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives godt, men tror ikke nødvendigvis jeg skal bli gammel her.

Anonymkode: 46ce5...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei trives ikke i det hele tatt. Har ikke råd til å flytte.

Anonymkode: e64c6...bef

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byen? Både ja og nei. Ja, fordi min familie og mi beste venninne bor her. Nei, fordi jeg vil heller være der det er mer natur og grønt og mindre trafikk og stress. 

Leiligheten? Nei! Må betale 8000 kr i husleie (strøm og internett er ikke inkludert) Husverten skal øke med 700 kr neste år sa han. Så leter desperat etter noe som er billigere.... x-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i denne leiligheten i dette sameiet nei. 

Anonymkode: bbe9c...793

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives veldig godt og føler meg veldig heldig som har fått muligheten til å bo så fint og så billig som jeg gjør, men... Det er en flott hage her, men den er felles, og jeg har aldri hatt min helt egen hage før. Så det er drømmen, et lite hus med en liten hage som bare er min ❤️ Men blir nok her noen år til! 

Endret av princeofithilien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, trives godt. Bor i nytt rekkehus uten støy fra naboer. Koselig leilighet. Her skal jeg bo til jeg ikke orker trapper. Eier alene, som er forutsigbart og trygt. 

Anonymkode: 1ed63...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, bor på et småbruk langt unna folk, lever livet. Bare meg, mannen og dyra 👌

Anonymkode: 5876f...3ce

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditzy Doo skrev (1 time siden):

Byen? Både ja og nei. Ja, fordi min familie og mi beste venninne bor her. Nei, fordi jeg vil heller være der det er mer natur og grønt og mindre trafikk og stress. 

Leiligheten? Nei! Må betale 8000 kr i husleie (strøm og internett er ikke inkludert) Husverten skal øke med 700 kr neste år sa han. Så leter desperat etter noe som er billigere.... x-P

Vi betaler nesten 12000 for 60 kvm i "byen" og jeg ønsker meg også til noe grønnere og mindre trafikk/støy! Både jeg og samboer er uføre... Hvor i landet betaler du 8000/8700?? Og for hvor mange kvm? 

Anonymkode: 2720c...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trives helt greit. Bor i stor enebolig på romslig tomt, men nærmeste nabo har selvsagt valgt å plassere barnas trampoline klin inntil hagen min. Er daglig bråk på den trampolinen fra april og ut september. Hyling, krangling og gråting. Skjønner jo at "det må man tåle i et nabolag", men strengt tatt bor jeg kun i dette nabolaget for barnas del. Nærme skole og fritidsaktiviteter. Den dagen barna flytter ut, selger jeg huset og flytter til skogs. Gjerne en time fra nærmeste butikk.

Anonymkode: b7514...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å bo her, småbruk ute på landet. Koselig gammelt hus og masse katter, høner og hunder. Kunne ikke vært bedre😊

 

Anonymkode: 58e07...c1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Redd hele tiden, føler meg konstant overvåket. 

Anonymkode: 5bdfb...e1f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives veldig godt der jeg bor, men skal flytte (samlivsbrudd) om en måned. Da går jeg fra enebolig til blokkleilighet. Det er skummelt. 

Anonymkode: 3d39a...213

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...