AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #1 Del Skrevet 22. april 2024 Sier du ja eller nei til å fortsette samtale på dateapp på snap? Om mulig syns jeg snap er enda mer upersonlig og som oftest enda kjedeligere enn å prate, prate og praaaate med noen på datesider.. Men jeg føler det er litt frekt å si nei, så sier ja eller lyger og sier jeg ikke har snapkonto. Jeg er og skeptisk til folk som drar ut tiden med anonym, skriftelig kontakt, da årsaken ofte er 1av 2: 1. De tværer ut tiden fordi de vet sjansen er stor for at de går på et nederlag med avvisning på en date 2. De foretrekker å forlenge anonymitet fordi de er useriøse. Hva gjør du? Snakker du med folk på snap før date? Anonymkode: 08821...a6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #2 Del Skrevet 22. april 2024 Jeg er kjempeskeptisk til menn på tinder som ikke gir sitt navn, fordi da vil de skjule seg. Jeg opplevde faktisk i går at jeg kom over en fyr som gjorde nettop dette, og sa at "han kunne lete opp info om alle her, og det var så morro og de ble så skremt ha ha ha..han jobbet med IT. Med ett forsto jeg hvorfor han skjuler seg. Null respekt og empati. En annen la meg til på snap og jeg var i utgangspunktet skeptisk fordi sånne snap folk vil gjerne ha bilder. Han sendte storyene sine til meg, OG alle snaps som han åpenbart sendte til alle andre på lista også. Han sendte meg sikkert 15 bilder på nyttårsaften. Jeg sa ifra sånn tre ganger og så ble det stille EN dag, før han begynte igjen. Repeat x3 før jeg var uheldig og og blokka han gitt. Anonymkode: a7b27...732 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 22. april 2024 #3 Del Skrevet 22. april 2024 Snap er kun for mine venner og min familie. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #4 Del Skrevet 22. april 2024 Sier alltid at jeg ikke har en. Anonymkode: a1fbe...144 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #5 Del Skrevet 22. april 2024 Alltid! Vil se at personen jeg snakka med faktisk var ekte, og så ut sånn som på bildene. Ble det mas om nudes eller virker som en useriøs type, så sletta jeg bare. Enkelt og greit. Anonymkode: 9d0c6...026 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #6 Del Skrevet 22. april 2024 Nei gir ikke Snapchat før det er litt mer seriøst enn 4 setninger på tinder. Det er ALLTID UTEN UNNTAK dickpic og mas om nudes før du rekker å si hei på Snapchat. Anonymkode: f045d...a64 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #7 Del Skrevet 22. april 2024 Jeg sier ja. Synes det er mye lettere holde en samtale gående på snap enn datingapp. Kan også få ett mer riktig bilde av han som person ved å se hverdagslig bilder. Anonymkode: 937a7...6b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #8 Del Skrevet 22. april 2024 Jeg sier ja til snap. Blir det grisete eller masete er det jo bare å slette. Anonymkode: b0b08...1b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 22. april 2024 #9 Del Skrevet 22. april 2024 Sier nei, snap er kun for de nærmeste. Ser ikke helt poenget med å bytte over, det er jo fullt mulig å sende meldinger på tinder/happn/hinge osv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #10 Del Skrevet 22. april 2024 Ja, bruker alltid snap. Blir aldri kjent ordentlig med noen på Tinder, el. Anonymkode: bfa51...f1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 22. april 2024 #11 Del Skrevet 22. april 2024 Bruker snap til chatting for å bli bedre kjent for å finne ut om jeg vil treffe folk, ja. Gidder sjelden sende og motta haugevis av bilder med eller uten meldinger inni. Skjønner ikke folk gidder kommunisere på den måten, men det er tydeligvis et generasjonsskille der. Jeg veksler bilder, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #12 Del Skrevet 22. april 2024 Er ikke så keen på snap... samtalen forsvinner jo etter et døgn, og så er det hele tida dette maset om bilder... jeg har masse bilder på datingprofilene mine, helfigur, selfies, meg i aksjon med ting jeg liker - og alle bilder er sjelden mer enn noen mnd gamle. Allikevel skal de ha fler bilder og mange bilder. Og så sender de selfie av seg selv, uten tekst eller noe... hva ER det ?? så jævlig kjedelig som det får blitt spør du meg. Noen ganger sier jeg ja til snap, andre ganger nei. Men tenker: hm.. hva om dette utvikler seg og så blir vi sammen og så får han se at jeg har hatt snap hele veien... vil liksom ikke juge heller. Og hva er alternativet? messenger blir jo overfylt av rare folk man evt ikke skal ha kontakt med mer. Whatsapp/sms da må man utveksle nr tidlig da, og ikke alle vil det heller. Kik er noe dritt fullt av reklame. Så egentlig står snap igjen som et ganske ok alternativ, men allikevel ikke... Anonymkode: e7deb...e89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #13 Del Skrevet 23. april 2024 Jeg er veldig lite interessert i snap, uansett om det gjelder dating av menn eller når jeg søker venninner. Jeg klarer ikke helt å se hvordan man skal bruke snap på en bra måte. Og med menn er det altfor ukomfortabelt om det raskt dreier seg over på kropp og sex eller enda verre - en plutselig dickpic 🥴 Anonymkode: 60fb4...8c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #14 Del Skrevet 23. april 2024 Går aldri over på annen kanal enn Tinder før jeg har møtt dem, og vil helst møtes ganske kjapt. Har fungert fint så langt 😊 Ingen kleine dick picks eller 100 uinteressante bilder. Snap hater jeg, så det blir vanlig melding eller messenger etter hvert. Med min datinghistorikk burde jeg ha mottatt mengder med dick picks, men det har kun skjedd én gang, og han spurte på forhånd (tente på å vise seg frem og har egen snapkonto for det, veldig pen fyr med stor pikk så ikke noe stort offer 😄). Anonymkode: a392e...c76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #15 Del Skrevet 23. april 2024 10 hours ago, Ebbeliten said: Snap er kun for mine venner og min familie. Ok boomer Anonymkode: 9c390...393 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #16 Del Skrevet 23. april 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Går aldri over på annen kanal enn Tinder før jeg har møtt dem, og vil helst møtes ganske kjapt. Har fungert fint så langt 😊 Ingen kleine dick picks eller 100 uinteressante bilder. Snap hater jeg, så det blir vanlig melding eller messenger etter hvert. Med min datinghistorikk burde jeg ha mottatt mengder med dick picks, men det har kun skjedd én gang, og han spurte på forhånd (tente på å vise seg frem og har egen snapkonto for det, veldig pen fyr med stor pikk så ikke noe stort offer 😄). Anonymkode: a392e...c76 Men du gjør det jo riktig. Du går for raskt møte. Problemet er disse damene som skal sitte å chatte på Tinder i ukesvis for å se om det blir en gnist. Hallo? Er jo det mest idiotiske man kan gjøre. Anonymkode: 9c390...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #17 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Men du gjør det jo riktig. Du går for raskt møte. Problemet er disse damene som skal sitte å chatte på Tinder i ukesvis for å se om det blir en gnist. Hallo? Er jo det mest idiotiske man kan gjøre. Anonymkode: 9c390...393 Det fins ikke noe rett og galt i dating. Grunnen til at kvinner ønsker bruke tid i chat er også ofte for ivareta sin egen sikkerhet med å forsøke luke ut menn som er klinkokoks før ett møte. Jeg og møter helst menn raskt fordi jeg syns det er drit kjedelig å snakke i chat, men jeg respekterer det jo om en mann for utrygg til det. Raske møter har og vist seg å være dårlig ide flere ganger fordi menn har tatt det som tegn på at jeg er løs på tråden. Ts Anonymkode: 08821...a6d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #18 Del Skrevet 24. april 2024 Dette virket ikke som et representativt utvalg 😂 90% av alle chatter på Tinder går over til Snap el WhatsApp, er min erfaring. Tinder har jo en veldig dårlig chatløsning, med mye forsinkelse og uten bildemuligheter. Og hvem ønsker seg notifikasjoner om meldinger fra Tinder fra potensielle dates, når man kan få nøytrale og mer diskrete varsel fra Snap? Anonymkode: bfa51...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #19 Del Skrevet 24. april 2024 Hvis hun sier nei, så går jeg videre, minstekrav er at jeg får se at hun er den hun utgir seg for å være Anonymkode: eecae...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #20 Del Skrevet 24. april 2024 Ja men med bismak. Evinnelig chatting før man møtes er seigpining som får meg til å miste interessen. Anonymkode: ce269...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå