AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Del Skrevet 22. april Jeg har hatt litt problemer med progresjonen når det kommer til knebøy/beinpress, og har stresset endel med dette. Så ble jeg syk en uke, og begynte med treninga igjen i dag, og trodde det kom til å gå skikkelig dårlig fordi jeg på en måte måtte "starte på nytt". Men jeg klarte å løfte ganske mye tyngre i dag, og måtte dobbeltsjekke flere ganger om jeg hadde bomma på tallene. Er det den lange pausen som har gjort underverker for musklene mine, eller kan det være at jeg var full av adrenalin og blir litt lurt? Lønner det seg å ta en uke pause innimellom for å la musklene få hvile skikkelig? Vanligvis har jeg trent styrke tre ganger i uka, armer og bein i samme økt. Anonymkode: 6cf5f...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #2 Del Skrevet 22. april Jeg trener styrke 4 ganger i uken. Men hver sjette uke tar jeg en pause. Holder meg aktiv ved å gå turer og med trening uten vekter. Har blitt mye sterkere etter jeg begynte å ta pauser. Anonymkode: cde5b...b98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg trener styrke 4 ganger i uken. Men hver sjette uke tar jeg en pause. Holder meg aktiv ved å gå turer og med trening uten vekter. Har blitt mye sterkere etter jeg begynte å ta pauser. Anonymkode: cde5b...b98 Kult! Da skal jeg teste dette fremover, håper det stemmer for meg også. Jeg er veldig glad i å gå turer og holde meg aktiv de gangene jeg ikke får trent styrke. Anonymkode: 6cf5f...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #4 Del Skrevet 22. april Det lønner seg alltid å ta en uke pause ca 4 ganger i året så lenge man har trent lenge og har en god base. Bare ikke forvent å ta pauser flere ganger i måneden og tro at det hjelper. Da vil formen gå ned. Jeg har også perset etter slike pauser, men jeg har nå trent i 48 uker ca av året i 12 år. Anonymkode: 1d3b9...1b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 23. april #5 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har hatt litt problemer med progresjonen når det kommer til knebøy/beinpress, og har stresset endel med dette. Så ble jeg syk en uke, og begynte med treninga igjen i dag, og trodde det kom til å gå skikkelig dårlig fordi jeg på en måte måtte "starte på nytt". Men jeg klarte å løfte ganske mye tyngre i dag, og måtte dobbeltsjekke flere ganger om jeg hadde bomma på tallene. Er det den lange pausen som har gjort underverker for musklene mine, eller kan det være at jeg var full av adrenalin og blir litt lurt? Lønner det seg å ta en uke pause innimellom for å la musklene få hvile skikkelig? Vanligvis har jeg trent styrke tre ganger i uka, armer og bein i samme økt. Anonymkode: 6cf5f...14c Hvis du trener riktig, så trenger man hvile innimellom, mye mer en muskler som skal bygge seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 23. april #6 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det lønner seg alltid å ta en uke pause ca 4 ganger i året så lenge man har trent lenge og har en god base. Bare ikke forvent å ta pauser flere ganger i måneden og tro at det hjelper. Da vil formen gå ned. Jeg har også perset etter slike pauser, men jeg har nå trent i 48 uker ca av året i 12 år. Anonymkode: 1d3b9...1b5 Det er ingen fasit, om noen kjøre deloade / hvile uke hver 8 uke, andre kjøre korte trening syklusene på 3 uker på og 1 av, man bør lære seg selv å lese sin kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå