AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #1 Skrevet 22. april 2024 Jeg vet ikke om dette er under seksualitet eller samliv. Men når jeg og kjæresten skal ha sex så holder han rundt meg og kysser og jeg holder rundt han osv. Men med engang etter sex, så ligger han bare på ryggen og roer seg ned, selv om jeg ligger meg inntil han så holder han ikke rundt meg eller pjusker eller små snakker med meg. Og når vi legger oss så får jeg ikke nattakyss eller han holder rundt meg til jeg sovner. Hender han kan ligge i skje og holde rundt meg og omvendt. Men jeg får ikke ligge på armen hans og holde rundt han. Vi små prater heller ikke som jeg har gjort i andre forhold. Er vi rett og slett forskjellige? At vi mangler kjemi siden vi ikke har det slik? Vi er samboere og bare vært det en måned. Føler ikke vi klarer å kommunisere ordentlig sammen heller så skjønner ikke hva greia er? Vi ble tidlig sammen uten å bli så godt kjent og. Så begynner å lure på om vi er for forskjellige? Noen tanker? Anonymkode: 272a2...6ee
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #2 Skrevet 22. april 2024 Han er en dårlig kjæreste. Verre er det ikke.🤗 Anonymkode: e6a3f...05f 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #3 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er en dårlig kjæreste. Verre er det ikke.🤗 Anonymkode: e6a3f...05f Dårlig kjæreste eller fordi vi ikke klarer å kommunisere ? jeg er redd for å si noe til han for å såre han. Anonymkode: 272a2...6ee
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #4 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han er en dårlig kjæreste. Verre er det ikke.🤗 Anonymkode: e6a3f...05f Men når vi har sex så er han opptatt av min nytelse og ikke bare sin så han er ikke egoistisk i seksuelt. Anonymkode: 272a2...6ee
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #5 Skrevet 22. april 2024 After care etter sex er utrolig viktig, men det er mange menn som ikke forstår det dessverre. For meg er det å få fysisk kontakt etter sex, det som gjør at jeg føler meg elsket. Eksen var sånn som din samboer, eneste gangen han tok på meg var når han ville ha sex. Det ble etterhvert ubehagelig, følte meg kun en knulledukke og sex ga meg en dårlig følelse. Selv om selve sexen var Okey, og han var ikke egoistisk i senga. Men det bare føltes skikkelig kjipt! Disse følelsene blir ikke borte med tiden, så anbefaler deg å prate med han om det. Anonymkode: 003bc...131 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #6 Skrevet 22. april 2024 Etter sex så er jeg ofte klam og trøtt og sliten og vil helst ligge oppå dyna og komme til hektene. At han er lite lysten på å kose ellers synes jeg er mer betenkelig. Mann her. Anonymkode: fcc45...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #7 Skrevet 22. april 2024 Du leser altfor mye inn i det TS. Han har bare ikke lært at kos etter sex er hyggelig å gjøre. Fortell han, eller vis han at det er digg. Du må jo liksom faktisk ytre behovet for det. Anonymkode: 84917...e5b 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #8 Skrevet 22. april 2024 Hvorfor ble du samboende med noen du ikke kjenner godt nok? 🤦♀️ Ja, han er ikke en dårlig kjæreste for deg fordi dere har forskjellig kjærlighetsspråk. Han er vel ikke så kosete da? Har du spurt han om han vil kose etter sex? Jeg liker ikke å ligge altfor tett om natten, blir supersvett og klam, og får ikke beveget meg nok. Det vil ikke si jeg ikke er glad i kjæresten min. Var mer "kosete/klengete" da jeg var yngre. Anonymkode: 8f3af...69f 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #9 Skrevet 22. april 2024 Han sa at han var glad i kos jo. Når vi ser på film kan han holde rundt meg. Men virker som han kun gir sånn kos med meg fordi han vil ha sex, ellers er det lite av det. Og da føler jeg det er ikke ekte. Eller vi har forskjellig kjærlighetsspråk. Har snakket med han om det men han forstår ikke hva jeg mener sier han. Så vurderer å be han flytte ut faktisk. Anonymkode: 272a2...6ee 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #10 Skrevet 22. april 2024 Han har behov for å puste ut. Kanskje tenker han at du gjør det samme. DU MÅ SI TIL HAN HVA DU TRENGER Anonymkode: 6be83...15d 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #11 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han er en dårlig kjæreste. Verre er det ikke.🤗 Anonymkode: e6a3f...05f Da er jeg en dårlig kjæreste også. Etter sex så er det en ting som gjelder. Sove. Anonymkode: dff42...0f6 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #12 Skrevet 22. april 2024 Vanskelig å si, folk er jo ulike, men jeg vet at min mann aldri hadde skjønt vitsen med dette med å kose etter sex, til han virkelig elsket. Det var slik han skjønte at han elsket meg høyt sier han. Det at han etter sex ikke ville slippe tak, og fremdeles være så nært som mulig. Noe som til da hadde virket unødvendig, styrete og klengete for ham ble da et behov han selv utviklet. Etter mange år sammen er han fremdeles slik. Etter sex krøller han seg rundt meg og koser. Det er jeg som må krype bort når det blir for varmt for meg til å klare å sove slik. Anonymkode: 62107...01e
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #13 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vanskelig å si, folk er jo ulike, men jeg vet at min mann aldri hadde skjønt vitsen med dette med å kose etter sex, til han virkelig elsket. Det var slik han skjønte at han elsket meg høyt sier han. Det at han etter sex ikke ville slippe tak, og fremdeles være så nært som mulig. Noe som til da hadde virket unødvendig, styrete og klengete for ham ble da et behov han selv utviklet. Etter mange år sammen er han fremdeles slik. Etter sex krøller han seg rundt meg og koser. Det er jeg som må krype bort når det blir for varmt for meg til å klare å sove slik. Anonymkode: 62107...01e Ja folk er jo klart forskjellige. Men vi er i 40 årene og har tidligere erfaringer med kjærester. Han vil ikke legge seg i sengen uten at vi skal sove eller ha sex. Jeg syns det er fint å ligge i sengen å kose og uten sex, bare være nære. Har sagt det men så sier han at han blir så kåt og ikke klarer å styre seg. Anonymkode: 272a2...6ee
Raven.Writingdesk Skrevet 22. april 2024 #14 Skrevet 22. april 2024 Du må faktisk fortelle han hva du vil ha, han er ikke tankeleser. Det er helt latterlig å begynne å definere ham som en «dårlig kjæreste» ut ifra at han ikke skjønner at du vil ligge i armkroken etter sex. Folk er forskjellig og har ulike behov, si hva ditt er først og fremst og ta det deretter, og du: han blir ikke såret av at du bare sier at du vil ligge i armkroken etter sex. Du overtenker.. 2
Miss91 Skrevet 22. april 2024 #16 Skrevet 22. april 2024 Hadde ikke funka for meg, men vi er alle forskjellige. 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #17 Skrevet 22. april 2024 Det er jo åndssvakt. «Sånn, da har jeg tømt meg i deg, natta». Det hadde IKKE jeg giddet, og jeg forventer faktisk at menn er så oppegående at man ikke må fortelle dem noe så opplagt. Har heldigvis ikke hatt sex med en sånn «mann». Anonymkode: 61879...0b8 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #18 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det er jo åndssvakt. «Sånn, da har jeg tømt meg i deg, natta». Det hadde IKKE jeg giddet, og jeg forventer faktisk at menn er så oppegående at man ikke må fortelle dem noe så opplagt. Har heldigvis ikke hatt sex med en sånn «mann». Anonymkode: 61879...0b8 «Male sexual satisfaction stimulates the brain to secrete prolactin leading to higher natural prolactin levels during sleep. Thus making men feel sleepy. In addition, prolactin also explains why men are more sleepy after intercourse than after masturbation.» fra det store internett Anonymkode: fcc45...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #19 Skrevet 22. april 2024 Han er ferdig med deg for øyeblikket. Det tar noen minutter før pungen får i gang ny sædproduksjon, så da blir han uinteressert frem til det er i gang igjen. Anonymkode: dfa98...3f6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #20 Skrevet 22. april 2024 Det er jo bare å fortelle han hva du trenger, folk er jo ikke tankelesere. Jeg liker å løpe på toalettet så fort som mulig etter sex, og gjerne rett i dusjen etter det. Kjæresten min sa etter noen uker at han syntes det var litt stusselig, at jeg bare reiste meg og gikk som for å «vaske han av meg», selv om jeg ALDRI hadde tenkt på der sånn. Men jeg får lett uvi og er nøye med å tisse med en gang etter sex. Så da kompromissa vi på at jeg kun tisser og dropper dusj og så kommer rett tilbake så vi kan kose litt. Men hadde han ikke sagt dette hadde jeg aldri ant at han følte på det. Anonymkode: 80c29...346 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå