Gå til innhold

Mat som skal gi bedre smak "der nede".


sjokoladebanan

Anbefalte innlegg

Urinen setter smak, det kan alle lukte selv. Så unngå kaffe/ te, sterk krydret mat.

Spis masse frukt, spesielt ananas, mango, epler, duer osv. 

Husker jeg leste et innlegg her inne en gang om en dame som spiste mye frukt, og en som slikket henne hadde sagt at hun hadde den beste smaken han noensinne hadde smakt…. 
 

Anonymkode: 011ea...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Urinen setter smak, det kan alle lukte selv. Så unngå kaffe/ te, sterk krydret mat.

Spis masse frukt, spesielt ananas, mango, epler, duer osv. 

Husker jeg leste et innlegg her inne en gang om en dame som spiste mye frukt, og en som slikket henne hadde sagt at hun hadde den beste smaken han noensinne hadde smakt…. 
 

Anonymkode: 011ea...b52

Det tror jeg de fleste har hørt. Jeg har hørt det flere ganger, og jeg tåler ikke frukt. 

Jeg har ikke noe særlig tro på at noen spesielle matvarer gjør noe særlig med smaken unntatt reker og fisk. Da kan det lukte litt lignende rett etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa dette med en eks over en lengre periode, sæden smakte ikke annerledes. Han spiste en del ananas daglig. 

Anonymkode: 0828b...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, sukk, det evinnelige maset og styret om alt mulig rundt sex…. Hvorfor kan man ikke bare slappe av, være naturlig og bare nyte??? I stedet for all slags mulige ideer om mat, barbering, press om oralsex og inn-i-driten-sex! Hva skjedde med vanlig sex, det man kan kose seg uten å tenke på hva man har spist(?!?!??) og andre ting? Blir det for kjedelig å være «vanlig»? Syk verden vi lever i, og jeg synes synd på ungdommen nå som blir ung voksen - alt de skal tilfredstille…. 😕

Anonymkode: 662c9...2e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Urinen setter smak, det kan alle lukte selv. Så unngå kaffe/ te, sterk krydret mat.

Spis masse frukt, spesielt ananas, mango, epler, duer osv. 

Husker jeg leste et innlegg her inne en gang om en dame som spiste mye frukt, og en som slikket henne hadde sagt at hun hadde den beste smaken han noensinne hadde smakt…. 
 

Anonymkode: 011ea...b52

Jada, planlegg og stress hele livet ditt, slik at oralsexen ikke blir nedtur… Trist 😕 .

Anonymkode: 662c9...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vegetarisk kosthold gir god smak og intimvask kjøpt på apoteket med rett pH-verdi samt god og regelmessig hygiene. Bruk klær som får huden til å puste! 
 

Kos dere! 

Anonymkode: 0d308...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tears in heaven skrev (1 time siden):

Helt enig.Jeg bruker såpe for underlivet.Skjønner ikke greia med at noen vasker seg kun med vann🤢

Ville du foretrukket vannvaska kjønn eller kjønn med bakteriell vaginose? Da trenger man ikke spise verken reker eller makrell i tomat først, for å si det sånn. 

Noen får sopp og/eller bakteriell vaginose av all slags såpe, selv parfymefri underlivssåpe. 

Jeg slikker mus som iblant smaker etter såpa. Lukter godt, smaker ikke så godt. Jeg foretrekker natural, vel-vaska med rennende vann! 

Anonymkode: d3561...29b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Off, sukk, det evinnelige maset og styret om alt mulig rundt sex…. Hvorfor kan man ikke bare slappe av, være naturlig og bare nyte???

Du går inn på forumet for seksualitet for å skrive dette?

Anonymkode: 58134...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyking setter smak på penis, har sugd menn som røyker, ikke den beste smaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 23.24):

Ville du foretrukket vannvaska kjønn eller kjønn med bakteriell vaginose? Da trenger man ikke spise verken reker eller makrell i tomat først, for å si det sånn. 

Noen får sopp og/eller bakteriell vaginose av all slags såpe, selv parfymefri underlivssåpe. 

Jeg slikker mus som iblant smaker etter såpa. Lukter godt, smaker ikke så godt. Jeg foretrekker natural, vel-vaska med rennende vann! 

Anonymkode: d3561...29b

Man kan bruke vivag kapsler som sørger for fin ph verdi og da unngår du bakteriell vaginose. Ville du slikket et rumpehul som kun har blitt vasket med vann? Nei vask med så såpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tears in heaven skrev (På 27.4.2024 den 17.45):

Man kan bruke vivag kapsler som sørger for fin ph verdi og da unngår du bakteriell vaginose. Ville du slikket et rumpehul som kun har blitt vasket med vann? Nei vask med så såpe

Jeg slikker generelt ikke rumpehull. Jeg ville ikke foretrukket at mottakeren måtte brukt vivag kapsler, som for øvrig ikke alltid oppleves så appetittlig mtp utflod og oralsex. Det er ikke alltid vivag glir ubemerka ut igjen...

Jeg synes det smaker best med kjønn vaska med vann, og synes det lukter best også. 

Anonymkode: d3561...29b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg slikker generelt ikke rumpehull. Jeg ville ikke foretrukket at mottakeren måtte brukt vivag kapsler, som for øvrig ikke alltid oppleves så appetittlig mtp utflod og oralsex. Det er ikke alltid vivag glir ubemerka ut igjen...

Jeg synes det smaker best med kjønn vaska med vann, og synes det lukter best også. 

Anonymkode: d3561...29b

Hver sin smak,da kan vi være enig om å være uenig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tears in heaven skrev (29 minutter siden):

Hver sin smak,da kan vi være enig om å være uenig.

Det kan vi.

Anonymkode: d3561...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...