Gå til innhold

Mat som skal gi bedre smak "der nede".


sjokoladebanan

Anbefalte innlegg

Har hørt at Ananas skal gi bedre lukt/og smak i forbindelse med oralsex.  Er dette en myte eller faktisk sant? I såfall  hvor mye, og hvor lenge før bør man spise det? 😅 Vil gjerne at han skal få mersmak 🤭 

At mat påvirker negativt har jeg jo opplevd selv. Aldri mer reker på date. 🤣

Endret av sjokoladebanan
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ananas stemmer både på hun og han ;)  Mye søt frukt er positivt, salt er ikke så bra. 

Anonymkode: 064d1...319

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det finnes noe forskning på dette. Så lenge man er frisk og har et godt kosthold så bør det vel smake nøytralt, her smaker det bare ørlite salt, smakt det selv, og dama sier det knapt smaker noe. Ser liksom ikke for meg at ananas gir en søt og god smak på spermen😅 

Men merket meg en ting med kosthold, overdrevent inntak av proteiner kan gi litt klumpete sæd, dette har jeg merket veldig godt om jeg har spist veldig mye kjøtt ila et par dager, akkurat som om kroppen skiller ut noe av det overflødige proteinet gjennom spermen, men det er bare min erfaring 

Anonymkode: d1215...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt dette jeg også. Men hvor mye eller hvor lite som må til er jeg usikker på. Vært interessant å funnet ut av det. Ikke prøvd det selv. Må kanskje starte forskning 🤭 Eller kanskje noen har forsket på dette før, og vet? 😅

Vet i allfall  at jeg reagerer på fisk av en merkelig grunn.  Går noen timer , og varer i en til 2 dager etterpå. Skikkelig irriterende,  for jeg blir så bevisst det, og tørr ikke spise fisk/sjømat om jeg tror det kan bli noe på meg de neste dager. Skal ikke spesielt mye til heller. 😅

Spurt lege, som ikke hadde noe svar annet enn at visse matvarer kan sette lukt. 

Anonymkode: fedc3...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høre av ei at sæden min smakte deilig, og jeg er ikke sunnhetens apostel

 

Og aldri likt ananas 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spise enkelte mat som endrer smaken er også en liten myte, for "tro kan også flytte fjell"

Men hvis man unngår å spise en del mat, har større innvirkning på smaken😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (25 minutter siden):

Å spise enkelte mat som endrer smaken er også en liten myte, for "tro kan også flytte fjell"

Men hvis man unngår å spise en del mat, har større innvirkning på smaken😉

Jeg suger ikke når mannen min har drukket mye øl og spesielt brunt brennevin. Da smaker sæden ekkelt rett og slett. 

Ingenting annet jeg reagerer negativt på angående smaken. 

Anonymkode: bbc34...c30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer hvertfall på meg. Man bør unngå diverse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg suger ikke når mannen min har drukket mye øl og spesielt brunt brennevin. Da smaker sæden ekkelt rett og slett. 

Ingenting annet jeg reagerer negativt på angående smaken. 

Anonymkode: bbc34...c30

Ja, det er det jeg mener.. det har ikke hjulpet på smaken, selv om han hadde spist 5kg ananas😇

Forresten.. det som hjelper best på en god smak, er å servere ferske varer😅

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten blitt fortalt at det holder å spise eller drikke samme dag, men jeg hadde ananas frukt/juice i noen dager. 

Skal gå med jordbær og mango også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (2 minutter siden):

Er forresten blitt fortalt at det holder å spise eller drikke samme dag, men jeg hadde ananas frukt/juice i noen dager. 

Skal gå med jordbær og mango også. 

Og hva bør man unngå?

Anonymkode: 0aaa6...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og hva bør man unngå?

Anonymkode: 0aaa6...43c

Alkohol, røyk, fisk.. jeg vet ikke mer.. er ikke sikkert det gjelder all fisk og alkohol? Spørs sikkert på mengden også. 

Har bare merket det med fisk på meg selv. Spiste unormalt mye stekt makrell en gang 😂 veldig godt dessverre 😂

Alkohol og røyk var en mann.. det var ikke verste smaken på han, men.. det var han som sa det var grunnen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet bare hva man i hvert fall ikke skal spise før første liggedate: sjømat og asparges. 

Anonymkode: 79c7c...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dusjet smaker best 😜

Anonymkode: 3b4dd...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ny dusjet smaker best 😜

Anonymkode: 3b4dd...64f

Ja.. vask utstyret, munnen og fingreren før bruk😜 Pluss:

"Ikke servere noe som har gått ut på dato, som har ligget på tank over et døgn"

Da kan man ta seg en røyk og cognac med god samvittighet sammen med andre, og fremdeles unngå misfornøyde "kunder"😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjokoladebanan skrev (På 22.4.2024 den 19.58):

Har hørt at Ananas skal gi bedre lukt/og smak i forbindelse med oralsex.  Er dette en myte eller faktisk sant? I såfall  hvor mye, og hvor lenge før bør man spise det? 😅 Vil gjerne at han skal få mersmak 🤭 

At mat påvirker negativt har jeg jo opplevd selv. Aldri mer reker på date. 🤣

Har hørt at makrell i tomat gjør susen...😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bamseklemmer skrev (På 24.4.2024 den 4.30):

Ja.. vask utstyret, munnen og fingreren før bruk😜 Pluss:

"Ikke servere noe som har gått ut på dato, som har ligget på tank over et døgn"

Da kan man ta seg en røyk og cognac med god samvittighet sammen med andre, og fremdeles unngå misfornøyde "kunder"😅

Er jo ikke helt enig med deg selv... forskjell på dette innlegget og innlegget om renslighet..
Her må det vaskes, i det andre innlegget var ikke det like nøye.. 

Anonymkode: 1e1b7...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært mange som ikke vasker vulva med såpe, gjør man ikke det så smaker det høgg uansett hvor mye ananas du spiser.

Anonymkode: c9a84...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er svært mange som ikke vasker vulva med såpe, gjør man ikke det så smaker det høgg uansett hvor mye ananas du spiser.

Anonymkode: c9a84...eba

Helt enig.Jeg bruker såpe for underlivet.Skjønner ikke greia med at noen vasker seg kun med vann🤢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 18.04):

Og hva bør man unngå?

Anonymkode: 0aaa6...43c

Asparges.

Anonymkode: 085b3...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...