Colargol Skrevet 8. februar 2006 #1 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) kanskje like greit å skrive sånnt inn her, er så mange andre som gjør det! Weeeee, jeg har blitt singel igjen!!! Er veldig lettet, litt trist, men mest kjempeglad!! Heldigvis klarte vi å ikke krangle og er fortsatt venner! (Han kommer på middag nå snart) Det er faktisk mulig å forbli venner etterpå, uten å ha sex osv. Vi vokste fra hverandre som kjærester -men passer supert som venner! Endret 8. februar 2006 av Collargol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #2 Del Skrevet 8. februar 2006 Ehm, litt usikker på om det passer med et gratulerer men lykke til hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. februar 2006 hehe,tja det var det da! men sier takk jeg! er litt lettere å være så happy når du vet at den andre ikke ligger hjemme å griner liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #4 Del Skrevet 8. februar 2006 Det er sant. Et brudd er mye lettere når man er enige om at det er best slik, ikke bare fra den ene kanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 8. februar 2006 Ja, har opplevd den typen "brakeup", og det er så kjipt! Krangling og tårer osv., men av en eller annen grunn så er jeg faktisk venn eller på talefot med alle mine eks-kjærester (er ikke så mange da, "alle" høres ut som om en gjeng på 40 stk! ) Av alle ting ble det til å jeg tenkte på de jentene som det har vært snakk om i det siste! Hun ene ble jo nettopp nå drept av kjæresten sin! Hun hadde gjort det slutt og han klikka fullstendig og skøyt henne, utrolig at et kjærlighets forhold kan ende sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #6 Del Skrevet 8. februar 2006 Ja, mer tragisk enn det blir det jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 9. februar 2006 #7 Del Skrevet 9. februar 2006 Gratulerer, kjenner følelsen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 9. februar 2006 #8 Del Skrevet 9. februar 2006 Gratulerer, kjenner følelsen din ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå