Gå til innhold

Kona reagerer på at jeg onanerer på jobb, i bilen osv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er gift, har barn en helt normalt liv, men hun vil ikke ha / liker ikke sex. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det med hun er sliten, har ikke lyst, klokka er mange, må tidlig opp osv. Vi har sex max en gang i mnd, og da er er det ikke henne som spør, hun kjenner ingen lyst eller behov, men om alt klaffer så blir hun med på sex når jeg spør. Men, jeg kan jo ikke mase, så spør bare en gang i mellom, og får jo da som oftes avslag.

Jeg vil ikke bryte opp famiiien, men har jo sex drive så jeg runker. Jeg runker ikke i senga ved siden av henne for da blir hun sur osv. Jeg har derfor en «løsning» det jeg runker på jobb eller i bilen. Kona synes dette er helt sinnsykt og reagerer på at jeg ikke bare kan vente til hun er klar, men jeg kan ikke gå 1, 2 eller 3.4 uker å vente??? Jeg får «ballespreng» og blir mutt, ufokusert og sur. Hun sier jeg bare skal skjerpe meg. Hun bare forstår ikke hvorfor det er så viktig med sex. Jeg runker 1-3 ganger i uken og tenker det er ganske normalt. Hun har svært lav sexlyst og jeg klarer ikke å få henne til å forstå at det er vanskelig å være gift men en dame du elsker, og få så lite sex. Hun er råpen og sexy, og selv etter mange år sammen tenner jeg på henne.

Hva tenker dere. Er det så sinnsykt å ville få utløsning? Er det sinnsykt å runke utenfor hjemmet? Det er alltid trygge steder fordi jeg er i bilen alene, og har kontor / plassering slik at jeg ikke blir fersket. Blir utrolig glad for innspill her siden jeg egentlig er forferdelig frustrert. Når jeg tar opp det med henne så er svaret at vi har vært så lenge sammen at om det faktisk var et problem så burde jeg gjort noe mer det for mange år siden og gått fra henne. Altså at jeg har stille akseptert et forhold med en dame uten sexlyst. Men burde hun da reagere så sterkt på at jeg har sexdrive og runker??

Anonymkode: a9a0b...f5a

• Liker 1
  • Hjerte 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok valgt et annet sted enn på kontoret… men 1-3 ganger i uka må da være helt innafor? Hvorfor forteller du det til henne i utgangspunktet? Hun har strengt tatt ikke noe med det?

Anonymkode: 020a0...4ea

• Liker 35
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det er rart, så lenge du ikke er til besvær for noen. Jeg onanerer ofte i bilen, og mange andre plasser som ikke er sengen. 

Anonymkode: 8790e...c72

AnonymBruker
Skrevet

Å runke på offentlige steder er ikke greit. Gjør det når du er på privat grunn og for deg selv, feks i dusjen... Hyppigheten på runkingen er grei den.

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Altså at jeg har stille akseptert et forhold med en dame uten sexlyst. Men burde hun da reagere så sterkt på at jeg har sexdrive og runker??

Hver dag du er med henne, så aksepterer du det. Du kan uansett ikke tvinge henne heller... At hun reagerer på runkingen din får så være. Det er hennes problem. Hold runkingen for deg selv.

Anonymkode: 60945...5b4

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun har da vel ingenting med hva du gjør med din egen kropp så lenge det ikke involverer utroskap. 

Må du informere henne?😂

Anonymkode: 7afec...48e

• Liker 16
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sinnsykt å runke på offentlige steder.

Men er like sinnsykt at hun skal bli sur fordi du runker i senga.

Dere to er ikke seksuelt kompatible, og dere burde nok hatt noen timer hos psykolog evt. sexolog. Ofte trengs det en utenforstående til for å sette lys på situasjonen.

Anonymkode: 87d5d...d17

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kan du runke for deg selv når hun ikke vil ha sex. Mannfolk trenger å tømme seg både for å unngå ballspreng og for å unngå problemer med prostata. 

Meeeen, gjør du det virkelig på kontoret, foran pulten din? Det må da være svært uhygienisk, for hva med håndvask? Hvor gjør du av satsen? Mange gjør det i dusjen, kan det være et alternativ for deg? 

Anonymkode: 540f3...b6d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har du meldeplikt? Ellers synes jeg også det er litt weird å runke på offentlige steder, men kan forstå at det kan handle om spenningen osv. Så lenge du ikke blotter deg for noen mens du holder på, er det vel uansett hvor du runker sånnsett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med flertallet her, greit å gjøre det med ugreit å gjøre det på jobb og offentlige steder. Til nøds er toaletter på jobb greit, men ikke kontoret. 

Jeg tror rett og slett jeg ville unnlatt å fortelle henne at du gjør dette. Det er en del av ditt sexliv som ikke involverer henne. 
Hvis hun presser deg, så si at du gjør det men ikke gi detaljer. 

Anonymkode: 36f31...197

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det har ingenting med spenning å gjøre, men jeg har ikke mulighet hjemme. Det handler om trangt sted å bo, våkne ungdommer osv. Eneste sted er jo soverommet, men hun vil ikke ligge å høre på at jeg runker. Så jeg har ventet til hun sover, men jeg sovner jeg også eller blir grinete av å ligge å vente på at hun sjal sovne. Jeg vil heller ikke sitte på toalettet, plutselig kommer det jo noen ( Vent litt pappa runker) . Dusjen går ikke da vi deler varmtvann på flere og vi alle dusjer kort. Jeg kan ikke plutselig begynne å dusje lenge og så nekte ungdommen å dusje lenge. Hygienen er bra osv. Jeg er voksen å klarer å fikse ting selv. Jeg skrev innlegget fortesten

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har hun aldri hatt sexlyst? Hvis hun bruker hormonprevensjon, så be henne ta en pause og se om sexlysten kommer tilbake. Mange mister totalt sexlysten av hormoner.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok, om det er så vanlig å runke i ekteskap, hvor og når gjør man det? 

Skrevet

Når det gjelder runking, så begynn å legge deg en halvtime før henne, så du har senga i fred.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Vi er gift, har barn en helt normalt liv, men hun vil ikke ha / liker ikke sex. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det med hun er sliten, har ikke lyst, klokka er mange, må tidlig opp osv. Vi har sex max en gang i mnd, og da er er det ikke henne som spør, hun kjenner ingen lyst eller behov, men om alt klaffer så blir hun med på sex når jeg spør. Men, jeg kan jo ikke mase, så spør bare en gang i mellom, og får jo da som oftes avslag.

Jeg vil ikke bryte opp famiiien, men har jo sex drive så jeg runker. Jeg runker ikke i senga ved siden av henne for da blir hun sur osv. Jeg har derfor en «løsning» det jeg runker på jobb eller i bilen. Kona synes dette er helt sinnsykt og reagerer på at jeg ikke bare kan vente til hun er klar, men jeg kan ikke gå 1, 2 eller 3.4 uker å vente??? Jeg får «ballespreng» og blir mutt, ufokusert og sur. Hun sier jeg bare skal skjerpe meg. Hun bare forstår ikke hvorfor det er så viktig med sex. Jeg runker 1-3 ganger i uken og tenker det er ganske normalt. Hun har svært lav sexlyst og jeg klarer ikke å få henne til å forstå at det er vanskelig å være gift men en dame du elsker, og få så lite sex. Hun er råpen og sexy, og selv etter mange år sammen tenner jeg på henne.

Hva tenker dere. Er det så sinnsykt å ville få utløsning? Er det sinnsykt å runke utenfor hjemmet? Det er alltid trygge steder fordi jeg er i bilen alene, og har kontor / plassering slik at jeg ikke blir fersket. Blir utrolig glad for innspill her siden jeg egentlig er forferdelig frustrert. Når jeg tar opp det med henne så er svaret at vi har vært så lenge sammen at om det faktisk var et problem så burde jeg gjort noe mer det for mange år siden og gått fra henne. Altså at jeg har stille akseptert et forhold med en dame uten sexlyst. Men burde hun da reagere så sterkt på at jeg har sexdrive og runker??

Hun skal skjerpe seg. Hvorvidt du onanerer eller ikke har jo ikke hun noe med. Dessuten er det også viktig for din prostata  osv. Her får hun ikke i pose og sekk.

Anonymkode: 68230...8ed

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok, om det er så vanlig å runke i ekteskap, hvor og når gjør man det? 

Forskjell på å onanere, og ha sex med partner. Man kan gjøre det på toalettet eller i dusjen, i sengen om man er alene. Det er jo en privatsak, og man har ikke meldeplikt. 

Anonymkode: 8790e...c72

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (2 minutter siden):

Har hun aldri hatt sexlyst? Hvis hun bruker hormonprevensjon, så be henne ta en pause og se om sexlysten kommer tilbake. Mange mister totalt sexlysten av hormoner.

Er det vanlig for en kvinne å ha lyst på sex og tenne på sin parter etter to barn og 15 år sammen? Dama mi ville ha sex frem til første barn, og etter det ble sex bare vanskelig for henne tror jeg. Flere grunner til det, men tror sex  for henne handler om å lage barn for når hun ville ha barn nr 2 få hadde vi sex flere ganger i måneden, men nå kan det jo går tre nåneder i mellom hver gang. Jeg kjenner at det er nedtur å skrive at sex flere ganger i måneden liksom er bra, men nå flere år etterpå så har jeg liksom gitt opp selv også. Vi er vel kanskje mest bare venner siden hun heller ikke vil andre ting

AnonymBruker
Skrevet

Kos deg med deg selv og drit i henne på det området. Hun bestemmer når hun vil ha sex med deg, men kan ikke bestemme over din egentid. Bare pass på å ikke bli oppdaga, men det virker som du gjør. Men dropp og fortell henne det, eller foreslå at hun skal bli med til sexolog om hun skal blande seg oppi det og styre hva du skal og ikke skal. 

Anonymkode: d2b62...9a4

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hadde jeg vært sjefen din, ville du ha fått sparken. På jobben skal du jobbe, ikke tilfredsstille deg selv. Man driver ikke med sånt på jobb. Hvorfor ikke foreslå åpent forhold for henne? 

Anonymkode: 4d5d1...9bf

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Å runke på offentlige steder er ikke greit. Gjør det når du er på privat grunn og for deg selv, feks i dusjen... Hyppigheten på runkingen er grei den.

Hver dag du er med henne, så aksepterer du det. Du kan uansett ikke tvinge henne heller... At hun reagerer på runkingen din får så være. Det er hennes problem. Hold runkingen for deg selv.

Anonymkode: 60945...5b4

Nettopp. Hvorfor forteller du, TS, henne om det, når hun ikke har noe interesse av intimitet? For å presse henne eller gni det inn? Tenk forresten hvor stor snakkis du blir på kontoret når dette blir oppdaget :D :D 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det vanlig for en kvinne å ha lyst på sex og tenne på sin parter etter to barn og 15 år sammen? Dama mi ville ha sex frem til første barn, og etter det ble sex bare vanskelig for henne tror jeg. Flere grunner til det, men tror sex  for henne handler om å lage barn for når hun ville ha barn nr 2 få hadde vi sex flere ganger i måneden, men nå kan det jo går tre nåneder i mellom hver gang. Jeg kjenner at det er nedtur å skrive at sex flere ganger i måneden liksom er bra, men nå flere år etterpå så har jeg liksom gitt opp selv også. Vi er vel kanskje mest bare venner siden hun heller ikke vil andre ting

Det er vanlig. I mitt tilfelle var det eksmannen som mistet all lyst og ville ikke ha sex i det hele tatt. Jeg følte meg som en dass, prøvde, så gikk jeg til slutt. Orket ikke. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...