Sofies Skrevet 21. april #1 Del Skrevet 21. april Vi har jo alle en link til hverandre, hjernebølger og energier osv, hadde vært gøy å testet ut om jeg kan treffe riktig!😂 Poster ikke som anonym så det skal være lett å se svarene mine, og dette er bare for morro! 😀Spør meg gjerne om noe folkens! 😘😘 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #2 Del Skrevet 21. april Så gøy 🌺 elsker sånne tråder! - hvem er jeg? - hvordan har jeg det? - hva skjer den nærmeste fremtiden min? lykke til 🤩 Anonymkode: e30ba...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #3 Del Skrevet 21. april Hei Sofies, hvor i landet bor jeg? Og hva bedriver jeg mye av tiden min med for tida? Anonymkode: 93849...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 21. april #4 Del Skrevet 21. april Hva er mitt yrke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 21. april #5 Del Skrevet 21. april Hvordan var barndommen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies Skrevet 21. april Forfatter #6 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så gøy 🌺 elsker sånne tråder! - hvem er jeg? - hvordan har jeg det? - hva skjer den nærmeste fremtiden min? lykke til 🤩 Anonymkode: e30ba...bf9 Du er en ensom men glad sjel utad, egentlig ganske lystig i adferd men innerst inne så føler du deg veldig ofte alene og trist. "Hjernen er alene" sangen tenker jeg på rundt deg. Din fremtid, får frem en blå bil av en eller annen grunn, får også opp en ung fyr med brunt kort hår, romantisk link der altså. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies Skrevet 21. april Forfatter #7 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei Sofies, hvor i landet bor jeg? Og hva bedriver jeg mye av tiden min med for tida? Anonymkode: 93849...59e Hei❤ Føler du bor i Stavanger, du trener ofte. Opptatt av å holde deg i form og opprettholde et fint ytre.😁👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grei87 Skrevet 21. april #8 Del Skrevet 21. april Gøy☺️ Hvem er jeg? Hva gjør jeg om dagene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #9 Del Skrevet 21. april Hva gjør jeg akkurat nå? Anonymkode: 242c6...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #10 Del Skrevet 21. april Jeg vil gjerne prøve😃 Hvem er jeg? Hvordan får jeg det de neste månedene fremover? Vil forholdet jeg er i vare? Anonymkode: c9add...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malisen Skrevet 21. april #11 Del Skrevet 21. april Hei Sofies! hva skjer med meg og min eks? 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies Skrevet 21. april Forfatter #12 Del Skrevet 21. april Blåttvann skrev (7 minutter siden): Hvordan var barndommen min? Blir veldig trist inni meg, du ble ikke møtt som liten da du trengte de voksne rundt deg, de var for opptatt med sin egen sorg/problemer. Du bærer der med deg idag selv om du står på dine egne bein så godt du kan, du må streve mer enn hva som er vanlig for å opprettholde en hverdag som fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies Skrevet 21. april Forfatter #13 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva gjør jeg akkurat nå? Anonymkode: 242c6...a32 Du lager pasta til kveldsmat.😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #14 Del Skrevet 21. april Hvorfor ville ekskjæresten min Stian slå opp med meg? Anonymkode: 94604...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies Skrevet 21. april Forfatter #15 Del Skrevet 21. april malisen skrev (1 minutt siden): Hei Sofies! hva skjer med meg og min eks? 🙄 Han vil være fri for å gjøre som han vil samtidig som at han savner det trygge gode med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies Skrevet 21. april Forfatter #16 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor ville ekskjæresten min Stian slå opp med meg? Anonymkode: 94604...918 Klassisk frykt for å binde seg. Det ble for seriøst for fort for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #17 Del Skrevet 21. april Hva skjer med meg og VM er hen på hemmelig sjekkeren ? Anonymkode: a3352...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #18 Del Skrevet 21. april Hvor gammel er jeg, og er jeg singel? Anonymkode: 1602a...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #19 Del Skrevet 21. april Hei Sofies, hvor befinner jeg meg nå og hva ender jeg opp med å arbeide som? Anonymkode: 92865...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsWabiSabi Skrevet 21. april #20 Del Skrevet 21. april Hvor skal jeg dra, og hva skal jeg gjøre for å treffe "drømmemannen"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå