Gå til innhold

Hvorfor er ikke Kevin Vågenes med på Adresse Malmø i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sykt dølt uten han. Hvorfor er han ikke på skjermen?!?

Anonymkode: 49d46...8d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker man å diskutere en programleder i et TV-program, tar man det opp i TV og film. Og du måtte selvfølgelig starte en egen tråd om dette, uten å skrive i de utallige trådene om emnet?

Skjønner virkelig ikke vitsen i å spamme dette underforumet med tåpelige spørsmål om noe slikt; dette er "Kultur, litteratur og musikk", ikke en søppelplass for meningsløst spam.

Anonymkode: f9a04...792

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Hele familien er skuffet, vi har sett på dette i årevis. Jeg håper han dukker opp i noen av de siste episodene. Staysman og Jim redder det litt, men Vågenes skulle ha vært der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nymerïa said:

Helt enig. Hele familien er skuffet, vi har sett på dette i årevis. Jeg håper han dukker opp i noen av de siste episodene. Staysman og Jim redder det litt, men Vågenes skulle ha vært der.

Deltagere i TV-programmer diskuterer man i TV og film.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Deltagere i TV-programmer diskuterer man i TV og film.

Jeg diskuterer det der tråden er. Det er mulig du kan be administratorene flytte tråden hvis den er feilplassert og det ødelegger livskvaliteten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Nymerïa said:

Jeg diskuterer det der tråden er. Det er mulig du kan be administratorene flytte tråden hvis den er feilplassert og det ødelegger livskvaliteten din.

Og hva er hensikten i å svare i en trolletråd som opplagt er plassert i feil forum med vilje?

Det er knapt mulig å diskutere kultur uten at dette drukner i tulletråder som "Hva er egentlig greia med han Knausborg?" eller diskusjon om programledere på TV.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og hva er hensikten i å svare i en trolletråd som opplagt er plassert i feil forum med vilje?

Det er knapt mulig å diskutere kultur uten at dette drukner i tulletråder som "Hva er egentlig greia med han Knausborg?" eller diskusjon om programledere på TV.

Det er vel like ulovlig å anklage folk for ting de ikke har gjort?

Dette er min første tråd i dette underforumet ikke minst i denne kategorien. Gå deg en tur.

Nymerïa skrev (3 timer siden):

Jeg er redd han ikke er med lengre pga internasjonale klager på hvordan han sier ting. Tror mange kan oppfatte han som usaklig og slem, jeg synes han bare er brutalt ærlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel like ulovlig å anklage folk for ting de ikke har gjort?

Dette er min første tråd i dette underforumet ikke minst i denne kategorien. Gå deg en tur.

Jeg er redd han ikke er med lengre pga internasjonale klager på hvordan han sier ting. Tror mange kan oppfatte han som usaklig og slem, jeg synes han bare er brutalt ærlig. 

Hvis dette er din første tråd, slik du påstår, har jeg allerede gjort deg oppmerksom på at programledere på TV er noe man diskuterer i TV og film.

På samme måte som oppskrifter på kjøtt til middag ikke er noe man diskuterer i "Kjæledyr".

Så hvorfor fortsetter du diskusjonen, om ikke det er for å spamme dette underforumet med en tråd som ikke hører hjemme her?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...