Gå til innhold

Er det greit å ha sex med noen som ikke er singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det innafor å ha sex med folk som er gift og har barn? Noen i vennekretsen hevder det er mer lettvint å ha uforpliktende sex med menn som er gift, derfor går hun etter gifte menn. Jeg synes det grenser til ekkel tankegang. Det største ansvaret her ligger selvsagt hos han som har ansvar hjemme, men synes likevel det skal gå an å finne noen andre å ha uforpliktende sex med. Er det bare jeg som tenker sånn, eller er det vanlig å legge seg etter gifte menn? 

Anonymkode: 97c22...25c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bedre med folk i forhold pga da slipper man noe mer mas etterpå...

Selv har jeg en gift elsker som får alt hjemme, men sexen er jo kjedelig. Sex dør alltid ut i et forhold, er helt merkelig å tro at det skal fungere i mange år.

Så selv foretrekker jeg sexpartnere som er i forhold :) Men vil ikke høre noe om privatlivet deres, for meg er menn kun sex.

Anonymkode: 552ff...df3

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det innafor å ha sex med folk som er gift og har barn? Noen i vennekretsen hevder det er mer lettvint å ha uforpliktende sex med menn som er gift, derfor går hun etter gifte menn. Jeg synes det grenser til ekkel tankegang. Det største ansvaret her ligger selvsagt hos han som har ansvar hjemme, men synes likevel det skal gå an å finne noen andre å ha uforpliktende sex med. Er det bare jeg som tenker sånn, eller er det vanlig å legge seg etter gifte menn? 

Syns det er forbanna respektløst og stygt gjort. Spesielt når det er barn i bilde… 

Anonymkode: 2a8ed...d9f

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Som sagt i din andre post.NEI.

Anonymkode: 3ac5f...b12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som sagt i din andre post.NEI.

Anonymkode: 3ac5f...b12

Hvilken post? Men fint at du tydeligvis er enig i at det ikke er innafor? 😅 Jeg synes jo heller ikke det er greit. Som det står i HI.

Ts

Skrevet

Jeg kunne ikke gjort det, som jeg håper mine medsøstre ikke ville gjort det mot meg. Man er jo med og bidrar til at familier går i oppløsning, at barn må stå i opprivende situasjoner og at en medsøster antagelig vil gå gjennom masse vondt. Selv om det er mannens skyld og mannen som har ansvar, er man fortsatt delaktig. 

Nei, jeg kunne ikke gjort det, og har alltid vært tydelig på det når mannen har vært gift/hatt partner.

Synes det vitner om at man er et menneske som bryr seg lite om moral. Man bør jo forsøke å være det beste mennesket man kan være, og tenke på at ens handlinger kan gjøre andre vondt. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Verden og livet er ikke så enkelt at folk flest lever i velfungerende parforhold. 

Ja, noen ganger er det greitt å ligge med gifte mennesker.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Syns det er forbanna respektløst og stygt gjort. Spesielt når det er barn i bilde… 

Jeg er enig. Jeg skjønner ikke hvordan venninnen klarer å leve med seg selv. Men hun sier at hun ikke tenker så mye over hva som skjer hjemme hos de hun har sex med. Hun bare "skrur av" empatien.

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (2 minutter siden):

Verden og livet er ikke så enkelt at folk flest lever i velfungerende parforhold. 

Ja, noen ganger er det greitt å ligge med gifte mennesker.

Når er det greit og ikke, mener du? 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er jo bedre med folk i forhold pga da slipper man noe mer mas etterpå...

Selv har jeg en gift elsker som får alt hjemme, men sexen er jo kjedelig. Sex dør alltid ut i et forhold, er helt merkelig å tro at det skal fungere i mange år.

Så selv foretrekker jeg sexpartnere som er i forhold :) Men vil ikke høre noe om privatlivet deres, for meg er menn kun sex.

Dette. Det er unektelig mer lettvint med opptatte menn når man utelukkende er interessert i sex.

Anonymkode: e018a...2ae

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva har barna med dette å gjøre? Om en gift mann har det godt i forholdet sitt har en elskerinne han møter 1 gang pr mnd? Det styrker jo bare forholdet, at han blir. Får alt han trenger hjemme utenom sex :) 

Så en sexpartner utenom kan faktisk redde forholdet. Tenk på menn som har gått årevis uten sex, fordi kona bestemmer jo når menn skal få sex.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette. Det er unektelig mer lettvint med opptatte menn når man utelukkende er interessert i sex.

Anonymkode: e018a...2ae

Jepp, som er i et godt etablert forhold med kone OG barn! De har sitt EGET liv utenom våre treff.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva har barna med dette å gjøre? Om en gift mann har det godt i forholdet sitt har en elskerinne han møter 1 gang pr mnd? Det styrker jo bare forholdet, at han blir. Får alt han trenger hjemme utenom sex :) 

Så en sexpartner utenom kan faktisk redde forholdet. Tenk på menn som har gått årevis uten sex, fordi kona bestemmer jo når menn skal få sex.

Men i slike situasjoner burde man kanskje snakke med kona, og heller ha et åpent forhold? Det er jo den der går-bak-ryggen-på som er det kvalme i ditt scenario.

Ts

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Barna vil jo havne midt i denne konflikten når kona finner det ut. Foreldrene vil få et mye dårligere grunnlag for samarbeid etter skilsmisse osv. 

Anonymkode: 2ced8...1cd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det ekkelt og moralsk forkastelig, jeg kunne aldri blitt sammen med en dame som holder på sånn. Men mange som kun tenker med kuken eller hølet 

Anonymkode: 88496...c03

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg er enig. Jeg skjønner ikke hvordan venninnen klarer å leve med seg selv. Men hun sier at hun ikke tenker så mye over hva som skjer hjemme hos de hun har sex med. Hun bare "skrur av" empatien.

Ts

Så om du hadde blitt bedratt av mannen din vet du at hun ikke hadde trøstet eller støttet deg, for hun mener slikt er helt greit. Greit for deg å vite da

Anonymkode: 350e5...140

• Liker 3
Skrevet

Selvsagt er det greit. Det er den som ikke er singel som må vurdere det dilemmaet. Kanskje de har gitt hverandre lov. Det er mer og mer vanlig å få og til å leke utenfor forholdet. Det burde vært mindre tabu og allment akseptert. Det er jo bare sex. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Når er det greit og ikke, mener du? 

Ts

Det finnes ekteskap der den ene parten ikke kan ha sex pga sykdom og har det jævlig nok uten den praten om åpent forhold..

Der det ikke er greitt er å hooke opp med en gift serieutro person som bedrar partner etter noter i tiårsvis.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så om du hadde blitt bedratt av mannen din vet du at hun ikke hadde trøstet eller støttet deg, for hun mener slikt er helt greit. Greit for deg å vite da

Anonymkode: 350e5...140

Ja, det er jo det.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
Hans Tore Lem skrev (1 minutt siden):

Selvsagt er det greit. Det er den som ikke er singel som må vurdere det dilemmaet. Kanskje de har gitt hverandre lov. Det er mer og mer vanlig å få og til å leke utenfor forholdet. Det burde vært mindre tabu og allment akseptert. Det er jo bare sex. 

Er man i et åpent forhold, skal ikke jeg si noe på det. Men jeg tviler på at alle hun har hatt sex med lever åpent, SÅ vanlig er det ikke. Jeg er ikke enig i at sex bare er sex, forresten.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...