Gå til innhold

Kjønnsleppereduksjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har gjennomgått kjønnsleppereduksjon. Er det noen som røyker/vaper fast som har gjennomgått denne operasjonen? Når begynte dere å røyke igjen evt? 

Anonymkode: 37d59...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofieelisa skrev (På 10.10.2024 den 1.10):

Hvor lang tid tok det før du ble seksuelt aktiv igjen? 

Noen få uker, gikk veldig fint!

Anonymkode: 1afdb...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 1.20):

Tenk om en mann gikk til legen for å få testiklene fjernet fordi de var i veien og var en plage... Til alle som har redusert kjønnslepper her inne har gjort det for kun én ting; det estetiske. Lange indre kjønnslepper er normalt. Ferdig snakka. 

Anonymkode: 35969...0f7

Gå og vask et skap eller noe. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hvordan folk som ikke har dette problemet selv, har vanskelig for å forstå at det kan være smertefullt med større kjønnslepper. Det er vondt å gå med mange type klær, sykling osv. dette handler ikke om det er stygt eller ikke. 

Etter å ha tenkt på dette i 25 år, er over 40 år nå. Skal jeg endelig gjøre dette på mandag. Gruer meg så mye til selve operasjonen og de første ukene. Men gleder meg sånn til å kunne gå i alle type klær, sykle og ikke kjenne smerter. 

hører gjerne flere erfaringer fra andre ❤️

Anonymkode: 23b08...645

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er utrolig hvordan folk som ikke har dette problemet selv, har vanskelig for å forstå at det kan være smertefullt med større kjønnslepper. Det er vondt å gå med mange type klær, sykling osv. dette handler ikke om det er stygt eller ikke. 

Etter å ha tenkt på dette i 25 år, er over 40 år nå. Skal jeg endelig gjøre dette på mandag. Gruer meg så mye til selve operasjonen og de første ukene. Men gleder meg sånn til å kunne gå i alle type klær, sykle og ikke kjenne smerter. 

Jeg gjorde operasjonen på onsdag. Jeg hadde lokalbedøvelse og fikk smertestillende og noe og beroligende intravenøs, da jeg var litt nervøs. Operasjonen gikk kjempe fint. Lå og halv sov pga beroligende jeg fikk. 
Lå en time i seng der før jeg kjørte hjem selv etter på. Bedøvelsen satt fremdeles i så det var ingen problem.
Bedøvelsen gikk ut noen få timer etter og da syntes jeg det gjorde vondt men mest bare veldig ubehagelig. Du har sikkert fått sterke smertestillende på resept? Disse funken vertfall veldig bra. Holdt bare sengen resten av dagen. 

Dag to og idag er det ømt. Går helt fint å gjøre vanlige hverdags ting men alt blir gjort litt med litt mere forsiktige bevegelser siden det er ømt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Forsøk å ikke bruk energien din på disse uvitende, du trenger ikke forklare eller overbevise dem. Jeg vet man blir frustrert, spesielt over at det stadig sammenlignes med menn (som meg bekjent ikke har testiklene i klem i trusa med hele sin kroppsvekt oppå.) Vi som har gjort dette inngrepet forstår det fullt ut, og du kommer til å bli så fornøyd. 

Lykke til på mandag! Det går nok veldig mye bedre enn du tror. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 22.18):

Det var helt uproblematisk, ikke angret en dag på at jeg gjorde det.

Eneste som var vondt var bedøvelsen, indre kjønnslepper og sprøyte var ingen god kombo. Hadde på Xylocain for å bedøve en times tid før, så det hjalp nok noe, men det var ganske vondt likevel. Hadde kun den bedøvelsen, ingen beroligende eller annet. Hørte på musikk, da lyden av "brenn-apparatet" var litt ekkel. Luktet litt brent. 

Var godt bedøvd når det var ferdig, så kjørte bil hjem selv med en gang. 

Vet ikke om du har erfaring med å ha sydd etter fødsel, men opplevelsen etterpå var ganske lik. Altså litt ømt, litt hovent, og litt vondt i sting. Ingenting som var voldsomt, bare ubehagelig. Brukte is første kvelden. Klapptørket etter toalett, skylte med dusjen. Gikk nok litt bredbeint et par dager, brukte litt løs bukse og synes også det var behagelig å bruke et bind slik at ingenting "kom borti" mer enn nødvendig. Kunne fint vært på jobb etter et par dager hvis jeg hadde kontorjobb, ville ventet litt lenger med fysisk tungt arbeid.

Kan se litt tjukt og klumpete ut de første ukene, men det går seg til og nå vises det ingenting. Det er hovent en stund etterpå, så ikke forvent at det endelige resultatet kommer helt med en gang. Resultatet er kjempefint, kunne ikke vært mer fornøyd. 

Lykke til!

Anonymkode: 6dac4...63a

Når falt stingene dine ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig valg hvis du har svære kjønnslepper. Ikke pent :) 🦇

Anonymkode: 35cf6...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 12.09):

Jeg gjorde operasjonen på onsdag. Jeg hadde lokalbedøvelse og fikk smertestillende og noe og beroligende intravenøs, da jeg var litt nervøs. Operasjonen gikk kjempe fint. Lå og halv sov pga beroligende jeg fikk. 
Lå en time i seng der før jeg kjørte hjem selv etter på. Bedøvelsen satt fremdeles i så det var ingen problem.
Bedøvelsen gikk ut noen få timer etter og da syntes jeg det gjorde vondt men mest bare veldig ubehagelig. Du har sikkert fått sterke smertestillende på resept? Disse funken vertfall veldig bra. Holdt bare sengen resten av dagen. 

Dag to og idag er det ømt. Går helt fint å gjøre vanlige hverdags ting men alt blir gjort litt med litt mere forsiktige bevegelser siden det er ømt. 

Blødde du noe i etterkant? Gjorde inngrepet i går og har blødd en del. Skal snakkke med kirurg i dag. Men litt bekymret for det. Ellers gikk alt veldig fint . Fikk lett narkose og merket ikke noe. Ferdig på 1,5 time .  Noe smerter og svie første dag. Men fått godt med smertelindring med hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan de kan komme i klem mellom lårene? Mine er også lange, men de ligger jo litt «krøllet» sammen mellom de ytre. Så tenkte jeg kanskje dere er veldig tynne med lite fett i ytre kjønnslepper slik at de er flate. Men da burde jo ikke lårene klemme? Og så skjønner jeg ikke helt heller uansett, for trusa vil jo holde dem på plass? 

Anonymkode: 570f0...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fornuftig valg hvis du har svære kjønnslepper. Ikke pent :) 🦇

Dessverre har du også noe ved deg som er lite pent, men det kan ikke opereres.

• Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke hvordan de kan komme i klem mellom lårene? Mine er også lange, men de ligger jo litt «krøllet» sammen mellom de ytre. Så tenkte jeg kanskje dere er veldig tynne med lite fett i ytre kjønnslepper slik at de er flate. Men da burde jo ikke lårene klemme? Og så skjønner jeg ikke helt heller uansett, for trusa vil jo holde dem på plass? 

Når jeg går naken kommer de i klem mellom lårene og det gnisser og gjør vondt. Men med truse går det bra. Men jeans og med mange type klær klemmer /klyper det likevel med truse.og Ulike idretter og sex kan gjøre vondt. Så bra dine ikke er til sjenanse for deg, da trenger du ikke tenke på dette engang .  Men jeg skal love deg at jeg ikke tar denne operasjonen for å få et finere underliv. Dette er for min velvære og helse. Håper folk kan forstå dette.  Det er ingen utenom mannen som vil se dette. Og han har jeg vært gift med i 15 år og elsker meg uansett med lange eller korte lepper. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Blødde du noe i etterkant? Gjorde inngrepet i går og har blødd en del. Skal snakkke med kirurg i dag. Men litt bekymret for det. Ellers gikk alt veldig fint . Fikk lett narkose og merket ikke noe. Ferdig på 1,5 time .  Noe smerter og svie første dag. Men fått godt med smertelindring med hjem

Jeg hadde bare små blødninger, dagene etter har jeg også av og til små blødninger. Jeg fikk beskjed om at d kunne komme noe større blødninger, og hvis dette skulle skje så kunne jeg ta et papir og presse på stede. Å legge litt trykk på d skulle stoppe det. Men lurt å ringe kirurgen ja om du er usikker på dette. Supert at d gikk så bra! Operasjonen er virkelig ikke så ille som man tenker. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 1.20):

Tenk om en mann gikk til legen for å få testiklene fjernet fordi de var i veien og var en plage... Til alle som har redusert kjønnslepper her inne har gjort det for kun én ting; det estetiske. Lange indre kjønnslepper er normalt. Ferdig snakka. 

Anonymkode: 35969...0f7

To spørsmål.

1: Pleier du å sitte PÅ ballene dine, eller henger de kanskje litt foran tyngdepunktet når du sitter?

2: Er ballene dine dekket av slimhinne eller hud?

Anonymkode: 881ca...f5e

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde bare små blødninger, dagene etter har jeg også av og til små blødninger. Jeg fikk beskjed om at d kunne komme noe større blødninger, og hvis dette skulle skje så kunne jeg ta et papir og presse på stede. Å legge litt trykk på d skulle stoppe det. Men lurt å ringe kirurgen ja om du er usikker på dette. Supert at d gikk så bra! Operasjonen er virkelig ikke så ille som man tenker. 

Hvordan syns du det healer på deg nå? 1 uke siden du gjorde det ikke sant?  Er du helt oppe og går og fungerer bra? Hoven ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvordan syns du det healer på deg nå? 1 uke siden du gjorde det ikke sant?  Er du helt oppe og går og fungerer bra? Hoven ? 

6 dager siden jeg gjorde det ja, fungerer helt som normalt. Det er litt hovent fremdeles. Merker det mest når jeg er på do og er litt ubehagelig å skulle sitte rett opp og ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er du naken så kommer de i klem mellom lårene hvis de henger ned. Kommer også i klem mellom trusekant og lår, og vondt å sitte på når de "krøller" seg. Har ikke mye ytre som fungerer som støtdemper nei, og de kan ikke skjule seg innom de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Når falt stingene dine ut?

Jeg husker dessverre ikke, det er så mange år siden.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dessverre har du også noe ved deg som er lite pent, men det kan ikke opereres.

Fly hjem til dine fellow flagef***** 🦇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fly hjem til dine fellow flagef***** 🦇

Stolt av deg selv? Er du et slikt menneske du ønsker å være, som du tenker at bidrar positivt til verden? 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...