AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #1 Del Skrevet 20. april 2024 For en uke siden tok jeg en helix, hos en profesjonell piercer. Alt var helt fint, ingen verking eller blod i etterkant, og ikke veldig vondt. Har renset med saltvann, unngått å ta på den, ikke sovet på det øret, osv. Fulgt rådene. Men så plutselig, i går, begynte det å gjøre mer vondt, og øverste halvdel av øret var helt rødt. Har også hovnet opp. Spor av verk rundt smykket i dag tidlig, men ikke store greiene. Har skjønt at dette ikke er noe unormalt, og kontaktet også piercer i går som sa det samme. Men hvor lenge kan jeg forvente at dette kan vare? Ser at det kan ta 6-12 måneder før det er helt grodd, men vil jo ikke tro at hele øret er hovent og rødt hele den tiden 😅 I ettermiddag merket jeg også at jeg er litt øm og har en hoven og myk kul på baksiden av øret. Kobler i utgangspunktet dette til piercingen, og at det er lymfekjertel som reagerer på at det er litt betent? Har lest meg opp til at det er forskjell på betennelse og infeksjon, og at betennelse er en normal reaksjon på en piercing. 😅 Anonymkode: 2af24...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buddhahode Skrevet 20. april 2024 #2 Del Skrevet 20. april 2024 Bruk pyricept og sov på andre siden på natta så går det nok raskt over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #3 Del Skrevet 20. april 2024 Jeg tok en daith piercing i august, brusk så i samme gata. Min ble også sånn etter noen uker, fikk beskjed om å smøre på bacimycin 3 ganger om dagen i en uke. Vet mange ikke anbefaler det, men for meg hjalp det med å bli kvitt injeksjon. Har likevel piercing bumper på hver side som ikke har forsvunnet enda, og noe sår på ene innstikkstedet, men jeg kan nå sove på det hvertfall. Er fortsatt ikke ferdig grodd selv om det er gått mange mnd Anonymkode: 1d15d...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Del Skrevet 21. april 2024 Jeg tok flere for litt over en uke siden og har fått litt problemer med noen av de men det har enten gått over eller roet seg veldig etter ca 2 dager 😊 Bare fortsett å rense 3 ganger om dagen og få bort evt puss osv 👍🏻 Anonymkode: 76c24...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymlen Skrevet 23. april 2024 #5 Del Skrevet 23. april 2024 Min brukte et år, og var betent med puss to ganger i løpet av denne tiden siden samboer og frisøren dunket borti den hardt med uhell. Venninnen min som tok samtidig måtte ta ut den ene, den hadde enda ikke grodd etter et år. Kroppen hennes støter generelt ut piercinger og bruker lang tid på å gro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 23. april 2024 #6 Del Skrevet 23. april 2024 Jeg tok mine for 3-4 år siden. Den ene er fortsatt ikke helt bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå