AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Del Skrevet 20. april Jeg tok min første pille med MySimba i går. Merket ikke så mye bortsett fra litt indre uro i kroppen. I dag opplever jeg det samme i større grad. Jeg er svimmel, irritabel og kjenner på angst-symptomer. Vet jo at det er på grunn av pillene så klarer å håndtere det greit, men alikvel ille nok til å vurdere å ikke fortsette. Flere som har opplevd disse psykiske bivirkningene? Og vet hvor lenge det varte? Anonymkode: 49cf1...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Del Skrevet 20. april Så leit at du får bivirkninger, håper de blir mildere etterhvert. Jeg har lest mange diskusjoner om bivirkninger før jeg startet i januar, og det er veldig forskjellig hvordan folk opplever bivirkninger og hvor lenge de varer. Selv har jeg kun litt hard mage, og har positive "bivirkninger" da jeg får litt mer overskudd og mindre smerter i kroppen. Håper plagene du har nå gir seg etterhvert, og lykke til med vektnedgangen :) Anonymkode: 57406...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå