AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Del Skrevet 20. april I Harry Potter 1 sier herr Dumling "jeg betaler ikke for at en gammel mann skal lære [Harry Potter] tryllekunster!" Hvor mye må han ut med pr semester? Anonymkode: c13d5...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Del Skrevet 20. april Ikke noe, Harry har arv fra foreldrene, så det regner jeg blir betalt derfra. Regner med han sa det fordi han antok at han måtte betale. Men foreks. Skolesaker og alt annet i trollmannsverdenen som Harry trenger betales fra arven hans. Anonymkode: 11a49...c90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 20. april #3 Del Skrevet 20. april Det er sponset av ministry of magic (vet ikke hva det heter på norsk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Del Skrevet 24. april Jeg tror JK Rowling nevnte det en eller annen gang, når det var snakk om den familien med alle de ungene (som hadde rødt hår) ettersom den familien visstnok skal ha vært ganske fattige. I alle fall fattigere enn det Harry Potter var, ettersom han hadde en hel haug med gull i banken. Greia var at selve skolegangen var gratis. Men at folk som skulle gå der var nødt til å betale skole-bøker, klær, tryllestav og så videre på egen hånd. Anonymkode: 8346e...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #5 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (På 20.4.2024 den 16.13): I Harry Potter 1 sier herr Dumling "jeg betaler ikke for at en gammel mann skal lære [Harry Potter] tryllekunster!" Hvor mye må han ut med pr semester? Anonymkode: c13d5...5c0 Jeg tror nok at han bare tror at han må betale for det. En naturlig konklusjon når det er snakk om en internatskole, og du er engelsk. Han er ikke trollmann, så han har selvsagt ikke peiling på the wizarding World. Anonymkode: 0c849...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå