AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #21 Del Skrevet 23. april 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Det verste er menn som sier ting for å kunne forsvare seg med det senere, men oppfører seg motsatt eller likevel ønsker det for seg. Jeg møtte en fyr som ikke var interessert i noe seriøst, ikke klar for forhold, ikke ditt ikke datt, men kom inn i livet mitt som den største Romeo. Ingenting ved hans oppførsel tilsa at han IKKE var interessert, og jeg glemte hva han hadde sagt og lot meg rive med, og fikk følelser. Etter 2-3 helt fantastiske måneder så bare forsvant han, sluttet å svare, ble kald og kynisk, uinteressert, rett ut slem med meg. Til slutt spurte jeg ham hva greia var, at jeg ble såret og lei meg. Han gikk direkte i forsvar og sa det var mitt problem, at han hadde sagt hva han ville og følte fra starten, at han ikke var interessert osv. Jeg spurte om det ga ham rett til å behandle meg slemt, da blokkerte han meg. Anonymkode: 798c1...45e Det er jo fordi menn har lært seg at det er slik man må oppføre seg for å komme noen vei med dere damer. Det er ikke menns feil, det er kvinners feil som har ledet menn til å ikke ha noe annet valg. Det er uansett lett for dere kvinner å vite om en mann er intr i noe mer; 1) Er han mer attraktiv enn deg eller av høyere status = det blir bare sex på deg. Han kan få bedre damer. 2) Er han like attraktiv som deg eller mindre = han er potensielt keen på noe mer. Her er antageligvis du selv ikke interessert fordi du fokuserer på mannfolka i opsjon 1. Anonymkode: 1228a...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #22 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (På 20.4.2024 den 13.58): Eller har noen erfaring med det motsatte? Jeg treffer eksen min ofte for tiden. Han vil treffes nesten hver dag. Vi spiser middag sammen, han hjelper meg med diverse ting i hverdagen. Vi er nesten som et gammelt ektepar 😂 Vi traff hverandre tilfeldig for 8 uker siden, hadde ikke sett hverandre på 4 år før dette. Vi hadde et litt dramatisk brudd, så det tok litt tid å komme seg videre. Han har nå flyttet til samme by som meg. Etter vi traff hverandre og slo av en prat så har vi truffet hverandre nesten hver dag. Den første uken sa han at han ikke var interessert i noe kjærlighetsforhold, men at han ville vi skulle være venner. Vi har det veldig hyggelig, men jeg blir litt forvirret… av og til flørter han veldig, jeg får lange blikk og gode klemmer. Han vil treffe vennene mine og familien min (har truffet flere av dem allerede). Vet ikke helt selv hva jeg føler, annet enn at det er så fint å være sammen akkurat slik det er nå. Må selvfølgelig ta en prat om dette etterhvert med han, men vil ikke ødelegge noe. Jeg har tenkt at når en mann sier han ikke er interessert så er han ikke det. Men har noen av dere erfaring med det motsatte? Med litt blandede signaler? Anonymkode: 1731f...80a Du tenker riktig. De aller fleste menn sier det de tenker. Mange kvinner innbiller seg at det ikke er slik, og lever i fantasien. At han ønsker å bli sammen igjen, kan ha noe med komfortønske, eventuelt manglende interesse fra andre damer, å gjøre. Anonymkode: cf80b...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #23 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for flere svar 😊 I går kveld sier han plutselig at han vil at vi skal bli sammen igjen, så ting kan tydeligvis endre seg. Men om jeg vil er en annen sak 😅 godt å se at jeg ikke leste signalene helt feil, men skjønner at det er «normalen» at menn er mer rett fram i det de sier. Ble i grunnen bare enda mer forvirret nå 😂 Anonymkode: 1731f...80a Tenk gjennom om dere/han har bearbeidet og jobbet med det som førte til brudd i utgangspunktet, ellers er det dessverre stor sjans det vil skjære seg igjen, om dere vil prøve. Anonymkode: 798c1...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #24 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo fordi menn har lært seg at det er slik man må oppføre seg for å komme noen vei med dere damer. Det er ikke menns feil, det er kvinners feil som har ledet menn til å ikke ha noe annet valg. Det er uansett lett for dere kvinner å vite om en mann er intr i noe mer; 1) Er han mer attraktiv enn deg eller av høyere status = det blir bare sex på deg. Han kan få bedre damer. 2) Er han like attraktiv som deg eller mindre = han er potensielt keen på noe mer. Her er antageligvis du selv ikke interessert fordi du fokuserer på mannfolka i opsjon 1. Anonymkode: 1228a...f92 Unnskyld meg??? Det er da for pokker meg ikke sånn menn kommer noen vei med damer. Å lure noen, gaslighte noen - det er ikke sånn ordentlige menn kommer fremover med damer,det kan jeg da bare si med en gang. Hva slags forskrudd tanke er dette??!! Menn har et valg, og det er å oppføre seg som folk og forholde seg til kvinner som likeverdige vesener , med respekt . DA kommer man noen vei med damer. All annen oppførsel er forkastelig og uinteressant. Menn lærer seg selv dette. Vi har ikke lært dere dette. Anonymkode: 4016e...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå