AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Del Skrevet 19. april 2024 Jeg har vært gravid før, og har et barn. Da fikk jeg en liten blødning 3+5, som var bare litt rosa utflod, og akkurat når jeg fikk positiv test. Nå hadde jeg eggløsning rundt forrige mandag (positiv test sent lørdagskveld og enda positiv søndag formiddag for så å bli negativ) og jeg er jo dermed 12DPO. Jeg fikk negativ test igår og idag, men har samme blødningen som når jeg var gravid sist (kun hatt den da), og er enda noen dager til mensen kommer. Jeg fikk ikke positiv test før 11DPO sist, så litt sent i forhold til mange her inne, men har strekøyne og hadde heøt blenda hvit test 10DPO. Kan denne blødningen jeg har nå være kjemisk siden jeg ikke får positiv test? Eller bare en veeeldig sen festning av egget og at det er sjans for jeg er gravid? Noen som har vært i lignende situasjon? Anonymkode: a2702...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #2 Del Skrevet 19. april 2024 Jeg hadde kjemisk for noen mnd siden og da var testen positiv fra 10-12 dpo. Så hvis man ikke får positiv test har nok heller ikke egget prøvd å feste seg engang, og da tenker jeg mer at det er noe som har skjedd akkurat i denne lutealfasen hos deg med hormonene dine som gjør at du har fått menstruasjon litt tidligere enn vanlig. Anonymkode: 1d8e8...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #3 Del Skrevet 19. april 2024 Sen feste tror jeg ikke det er dessverre. Og kjemisk er det heller ikke å regne som da det kun regnes som kjemisk om det er en graviditet som kan påvises i urin/blod. Så bil tro du ikke har blir befruktet denne mnd og at du har en hormonell blødning før mensen kicker inn Anonymkode: 53a09...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #4 Del Skrevet 19. april 2024 Skjønner. Man ønsker jo så gjerne å årsaksforklare enn hver ting som skjer, og siden en slik spotting som dette kun har skjedd ifbm den eneste graviditeten jeg har hatt har jeg derfor tenkt at det «må» ha sammenheng. Men det kan jo såklart også være en hormonell blødning. Anonymkode: a2702...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #5 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner. Man ønsker jo så gjerne å årsaksforklare enn hver ting som skjer, og siden en slik spotting som dette kun har skjedd ifbm den eneste graviditeten jeg har hatt har jeg derfor tenkt at det «må» ha sammenheng. Men det kan jo såklart også være en hormonell blødning. Anonymkode: a2702...365 Kun tiden vil vise.. Anonymkode: 53a09...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #6 Del Skrevet 20. april 2024 Det var mensen, fikk den nå. Veldig spesielt å få mensen noen dager før tiden, det har aldri skjedd før. Men slikt kan jo så kler skje alle. Da fikk jeg vertfall et svar 🙂 Anonymkode: a2702...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå