Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva jobber dere med? Hvilken utdannelse har dere? Hvilke oppgaver gjør dere?

Gidder ikke få svar som «er konsulent i et firma», uten noen flere beskrivelser. Vil ha konkrete beskrivelser takk.

Anonymkode: 88855...971

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gidder ikke få svar som «er konsulent i et firma», uten noen flere beskrivelser. Vil ha konkrete beskrivelser takk.

Lokfører - lokførerskolen - kjører godstog

Anonymkode: 57711...86e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ikke, men mannen gjør enkelte år. Jobber i Forsvaret, og de årene lønnen er over millionen er det ekstremt mye overtid, øvelser det man er helt borte fra familien i ukesvis og da sover i telt, eller internasjonale operasjoner med stor risko mesteparten av året. 

Den reelle timelønnen er sannsynligvis lavere enn hva man tjener i kassa på Rimi.

Anonymkode: a6d26...fd1

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har cand.jur fra universitet, jobber i advokatfirma. Tjener mer en enn million.

Anonymkode: b7997...b15

AnonymBruker
Skrevet

Faren min. Ingeniør innen olje. 1,2, deleier i eget selskap 

Anonymkode: c3a5f...322

AnonymBruker
Skrevet

Systemutvikler i kommunen.

Anonymkode: 7cc68...f06

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Systemutvikler i kommunen.

De fleste i teamet tjener mer og har mastergrad i IT-ting. Har selv doktorgrad.

Skrevet

Ledelse, stort selskap. Basislønn på 1.7m. Minst det samme i bonus og aksjer. Tatt ca 20 år og komme dit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

IT relatert jobb. Har Bachelor i Computer and System Science fra 1995 og har jobbet som IT konsulent/systemutvikler i de 10 første åren. Jobber nå på ett stort sellskap og har avansert till sjef. Skiftet nylig posisjon og jobber med Business Intelligence

Anonymkode: 21e13...85e

AnonymBruker
Skrevet

Siviløkonom, konsulent i et firma (😂), kunderettet - spesialist i krysningsfeltet mellom forretningsjuss og økonomi. Basis på ca 1,2, så variabel bonus. 15 års erfaring. 

Mannen er overlege på universitetssykehus, og tjener en del mer. 

Anonymkode: 51565...f79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Intensivsykepleier, ca 1,3 i tredelt turnus på sykehus. 

Anonymkode: 8fc88...f68

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Intensivsykepleier, ca 1,3 i tredelt turnus på sykehus. 

Anonymkode: 8fc88...f68

Hvordan i alle dager får du så god lønn? Er selv intensivsykepleier i tredelt turnus og du tjener jo nesten dobbelt så mye som meg. Du må jobbe forferdelig mye overtid?

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Håndverker som driver et lite as sammen med en kompis. Lønn og litt netto leieinntekt så har jeg 1,4 mill i lønn. Jobber i snitt 6,5 timers dag. 

Anonymkode: 0e7e4...753

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

COO i et privat firma med lederansvar for ledere på de 3 forskjellige avdelingene vi har på Østlandet. 36 år og bachelor i markedsføring i bunn. Jobbet her siden endt studier og jobbet meg opp. Har fastlønn på kr. 1,1 ca + rundt 150.000 i bonus pr år. 

Anonymkode: 7fec7...59b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

IT teknisk fagskole, kurs og sertifiseringer. Jobber med forvaltning av store kontrakter. 

Anonymkode: 277a7...e00

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Firmaet selger lån til de som har hus, men liten betjeningsevne. Min jobb er å pushe de ansatte til å selge flere lånepakker, passe på at de ansatte er fornøyde, ansette nye når gamle slutter, føre reisefradrag, bestille IT-tjenester. Det er ikke noe vanskelig arbeid.

Tjener 1.2 + 0.5 i bonus. Totalt 1,7 + firmahytte + jobben betaler privatbil

AnonymBruker
Skrevet

1.3 mill grunnlønn (blir rundt 1.5-1.7 med alt tillegg/bonus). Jobber 7,5 time dagen, aldri overtid stort sett. Mellomleder innenfor olje og gass. Sivilingeniør, gikk indøk. Ca 14 års erfaring. 

Anonymkode: 2ab90...e46

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne i offentlig IT-sektor med leveranse- og budsjettansvar, men ikke lederansvar. Har bachelor fra høyskole pluss endel kurs/sertifiseringer innen IT i etterkant fra relevante leverandører. Ca 750.000 i fastlønn, men har siste årene hatt 3-400.000 oppå det i div tillegg.

Anonymkode: 78c62...80f

Skrevet
Ulf-Bjarne skrev (1 minutt siden):

Firmaet selger lån til de som har hus, men liten betjeningsevne. Min jobb er å pushe de ansatte til å selge flere lånepakker, passe på at de ansatte er fornøyde, ansette nye når gamle slutter, føre reisefradrag, bestille IT-tjenester. Det er ikke noe vanskelig arbeid.

Tjener 1.2 + 0.5 i bonus. Totalt 1,7 + firmahytte + jobben betaler privatbil

Nysgjerrig bare.  Hvordan løses den privatbilen som jobben betaler skattemessig ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvordan i alle dager får du så god lønn? Er selv intensivsykepleier i tredelt turnus og du tjener jo nesten dobbelt så mye som meg. Du må jobbe forferdelig mye overtid?

Lurer på det samme!

Anonymkode: c3a5f...322

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...