AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Del Skrevet 19. april 2024 Er det mer akseptert i Norge at eldre kvinner ligger med unge menn enn eldre menn med unge kvinner, eller er holdningene de samme? Anonymkode: 0fded...783 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #2 Del Skrevet 19. april 2024 Nå vet ikke jeg hvilken verden du lever i... Men normalen er vel motsatt. Langt flere unge kvinner som ligger "oppover" i alder enn motsatt. De fleste menn blir sammen med damer som er yngre enn dem eller på samme alder. Nå vet ikke jeg om du tenker i ekstreme tilfeller (typ 25års aldersforkjell) da tenker jeg det er super tabu begge veier. Anonymkode: e6dd8...3c3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 19. april 2024 #3 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det mer akseptert i Norge at eldre kvinner ligger med unge menn enn eldre menn med unge kvinner, eller er holdningene de samme? Anonymkode: 0fded...783 Kvinner som går etter yngre menn er nok mindre akseptert i samfunnet enn unge kvinner som går etter eldre menn. Unge kvinner / eldre menn er jo mye mer vanlig også. Kanskje det handler litt om fruktbarhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #4 Del Skrevet 19. april 2024 Jeg tror det er mer akseptert nettopp fordi det er forskjell på menn og kvinner når det kommer til sex. Menn jakter som regel på mest mulig sex. Jenter vil som regel ha sex med noen de vil ha et forhold til. Dermed er det lettere for gutter og menn å utnytte jenter til kun sex enn omvendt. Menn generelt kan lett ha sex med noen de nesten ikke finner tiltrekkende kun for å "få tømt tanken". Det har jeg aldri hørt om en dame som har gjort, selv om de sikkert finnes. I tillegg er min personlige mening at det er mer sårbart å bli penetrert enn å penetrere. Dermed er det lettere for jenter å bli utnyttet seksuelt enn menn. Anonymkode: ba879...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #5 Del Skrevet 19. april 2024 Ja, det virker som samfunnet har gått i den retning. Det har nærmest blitt hipt og en del av 40-årsreisen til kvinner at nå skal de kunne leve livet til det fulle og ta for seg av hele fruktfatet. Det er en del av den kvinnelige seksualitet som nå hylles. "Go girl" er liksom mantraet når Gøril-Laila på 48 er grensesprengende og hiver seg ut i natten med et one night stand eller et Tinder-opplegg med kjekke og veltrente Martin på 23. Det blir jubel, stas og kred i venninnegjengen og blant hennes kvinnelige kolleger på mandagen når dette blir utbrodert. Når Gunnar på 48 har seg med Tina på 22 på julebordet så er det stor skam og ekkelt. Misbruk nærmest.. Anonymkode: e70c7...672 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulf-Bjarne Skrevet 19. april 2024 #6 Del Skrevet 19. april 2024 Jeg har opplevd spørsmål på restaurant hvor de har trodd at samboer er datteren min. Da ble jeg rasende, men sa ingenting. Det ville aldri ha hendt andre vegen tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #7 Del Skrevet 19. april 2024 De som roper høyest når det gjelder menn og yngre kvinner er gjerne feminister som ikke har vært heldige med utseendet og som gjør det dårlig i kjærlighetslivet, med andre ord så er det ingenting å bry seg om. Anonymkode: feb66...a65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #8 Del Skrevet 19. april 2024 Det er ekkelt uansett Anonymkode: 4af73...e16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #9 Del Skrevet 19. april 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Nå vet ikke jeg hvilken verden du lever i... Men normalen er vel motsatt. Langt flere unge kvinner som ligger "oppover" i alder enn motsatt. De fleste menn blir sammen med damer som er yngre enn dem eller på samme alder. Nå vet ikke jeg om du tenker i ekstreme tilfeller (typ 25års aldersforkjell) da tenker jeg det er super tabu begge veier. Anonymkode: e6dd8...3c3 Med yngre mener jeg selvfølgelig mye yngre 🤦♂️ Anonymkode: 0fded...783 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #10 Del Skrevet 19. april 2024 Regelen er din alder delt på 2 + 7 år. Alt annet er feil. Anonymkode: e6dd8...3c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #11 Del Skrevet 19. april 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: det lettere for gutter og menn å utnytte jenter til kun sex enn Kvinner er ikke barn Anonymkode: 0fded...783 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #12 Del Skrevet 19. april 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det virker som samfunnet har gått i den retning. Det har nærmest blitt hipt og en del av 40-årsreisen til kvinner at nå skal de kunne leve livet til det fulle og ta for seg av hele fruktfatet. Det er en del av den kvinnelige seksualitet som nå hylles. "Go girl" er liksom mantraet når Gøril-Laila på 48 er grensesprengende og hiver seg ut i natten med et one night stand eller et Tinder-opplegg med kjekke og veltrente Martin på 23. Det blir jubel, stas og kred i venninnegjengen og blant hennes kvinnelige kolleger på mandagen når dette blir utbrodert. Når Gunnar på 48 har seg med Tina på 22 på julebordet så er det stor skam og ekkelt. Misbruk nærmest.. Anonymkode: e70c7...672 Ja det er sånn jeg føler det er. Det er ikke rettferdig. Anonymkode: 0fded...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #13 Del Skrevet 19. april 2024 Jeg har en kjæreste som er 14 år yngre. Det funker aldeles utmerket og hva andre måtte mene om det er helt uinteressant. Anonymkode: b16ab...b65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #14 Del Skrevet 19. april 2024 Det er vel ikke tvil om at det er vanligere at mannen er betydelig eldre enn dama, enn motsatt. Når det gjelder hva som er (mest) stigmatisert så tror jeg at det gir mening å skille mellom her inne (mest kvinner, noen som har gått seg litt fast i kjønnskampen) og ute i samfunnet. Hvis en 40-årig mann sier at han dater en kvinne på 25 så kommer det noen kommentarer om at han snart blir impotent og senil, at dama må være siste sortering, at det er nesten pedofili etc. Hvis det er en dame på 40 med en mann på 25 så er det litt mer «you go, girl!»-stemning. Og så har både samfunnet og folk her inne litt andre forventninger til mannlig vs kvinnelig seksualitet. Menn får oftere tildelt rollen som overgriper og patetisk, mens kvinner oftere blir beskrevet som om de mentalt sett er barn med en vakker seksualitet. Anonymkode: 5d64a...473 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #15 Del Skrevet 19. april 2024 Her på KG er det overhode ikke likestilling når det kommer til et tema som dette. Man står alltid igjen som vinneren med det sympatiske stempelet "mannsgris.." Anonymkode: 709ba...973 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #16 Del Skrevet 19. april 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Her på KG er det overhode ikke likestilling når det kommer til et tema som dette. Man står alltid igjen som vinneren med det sympatiske stempelet "mannsgris.." Anonymkode: 709ba...973 Men ikke "kvinnegris" Anonymkode: 0fded...783 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #17 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en kjæreste som er 14 år yngre. Det funker aldeles utmerket og hva andre måtte mene om det er helt uinteressant. Anonymkode: b16ab...b65 Det funker perfekt det. Ikke noe problem. Eneste mine foreldre opplevde når de nå skal gå av med pensjon er at den yngste må jobbe i flere år lengre. Kansje så får man ikke en pensjonstilværelse sammen i det hele tatt. Det er litt av baksiden tror jeg. Kan jo avhenge mye av økonomi da. At man bestemmer litt selv når man slutter å jobbe. Anonymkode: d4fbe...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #18 Del Skrevet 19. april 2024 Bromance skrev (2 timer siden): Kvinner som går etter yngre menn er nok mindre akseptert i samfunnet enn unge kvinner som går etter eldre menn. Unge kvinner / eldre menn er jo mye mer vanlig også. Kanskje det handler litt om fruktbarhet? Kvinner uansett er generelt mindre akseptert i samfunnet. Kvinner som går etter eldre menn; FY! Kvinner som går etter yngre menn; ÆSJ! Menn som går etter yngre kvinner; WOW, han kan få seg yngre!!!. Menn etter eldre; Han vil ha noen med erfaring! Go you! Anonymkode: 63d11...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #19 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå vet ikke jeg hvilken verden du lever i... Men normalen er vel motsatt. Langt flere unge kvinner som ligger "oppover" i alder enn motsatt. De fleste menn blir sammen med damer som er yngre enn dem eller på samme alder. Nå vet ikke jeg om du tenker i ekstreme tilfeller (typ 25års aldersforkjell) da tenker jeg det er super tabu begge veier. Anonymkode: e6dd8...3c3 Mulig du rett og slett ikke forsto spørsmålet. Anonymkode: 4d9b5...2d1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #20 Del Skrevet 19. april 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Mulig du rett og slett ikke forsto spørsmålet. Anonymkode: 4d9b5...2d1 Nei hun gjorde ikke det. Anonymkode: 0fded...783 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå