AnonymBruker Skrevet 19. april #1 Del Skrevet 19. april Kjøper dere alt i dyrebutikk eller er det noe billigere sted? Anonymkode: f30c7...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Del Skrevet 19. april Varierer på å kjøpe i dyrebutikk og felleskjøpet. Anonymkode: 717b8...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Del Skrevet 19. april Kjøper høy i dyrebutikk, men marsvina mine får ikke pellets. De får høy og grønnsaker. Jeg kuttet ut pellets etter jeg begynte å følge Marsvinhjelpen på instagram, har lært så masse av henne! 😍 https://www.instagram.com/marsvinhjelpen?igsh=MXMwMGZ5dHM4Y3Q3Yg== Anonymkode: a38a5...42c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. april #4 Del Skrevet 19. april Kjøpte Oxbow marsvinpellets (det beste kvalitetsfôret) på den lokale dyrlegeklinikken eller på nettbutikk om jeg fant det billigere der. Høy og spon husker jeg ikke helt hvor vi kjøpte, men de er jo ofte litt for store å sende i posten, så de er nok billigere å kjøpe selv lokalt. Tror vi kjøpte dem på zoobutikken på storsenteret. Er noen år siden jeg hadde marsvin, men jeg savner det 🙂 Marsvin er fine kjæledyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #5 Del Skrevet 19. april Midtun zoo Anonymkode: beb7c...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå