kaskazini Skrevet 19. april 2024 #21 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har liksom aldri solet emg noe eller vært ordentlig brun, og kunne tenkt meg å prøve solarium. Men har ingen idé hvordan det funker eller hvordan jeg "kjøper tid" til en solseng? Har et bluebox studio og et brun & blid studio i nærheten av der jeg bor. Hvor ofte skal man dra dit, hvor lenge bør man ligge i solarium og hva bør man smøre seg med der? Evt andre tips hvis dere har 😊 Anonymkode: 7b1ee...490 Jeg vet det ikke er det du spør om, men mitt svar er egentlig "hold deg unna og kjøp heller en litt ordentlig selvbruningskrem" - men hvis det er solarium du har bestemt deg for følg råd som de kommer med i f.eks denne lenken: https://www.vitusapotek.no/livsstil-og-kosthold/sol/solarium/a/A566005 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #22 Del Skrevet 19. april 2024 kaskazini skrev (3 minutter siden): Jeg vet det ikke er det du spør om, men mitt svar er egentlig "hold deg unna og kjøp heller en litt ordentlig selvbruningskrem" - men hvis det er solarium du har bestemt deg for følg råd som de kommer med i f.eks denne lenken: https://www.vitusapotek.no/livsstil-og-kosthold/sol/solarium/a/A566005 Jeg har brukt selvbruningskremer før, men syns fargen ikke blir jevn og fin uansett hvilken teknikk jeg følger. Og så er jeg også lei av at det smitter av farge på klær, sengetøy, osv. Har også en samboer som uttrykker at han syns det lukter stygt av meg etter jeg har brukt selvbruning.... Anonymkode: 7b1ee...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaskazini Skrevet 19. april 2024 #23 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har brukt selvbruningskremer før, men syns fargen ikke blir jevn og fin uansett hvilken teknikk jeg følger. Og så er jeg også lei av at det smitter av farge på klær, sengetøy, osv. Har også en samboer som uttrykker at han syns det lukter stygt av meg etter jeg har brukt selvbruning.... Anonymkode: 7b1ee...490 Sånn ja. Jeg bruker det ikke selv, men ett av mine barn bruker Glöd sin, og den blir ganske fin (uavhengig av hva men mener om vedkommende som står bak). Jeg vasker sengtøyet og klærne til ungdommen, og har til nå ikke sett smitte. Det er uansett en ufarlig måte å få farge på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #24 Del Skrevet 20. april 2024 Det hjelper også å se en dokumentar om hvordan vi her vil bli brune, mens i Asia for eksempel kjøpes det hudprodukter/andre produkter for å bleke huden. Da skjønner man hvor teit og rare vi mennesker er, vii blir aldri fornøyd med hva vi har! 😅 Her er en om noen vil se Anonymkode: 1c422...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #25 Del Skrevet 20. april 2024 Jeg er bikket femti og har vært ivrig solariumbruker i perioder. Har skrudd av ansiktssøket og ser ikke ut som en rosin, ikke har jeg fått kreft heller! Noen sa du skulle bruke faktor, ikke gjør det! Skal du smøre deg, må det være produkter tilpasset solarium. Har hatt noen år uten solarium, men etter den nitriste sommeren har jeg nå begynt igjen. Tok 15 min første gang i en ny fancy sol på brun og blid med noen grusomme røde LED-lys, fikk umiddelbart skille. Har du appen får du rabatt, du betaler med Vipps i den. Anonymkode: a2fb9...ec8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 21. april 2024 #26 Del Skrevet 21. april 2024 Vær så snill.. tenk deg om, er det virkelig verdt risikoen du utsetter deg for? Mener ikke å være negativ, men det er bare så forferdelig trist at folk tar en sånn risiko bare for å bli brun. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #27 Del Skrevet 21. april 2024 Jeg er også student og har mye å gjøre for tiden. Det skal dog lite til for å få litt farge i ansiktet nå i vårsola, selv med solkrem på. Resten av kroppen får også litt farge når det blir varmt nok ute. Jeg sliter hver eneste sommer med å få farge på leggene, så jeg blander i Ida Warg tanning drops når jeg vil ha litt farge, smører utover hele beinet, opp til der jeg har/ville hatt bikiniskille. Anonymkode: 18b5f...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå