Gå til innhold

Hårete trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Geojak skrev (1 time siden):

 

Er vel den første setningen din man reagerer på..
Vet ikke om så mange som fantaserer om sin egen mor.. Det er jo faktisk grensende til incest..

Ts her. Jeg tenker de fleste av oss har sett våre mødre uten klær da vi var små. Det er sannsynlig at det er første gang en gutt ser en naken dame. Han blir ikke kåt av det. Men lærer hvordan en kvinne ser ut. Jeg tror det var det @Bamseklemmer mente 

Anonymkode: 9e6da...0a9

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PITTY skrev (3 timer siden):

Veldig godt poeng. Men du kan ane utseende og hårstråenes karakter(myk/stivt) ved å se på øyenbrynene. Jeg synes kraftig øyenbryn isolert sett er fantastisk på et vakkert kvinneansikt. En perfekt innramming av kunstverket.

Ikke alltid det med behåringen av øyenbrynene stemmer riktignok. Husker jeg traff en dame uten nevnverdig mye øyenbryn(kanskje nappet?) Fikk et ordentlig hakeslepp når jeg oppdaget den største brunbjørnen jeg har sett i hele mitt liv..

Sånne overraskelser kan jo være enormt pirrende 😍 også om fargen er en annen enn man tror 😍

Anonymkode: 9e6da...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (22 timer siden):

Du mener det er incest å dusje sammen med en mor, som 5 åring? Og du mener det er incest å titte på ei tante under utedoen, som 13 åring?

Hold dine dirty minds for deg selv heretter...

Beklager, var ikke min mening å tilegne deg noen incestøse tanker, det var heller ikke mine tanker.
Bare så noen som nevnte det lenger opp, og undret om det vare pga beskrivelsen av mor at noen kunne misoppfatte..
(skal skutte å tolke andre innlegg og holde meg til mitt eget hode heretter..)

Dusje med mor som liten er på ingen måte incest, nei.
Ei heller å titte under utedoen... det siste der høres jo egentlig mer ekkelt ut 😉 Utrolig hva en 13 åring kan finne på for å kikke.
Høres ut som en ubehagelig opplevelse for begge egentlig.

Men igjen beklager om du følte jeg urettvist beskyldte deg for noe som ikke var tilfelle.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geojak skrev (3 timer siden):

Beklager, var ikke min mening å tilegne deg noen incestøse tanker, det var heller ikke mine tanker.
Bare så noen som nevnte det lenger opp, og undret om det vare pga beskrivelsen av mor at noen kunne misoppfatte..
(skal skutte å tolke andre innlegg og holde meg til mitt eget hode heretter..)

Dusje med mor som liten er på ingen måte incest, nei.
Ei heller å titte under utedoen... det siste der høres jo egentlig mer ekkelt ut 😉 Utrolig hva en 13 åring kan finne på for å kikke.
Høres ut som en ubehagelig opplevelse for begge egentlig.

Men igjen beklager om du følte jeg urettvist beskyldte deg for noe som ikke var tilfelle.

Unnskyldning er akseptert min gode mann😉

Jo, jeg hadde ikke så mange å titte på i den alderen, annet enn sparkjøp kataloger.. Det skjer ei utvikling nedi trusa, som er vanskelig å ikke styre i den alderen.. Jeg tenkte jo ikke "det forbudte" med se på tanta mi.. men jeg skal love deg jeg var livredd, for at hun skulle oppdage meg.. så jeg skjønte jo såpass🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 15.56):

Ts her. Jeg tenker de fleste av oss har sett våre mødre uten klær da vi var små. Det er sannsynlig at det er første gang en gutt ser en naken dame. Han blir ikke kåt av det. Men lærer hvordan en kvinne ser ut. Jeg tror det var det @Bamseklemmer mente 

Anonymkode: 9e6da...0a9

Ble ikke kåt av å se på mor nei, vi sluttet vel å dusje sammen i 9 årsalderen.. Men jeg ble kåt som 13 åring av å se min tante, for hun lignet på disse spartkjøp undertøys-damene.. Svart trekant var vel det første jeg tente på, men på den tiden hadde jo alle full busk😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 29.4.2024 den 16.46):

Ble ikke kåt av å se på mor nei, vi sluttet vel å dusje sammen i 9 årsalderen.. Men jeg ble kåt som 13 åring av å se min tante, for hun lignet på disse spartkjøp undertøys-damene.. Svart trekant var vel det første jeg tente på, men på den tiden hadde jo alle full busk😉

Ekstremt spennende når du skimtet den sorte trekanten innenfor trusa😍

Uten truse er det de litt viltre hårtustene som tenner meg 😍

Anonymkode: 9e6da...0a9

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...