Gå til innhold

Hårete trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De finnes i ulike farger. Sett forfra gjerne som trekanter- sett fra siden stikker det fram en test her og en test der.  Det kombinert med at det sitter på en dame som er pen og har humor...finnes ikke noe mer sexy.

Er det mørke dotter som er mest sexy?

Anonymkode: 9e6da...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ifte tenker man seg mørke kjønnshår.  Hvor vanlig er lysere?

Anonymkode: 9e6da...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så rart, hvis mora de hadde stor svart busk.. Jeg husker meget godt det jeg så.. og i tennårene så jeg mye på Sparkjøp undertøys modellene.. Og jeg sniktittet på tanta mi under utedoen, hun hadde den største "hamsteren", jeg har sett i ettertid. Men joda.. det er noe vakkert med det svarte håret i bakgrunnen, og den nydelige skrevrøde fargen når hun deler seg😉🥰Joda.. jeg kan også bli forelsket i et underliv❤️

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Kanskje ikke så rart, hvis mora de hadde stor svart busk.. Jeg husker meget godt det jeg så.. og i tennårene så jeg mye på Sparkjøp undertøys modellene.. Og jeg sniktittet på tanta mi under utedoen, hun hadde den største "hamsteren", jeg har sett i ettertid. Men joda.. det er noe vakkert med det svarte håret i bakgrunnen, og den nydelige skrevrøde fargen når hun deler seg😉🥰Joda.. jeg kan også bli forelsket i et underliv❤️

Ja en periode var det spennende unddrrøysreklame der du lett så en tydelig dott innenfor  ❤️Det har nok bidratt til min fascinasjon 🙂

Anonymkode: 9e6da...0a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

Kanskje ikke så rart, hvis mora de hadde stor svart busk.. Jeg husker meget godt det jeg så.. og i tennårene så jeg mye på Sparkjøp undertøys modellene.. Og jeg sniktittet på tanta mi under utedoen, hun hadde den største "hamsteren", jeg har sett i ettertid. Men joda.. det er noe vakkert med det svarte håret i bakgrunnen, og den nydelige skrevrøde fargen når hun deler seg😉🥰Joda.. jeg kan også bli forelsket i et underliv❤️

Skulle ønske det fantes en tråd om kjønnshår der man ikke leste om fantasier om incest fra deg..

Anonymkode: cb2b5...1bc

  • Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ee set enda mer spennende å fantasere om det jeg ikke har sett.  Andre hårfarger på fittehår fior eksempel 

 

Anonymkode: 9e6da...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 0.07):

Skulle ønske det fantes en tråd om kjønnshår der man ikke leste om fantasier om incest fra deg..

Anonymkode: cb2b5...1bc

Incest du liksom.. Har du bare lærdom fra seksual undervisningen fra skolen?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se voksne familiemedlemmer uten klær ee ikke å bli utsatt for incest nei. Tror tvert imot det er helt greit.  

Anonymkode: 9e6da...0a9

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri forstått poenget med å ha en nesten usynlig stripe av hår på musa...e ten- eller på en måte. 

Anonymkode: 9e6da...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårete trekant eller ikke. Det viktigste er at målene for trekanten er hårete. Det er alltid opphissende ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 0.11):

De finnes i ulike farger. Sett forfra gjerne som trekanter- sett fra siden stikker det fram en test her og en test der.  Det kombinert med at det sitter på en dame som er pen og har humor...finnes ikke noe mer sexy.

Er det mørke dotter som er mest sexy?

Anonymkode: 9e6da...0a9

Kona er naturlig rødhåret, og har lyst hår der nede.
Jeg synes det er sexy, mer enn mørkt hår.
hun har ikke så kraftig hårvekst, og stusser ikke annet enn bikinilinjen, jeg elsker hennes gylne dott.🥰

Som jeg har postet før, elsker jeg å slikke, og hun elsker å bli slikket.
Har aldri hatt problemet med «hår i maten» men så er det heller ikke håret jeg slikker 😜

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 1.57):

For meg ee set enda mer spennende å fantasere om det jeg ikke har sett.  Andre hårfarger på fittehår fior eksempel 

 

Anonymkode: 9e6da...0a9

Veldig godt poeng. Men du kan ane utseende og hårstråenes karakter(myk/stivt) ved å se på øyenbrynene. Jeg synes kraftig øyenbryn isolert sett er fantastisk på et vakkert kvinneansikt. En perfekt innramming av kunstverket.

Ikke alltid det med behåringen av øyenbrynene stemmer riktignok. Husker jeg traff en dame uten nevnverdig mye øyenbryn(kanskje nappet?) Fikk et ordentlig hakeslepp når jeg oppdaget den største brunbjørnen jeg har sett i hele mitt liv..

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min siste eks, ønsket at jeg hadde hår der nede og jeg hadde det for hans skyld. 

Anonymkode: 09613...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Min siste eks, ønsket at jeg hadde hår der nede og jeg hadde det for hans skyld. 

Anonymkode: 09613...1fd

Empatisk av deg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 22.4.2024 den 1.02):

Incest du liksom.. Har du bare lærdom fra seksual undervisningen fra skolen?

Ikke fra egen slekt. Det finnes ikke små nok forhold til at det er innafor.

Anonymkode: cb2b5...1bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bamseklemmer skrev (På 20.4.2024 den 16.03):

Kanskje ikke så rart, hvis mora de hadde stor svart busk.

 

Bamseklemmer skrev (På 22.4.2024 den 1.02):

Incest du liksom.. Har du bare lærdom fra seksual undervisningen fra skolen?

Er vel den første setningen din man reagerer på..
Vet ikke om så mange som fantaserer om sin egen mor.. Det er jo faktisk grensende til incest..

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener det er incest å dusje sammen med en mor, som 5 åring? Og du mener det er incest å titte på ei tante under utedoen, som 13 åring?

Hold dine dirty minds for deg selv heretter...

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 0.07):

Skulle ønske det fantes en tråd om kjønnshår der man ikke leste om fantasier om incest fra deg..

Anonymkode: cb2b5...1bc

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (8 minutter siden):

Du mener det er incest å dusje sammen med en mor, som 5 åring? Og du mener det er incest å titte på ei tante under utedoen, som 13 åring?

Hold dine dirty minds for deg selv herreter...

Man kan til og med gifte seg med sin biologiske tante og onkel. Så incest er det ikke;)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...