AnonymBruker Skrevet 18. april #1 Del Skrevet 18. april Er gravid. Vet ikke kjønn ennå. Alltid sett for meg at jeg får to piker. Lov å drømme:):) Har veldig sprikende navnestil, da jeg liker både hypermoderne navn som "Indie" og "Vega",men også de stødige og tradisjonelle som "Sigrid" og "Karin" og de litt midt imellom som "Julie", "Ingrid" og "Eline" ... Aner ikke hva jeg skal gå for ! Vil ikke låses fast til norrønt eller moderne sjanger. Supervanskelig. Samboer liker bl.a navnene "Maren", "Pernille", "Olivia" og "Malin" Kan jo mixe selvsagt, "Sigrid og Pernille" - hardt og mykt Eller "Malin og Olivia" - mykt og mykt blir for mye av det gode. Noen forslag til jentenavn som er nøytrale på en god måte? Anonymkode: c76d1...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #2 Del Skrevet 18. april Malin Eline eller Nora. Olivia Vega blir kanskje litt mye. Anonymkode: 6d365...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #3 Del Skrevet 18. april Liker også Nora. Ellers liker jeg Ingrid. Maiken er også fint. Åse, Hedda, Vilde. Anonymkode: 041d2...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #4 Del Skrevet 18. april Liker Sunniva, Guro, Kristin, Margrete. Anonymkode: c4cc3...e6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #5 Del Skrevet 18. april Hva er en "navnekyndig" her...? Anonymkode: 78e47...55f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #6 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er en "navnekyndig" her...? Anonymkode: 78e47...55f Navnenerd 🙂 Anonymkode: c76d1...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H a n n e Skrevet 19. april #7 Del Skrevet 19. april Jeg liker Nikoline, Elida, Frida, Jenny og Kanutte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #8 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): Liker Sunniva, Guro, Kristin, Margrete. Anonymkode: c4cc3...e6a Margrete er nydelig og klassisk. Det heter min perle. Anonymkode: c41ba...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #9 Del Skrevet 19. april Ida Nora Hedda Oda Tuva Tyra Alma Molly Agnes Lilje Lilly Aina Ellinor Marie Embla Celine Martha Vilde Anonymkode: 8fb1c...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #10 Del Skrevet 19. april Merete, Tonje, Ine, Charlotte, Kristin, Camilla, Mona. Anonymkode: db55c...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #11 Del Skrevet 19. april Oline Helena Johanne Sigrid Anonymkode: 8caa4...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #12 Del Skrevet 22. april Maren synes jeg er sikkelig fint Hva med: Maren Eline Maren Oline Maren Therese Maren Kristine andre forslag : Karin Olivia Sigrid Pernille Eline Pernille Eline Olivia Eline Helene Julie Pernille Julie Olivia Anonymkode: 95f52...67b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå