AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Del Skrevet 18. april 2024 Vurderer å gå fra mannen, men holder ut for ungene. 😅 Når bør jeg senest gå, for å rekke å finne en ny før jeg blir for gammal? Hvordan er markedet for 40+ ? Anonymkode: 09078...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 18. april 2024 #2 Del Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vurderer å gå fra mannen, men holder ut for ungene. 😅 Når bør jeg senest gå, for å rekke å finne en ny før jeg blir for gammal? Hvordan er markedet for 40+ ? Anonymkode: 09078...152 Ingenting jeg egentlig har noe med, men hvorfor vurderer du å gå fra mannen din? Er det mulig å reparere det forholdet du har så er det kanskje det man burde forsøke først. Dating etter 40 er vanskelig. I hvert fall hvis man skal basere datingen på online dating. Det er kun et kjøttmarked basert på vurdering av bilder og tekst. Hilsen mann på 50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #3 Del Skrevet 18. april 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Vurderer å gå fra mannen, men holder ut for ungene. 😅 Når bør jeg senest gå, for å rekke å finne en ny før jeg blir for gammal? Hvordan er markedet for 40+ ? Anonymkode: 09078...152 Velkommen til (reste)markedet 😅 Spøk til side, om du vurderer samlivsbrudd er vel ikke hvor raskt du kan realisere din egen markedsverdi ditt største problem akkurat nå. k43 Anonymkode: 82a26...54f 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #4 Del Skrevet 18. april 2024 Helt håpløst, kvinner på 40+ er ikke interessante overhodet ut ifra mine erfaringer. Anonymkode: 4ecba...61b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #5 Del Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vurderer å gå fra mannen, men holder ut for ungene. 😅 Når bør jeg senest gå, for å rekke å finne en ny før jeg blir for gammal? Hvordan er markedet for 40+ ? Anonymkode: 09078...152 Hvorfor er dette i det hele tatt fokuset ditt? Anonymkode: 284e4...975 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #6 Del Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt håpløst, kvinner på 40+ er ikke interessante overhodet ut ifra mine erfaringer. Anonymkode: 4ecba...61b Det stemmer ikke, har mange venninner og kolleger på 40+ som har blitt sammen med normale, oppegående menn de har møtt på nett. Men mange av dem har måttet lete en stund. Anonymkode: b84f9...2df 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #7 Del Skrevet 18. april 2024 Møtte min som 40+, han et par år eldre. Oppegående, nydelig og spennende mann. Manglet absolutt ikke på interesse fra andre menn heller. Mitt tips er å være åpen og sosial. Flørt og vær litt leken. Kle og style deg feminint. Vi har ikke barn. Kanske finner du en i samme situasjon som deg selv 🙂 Anonymkode: fc02c...8d5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #8 Del Skrevet 18. april 2024 Jeg er 40+ og var singel i ca 5 minutter før jeg fant kjæresten min. Hadde trodd jeg måtte lete lenge, men traff blink på første forsøk. Om relasjonen du er i er helt død og umulig å vekke til live igjen, dra. Det er uansett mye bedre å være singel enn å være i et forhold hvor man er ensom og ulykkelig. Anonymkode: 451b1...452 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #9 Del Skrevet 19. april 2024 Datet mange som var interessert. Etter noen mnd møtte jeg kjæresten. K41 Anonymkode: da716...710 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #10 Del Skrevet 19. april 2024 Jeg er 47 og har ingen problemer med å møte og date flotte og interesserte menn. Dog ville jeg aldri vurdert en nyskilt partner. Alle har godt av minst et par års pause før de går inn i nytt forhold. Jeg orker ikke forholde meg til alt som følger med det å skille seg med felles barn. Anonymkode: 0e0b0...6cb 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #11 Del Skrevet 19. april 2024 Jeg er gift- men opplever at menn "kontakter " meg, både 10 år yngre og 10 år eldre. K45 Anonymkode: b02ee...2ac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #12 Del Skrevet 19. april 2024 Kvinner på 40+ er kun interessante for menn 50+, utover det spiller det ikke så stor rolle. Anonymkode: 06e33...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #13 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner på 40+ er kun interessante for menn 50+, utover det spiller det ikke så stor rolle. Anonymkode: 06e33...fa9 Hm kjenner to skilte kvinner i 40 åra som fikk seg ny mann i 30 åra. Anonymkode: b02ee...2ac 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #14 Del Skrevet 19. april 2024 Like enkelt og like vanskelig for de som er både i 20 og 30 årene. Jeg er 43, skilt og har barn. Kan velge og vrake, markedet er enormt. Både eldre og yngre. Stor fordel å slippe å lete etter en mann å etablere seg med. Nå kan du jo velge ut fra pleasure. Finn deg en som er ute etter å ha det hyggelig, kose seg, reise og å sex. Ikke en du skal dele postkasse og skittentøy med. Har datet 1 års tid nå, og hatt det kjempegøy. Enjoy!! Anonymkode: edee4...aa0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #15 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinner på 40+ er kun interessante for menn 50+, utover det spiller det ikke så stor rolle. Anonymkode: 06e33...fa9 Nei, det skal jeg love deg at vi ikke er. Anonymkode: 284e4...975 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #16 Del Skrevet 19. april 2024 Kvinne 41 her Jeg har til og med 4 barn, og det å møte noen har ikke vært noe problem. Trodde selv dette skulle bli en kjempe flaskehals, men det har vist seg å være 0 problem! Selvsagt er det ikke alle menn som er int i en kvinne med barn, men da er de gjerne ikke det i 30årene heller. Opplever at alder ikke spiller noen rolle her. Jeg har nå møtt en mann på 37 i 8 mnd og vi er i ferd med å bli et par. Tar ting rolig, men det er absolutt ikke noen sak at du er i førtiårene. Anonymkode: 184cf...d75 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 19. april 2024 #17 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kvinne 41 her Jeg har til og med 4 barn, og det å møte noen har ikke vært noe problem. Trodde selv dette skulle bli en kjempe flaskehals, men det har vist seg å være 0 problem! Selvsagt er det ikke alle menn som er int i en kvinne med barn, men da er de gjerne ikke det i 30årene heller. Opplever at alder ikke spiller noen rolle her. Jeg har nå møtt en mann på 37 i 8 mnd og vi er i ferd med å bli et par. Tar ting rolig, men det er absolutt ikke noen sak at du er i førtiårene. Anonymkode: 184cf...d75 Er mann og snart 51. Dater gjerne damer i 40-åra😉. Synes derimot det er trist å se at kvinner i siste del av 30-årene får kjeft fra andre kvinner fordi de dater menn i alderen 45-55. Hvorfor kan man ikke bare la folk få velge selv? Hadde jeg møtt ei på 35 og vi hadde funnet ut at vi har det fint sammen, så har vel egentlig ingen andre noe med det?🤔 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #18 Del Skrevet 19. april 2024 Hvorfor holder du ut for barna? Dess eldre barna blir, dess vanskeligere blir det. Og dess eldre du blir, dess vanskligere blir det å finne kjærest. Skill deg nå! Ikke vent! Anonymkode: 41a86...2ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #19 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Helt håpløst, kvinner på 40+ er ikke interessante overhodet ut ifra mine erfaringer. Anonymkode: 4ecba...61b AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinner på 40+ er kun interessante for menn 50+, utover det spiller det ikke så stor rolle. Anonymkode: 06e33...fa9 Leit at det finnes mennesker med så ekstremt lav selvtillit og så trist liv at de må både spre løgn og rakke ned på andre for å føle seg bittelitt bedre. Søk hjelp. Anonymkode: eefc7...af5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #20 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er 40+ og var singel i ca 5 minutter før jeg fant kjæresten min. Hadde trodd jeg måtte lete lenge, men traff blink på første forsøk. Om relasjonen du er i er helt død og umulig å vekke til live igjen, dra. Det er uansett mye bedre å være singel enn å være i et forhold hvor man er ensom og ulykkelig. Anonymkode: 451b1...452 Dette skjer ofte på små steder der man praktiserer jevnlig partnerbytte. Man vet hvem andre som er på vei ut av et forhold, og da er det lett å avklare ny partner på 5 minutter. Bor man i større byer er det ikke tilfelle. Anonymkode: d8482...b70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå