Gå til innhold

AngelFairy`s lille frustrerte verden

Angelfairy

Anbefalte innlegg

ja, fader, det var skikkelig deiglig... har ikke hørt noe mer, sa da har han nok fått penga sine... håper jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mens jeg slenger meg over på side 1 igjen, så kan jeg jo skrive noen ord jeg har i hodet da.

Har fått meg ny mobil, kjempe kult. Sony Ericsson k750i.... Utrolig grei tlf.

Har fått meg "jobb" oxo... sitter barnevakt hos nabon i noen timer, og tjener noen kroner på det... derfor jeg fikk mobil oxo. istedet for å få penger den første mnd fikk jeg mobil... helt greit. da kan folk få tak i meg oxo.

Ellers skjer det veldig lite... snøen har smeltet, deilig vær ute, bortsett fra idag, som det regner.

Snakka med pappa igår, det var kjempe koselig. Savner han kjempe masse...

Har ikke sett han på halvannet år... og han bor jo tross alt 4 timer unna meg, så jeg kan jo ta fatt å reise å besøke han, men... det var det med penger, og tid....

aner ikke hva jeg skal gjøre jeg.... finner nok ut av det etter hvert..

Driver oxo å søker jobber for harde livet oxo.. har akk søkt på DNA i drammen. håper jeg får den... får litt mere peng i lomma.. hadde igrunn ikke gjort noe.. kunne jeg gjort opp gjelda mi oxo-- DET hadde vært deilig det.. ingen bekymringer til slutt. det høres så digg ut! men det er bare det å få det til da...

DET er ikke det enkleste.. kanskje jeg kan ta et lån? men jeg får vel ikke lån pga gjelda mi tenker jeg.... hmm, lurer på hva i all verdenjeg skal gjøre...

Ellers, er det enda mere som ikke har skjedd som er gøy, JO nabon har flytta for søren... hehe... har fått bestekompissen min til å overta leil, men han får jo ikke kontkat med huseieren der.... så vi får bare se...

Hadde vært veldig greit egentlig for da vet han hva han går til og vi vet hva vi går til.. vegg i vegg nabo i tomannsbolig... da er det litt greit at vi vet hvem som fytter inn, i stedet for ne alkoberuset narkoman eller no... det er nok av de rundt omkring, at jeg trenger ikke dem som nabo for å si det sånn....

Vel, kommer nok til bake senere i uka vil jeg nok tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sony Ericsson k750i.... Utrolig grei tlf.

Den telefonen har jeg også, men jeg vil vel ikke kalle den utrolig grei telefon. Jeg vil kalle den super-duper-fantastisk. (Og ikke synes jeg den har så dårlig batterikapasitet som noen klager over heller)

Lykke til med nye naboer. Tipper at husverten gjerne vil ha inn noen som dere kjenner, det er litt trygghet i det for dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å ha noe å pusle med da. Alltid greit med litt penger i kassa.

Halvannet år?! Det var mye, min bor 8 timer unna meg, og jeg ser han flere ganger i året. Men så er jeg en pappadalt og da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg blitt mere kjent med tlf min, og jeg elsker den! hehe....

noe nytt som har skjedd,,,, nabon har jo flytta de, og det er litt deilig, men nå får jeg jo ny nabo, det er enda mere digg, for det er bestekompissen min som flytter inn ved siden av oss...... det er så digg det!! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så snilt av dere! ;)

Idag er jeg oppe kjempe tidlig... stod opp da Elskede dro på jobb... klokka 0500...

Har vært oppe siden...

har fått gjort litt hjemme da på den tiden....

Vi har bodd i leil i 4 mnd, og har ikke heeeeelt kommet i orden, så pen tøyet til elskede ligger fortsatt i sekker, så jeg måtte finne fra litt pent til han for vi skal i komfirmasjon til broren min på lørdag... et problem da, han har ikke pensko, og de skoa jeg kjøpte til han i jula, de ligger igjen i mysen, der vi bordde før.... kjipt, og jeg vil ikke hente de, og jeg vil heller ikke at js skal komme med de, for jeg vil ikke se han.... hehe.. så vi sliter litt, med mindre stefaren min har noen sko han kan låne...

oxo har jeg fått skrevet litt sang til broren min fra familien.... det gikk fort og greit.. men enda ikke helt ferdig...

Ellers er det ikke mye nytt....

skulle ta ut penger igår, for jeg var så sikker på at jeg hadde fått penger... jeg handla jo på tirsdag.... med kortet mitt.. men da elskede skulle ta ut penger, stod det minus 400 kr på konto.... så jeg dro til kiosken igjen, for å prøve meg igjen, og det gikk... så nå er det minus 600 på konto.. skjønner ingenting jeg nå... men.. det går vel over det som alt annet.....

nå skal jeg spise litt... så skal jeg kikke litt rundt her igjen, før jeg skal passe barn...

Have a nice day people!

_AngelFairy_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig nedtur nå!!!!! forrige dagen ringte bestevennen min som skulle flytte inn i leil ved siden av meg..... men sosialen ville ikke dekke dep på den leil.., pga huseier.. så sier huseier til de gamle leieboerene at det var H som var dårlig sosialklient! hallo.... han kjenner ikke H engang, og sosialen har taushetsplikt, og H har ikke vært under sosialen så f***** lenge at han kan ha blitt dårlig klient... b***s***

skikkelig nedtur var det.. har ikke vært noen å kikka på leil enda, så vi er helt alene her, men det er helt greit... gjør meg ingenting, for jeg kan ikke si jeg gleder meg til det kommer nye folk der, som jeg ikke vet hvem er... hvem som helst kan jo flytte inn der.... huseier driter i hvem som bor der, så lenge han får penga sine....

f***

ellers er det ikke noe spennende nytt. var i konfirmasjon på lørdag til broren min.. det var koselig... men varmt.....

ikke noe mere, så da runder jeg av her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, kom på en ting til... hehe........

igår var O innom, han gamle nabon som flytta til sande... hehe... han er så sinnsykt dust i huet at det skulle ikke vært lov.....

han og dama....

det er jo 3 mnd oppsigelse av leil... så de skal da betale husleie i 3 mnd fra oppsigelses dag, med mindre noen har overtatt leil FØR de 3 mnd er gått... men de nekter, for de har jo allerede flytta, og betaler da på en annen leil...hehe...opplegg er noe drit! snakker om surrehuer... trodde jeg var et surrehuet jeg, men de er jo hakket verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skya

Så leit at bestevennen din ikke kunne flytte inn. Får håpe at du til syvende og sist får noen hyggelige naboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det håper jeg også... kan jo komme hva som helst der... oxo er det 2mannsbolig vegg i vegg, og "delt" hage..... så det er jo litt greit å ha noen ordenlige folk der.. ikke sånne dopvraker som det er rundt forbi her.. det trenger jeg ikke........ og ikke folk som drikker i hver anledning.. for det går bare utover meg og elskede...

trenger noen ordentlige folk som er villig til å hjelpe til med gressklipping når det trengs, og snømåking når vinteren kommer igjen..... og noen som er int i å holde hagen sin fin ut, for når vi sitter ute på trappa ser vi rett inn i hagen til nabon, og der ser det ikke ut nå, for ingen har bodd der på 3 uker....... så det ser helt inngrodd ut.. så noen må flytte inn så fort som F*** noen som melder seg frivillig?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Angel - du kan lage en komisåpe om forholdene i nabolaget hos deg, og ringe til Tore Ryen og høre om han vil hjelpe deg å produsere. Det ville slått an...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kanskje det.. det er jo mye sprøe folk her i nabolaget.....

MANGE!!! og vi har utsikten til alle dem.. hehe....

kan jo ta en liten start da.... hehe----

nabo1: det er Bårsja.. vi kaller henne det... hun er gal i huet sitt... enkelt og greit... før bodde hun rett oppi gata, drakk seg full, satt seg naken i krysset her og ba til gud--- HØYT! så flyttet hun til sentrum, og nå tilbaka hit igjen... men denne gangen har hun kjøpt seg leil sammen med en fyr, som ikke er kjæreste, bare slaven hennes... dama er i 50-60 åra, og kommer i fra nord et sted..

ved siden av trappa på vår side er det en liten parkeringsplass, som tilhører vellet, men den har hun tatt, og sier det er hennes..... det er tegna opp til 2 parkeringer der, men hun parkerer da skrått så ingen andre får parkert der.. helt sykt... han som hun bor med, skal nå flytte, for han orker ikke mere, og han tørr ikke.. han gjør alt for henne... måker, strør, klipper gress, bærer ting i hytt og tåke, og han nærmer seg vel midten av 60 åra, og ser kjempe sliten ut.. han er jo kjempe koselig og jeg syns så synd på han... Bårsja er også tante til L som jeg har skrevet om tidligere... hehe....

nabo2... nabolagets største tyster, og sladrekjerring... her kan du ikke si noe til noen, uten at det går til henne, for så videre til hele verden.... litt som hun dama i vg reklamen... PREKAS!!!

nabo3... han er transe, og da også far til min bror.... får besøk av div damer, og har da også kjæreste... men får besøk av disse damene og driver med bdsm og masse annet piss....

nabo4... også en av nabolagets sladrekjerringer, og en plapre høne av en annen verden...

nabo 5... bor ikke i leil, men hos mora si i sentrum.... han er i 60 åra han også, men bor hos sin gamle mor.. han er hjemme kanskje en gang i året og det er om sommeren, og da er han hjemme å drikker seg full....

nabo 6... det er mamma, og henne orker jeg ikke å skrive om, for ellers blir jeg aldri ferdig.. hehe. det er mye å hente der!!!!

nabo 7, har jo flytta akk til sande,men er her med jevne mellomrom... de var her igår, for å hente all søpla si bak huset, for så å lempe det hos mamma, for idag skal vi lempe det inn i lastebilen til nabo nr 8, også kjøre det avgåre i morra....

først kom L hit med bilen.. hun har da ikke lappen, men det driter hun i... hun må jo gjøre ting hun også... og det skjønner jeg, men at hun tørr å kjøre uten lappen når hun har blitt stoppa 2 ganger, og hun vet så veldig godt av folk snakker her, så hadde jeg aldri i verden kommet hit med bil så folk så det.....

Uansett... hun reiste hjem igjen, og gubbem hennes kom hjem fra jobb, og de dro tilbake hit igjen... for å hente søppel.. da kom Bårja ut og begynte å kjefte livskitten ut av dem og sa det at mange i område her ville anmelde L for hun kjørte uten lappen... hehe eller, kjører- rettere sagt... ikke veldig smart at det gjør noe men....

det var det jeg klarte å komme på av naboer.... holder det? eller vel dere ha flere intriger???

kommer gjerne med flere.. har skjedd nok her ute for å sidet sånn...

JO, nabo 9, har akk flytta hit, han har sittet inne for voldtekt, og jobber nå i kommunen!!!

nabo10: er nabon til mamma, og mora til L, og x-svigerinna til bårsja, hun er nå i spania, men når hun er hjemme sitter hun å drikker hos nabo nr 11, og kjefter og får får kjeft av bårsja, for hun er jo der også å drikker.....

Bårsja, hun er blitt tatt i fyllekjøring og skal i retten, så har hun fått trygde penger, pluss å ha jobba, så hun har mista trygda si, hun skal i retten med tanke på det med fyllekjøringa, og risikerer 45 dager i jailen... OGSÅ kjører hun ute nå... uten lappen (tror vi).... hva er sjansen for å beholde lappen, når man fyllekjører og skal i retten for det?? skjønner lite jeg nå... er det rart man blir som man blir når man bor her...

for ikke snakke om meg og elskede, som er langt fra normale her... vi passer godt inn her for å si det sånn.. vi er ikke veldig mye bedre for å si det sånn...

men, men... sånn er det... ække greit...

også nabo nr 3, som er xen til mamma og faren til broren min, han hadde besøk i helga, av dama si, og et par til... på ettermiddag/kvelden satt de ute i hagen å drakk mens ungene i gata var på leikeplassen, med utsikt rett opp til dem... der satt det en kar med huet mellom beina til hu ene og Susa klina med kjerringa, ungene satt jo å så på dette..... satakkars barn.. dagen etter satt dama til Susa å solte seg... så da med utsikten til de jeg passer ungen for, ser man rett inn i hagen til Susa.... så hun lå å solte seg med kort skjønrt som var dratt opp til magen, UTEN truse, og skræva med beina... midt på dagen......så alle kunne se rett i musa hennes.. helt sykt..... herregud..... jeg blir rar jeg....hehe...

så, DA kommer jeg ikke på noe mere.. hehe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det kan faktisk bli veldig spennende.. nå har det stått tomt ca 1 mnd nå, litt kjedelig å bo aleine, men... det går vel det også som alt annet!

lurer bare på hva vi mangler i nabolaget?!?! normale folk? til en forandring... tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men høres ut som en morsom gjeng da.

Jeg kjenner INGEN av mine naboer, har kun vekslet noen ord med hun som bor under meg. Det litt kjedelig det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn hadde jeg ikke klart å bodd.... utrolig greit å ha kontakt med naboer, om det er noe man trenger hjelp til eller låne noen ting, om det skulle være så, og for ikke snakke om alle intrigene.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...