Angelfairy Skrevet 21. september 2006 Forfatter #201 Del Skrevet 21. september 2006 jo takker for det.... daten gikk veldig bra! han er kjempe herlig.. men litt vanskelig å få tak i kan du si... Igår skulle han komme igjen, etter en ting han måtte stille opp på, men sovna i 20 tida, med mob på lydløs, og ingen fikk tak i han... Idag kom han forholdsvis tidlig, ble i 10 min, og måtte dra igjen, og sa han skulle komme tilbake.. men får jo ikke tak i han nå heller.. vet ikke hvor mange tapte anrop han har på mobilen nå, men det er ikke få... er heldigvis ikke meg som har ringt, men kompissen hans, som vil at han skal komme, fordi han ser hvor nedfor jeg blir når man ikke får svar fra han.... kompissen er hos meg nå, sammen med venninna mi, og de driver å styrer.... hehe.. problemet er bare at vennninna mi ble kasta ut av søstra si, og må være hos meg til hun finner sitt eget.... så da har jeg jo gjesterommet til henne, og kompissen til kjekkassen vi ikke får tak i.... Nå er kompissen møkk forbanna på han, og det skjønner jeg jo veldig godt også... jeg er bare forvirra, og frustrert, forhan har sagt til meg at han liker meg veldig godt, og med ganske troende ord også, så jeg vet ikke... jeg liker han veldig godt, og ikke bare som venn og knullekompiss.... men... sånn er nå det.. ikke så mye å gjøre med det heller... vil liksom ikke virke FOR desperat heller, det syns jeg blir litt teit, og jeg syns også det er litt for tidlig å føle sånn som jeg gjør for han nå, men.. jeg klarer jo ikke å styre disse teite følelsene heller liksom..... uff jeg blir rar jeg... hehe.. men det er vel ikke noe¨å gjøre med det vel.. hehe.... nei, nå må jeg... nei... glem det.. hehe... logger meg av her jeg nå.. orker ikke å sitte forran pcen! ha en fin kveld jenter... 'løvs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. september 2006 #202 Del Skrevet 22. september 2006 God Helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 22. september 2006 Forfatter #203 Del Skrevet 22. september 2006 tusen takk for det... På lørdag skal vi på Wig Wam konsert, så det blir bra.. gleder meg til det... Deilige Glam! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 28. september 2006 Forfatter #204 Del Skrevet 28. september 2006 Blække noe konsert, men på tirsdag ble jeg sammen med han jeg møtte på nett... får masse sms om at han savner meg og er glad i meg.... tihi Im so in Love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 28. september 2006 #205 Del Skrevet 28. september 2006 Å, nå ble jeg glad på dine vegne AF. Gratulerer så masse! Og så: hvem er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #206 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det er han jeg var på date med, som står skrevet om litt lenger oppe!!!! koser meg masse! han skulle egentlig komme idag, men onklen hans havnet på sykehuset med slag #2.... så han kommer kanskje i morra! gleder meg masse til det. savner han kjempe masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 1. oktober 2006 #207 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ja, det har jeg jo forstått! Men: alder? interesser? utseende? osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #208 Del Skrevet 10. oktober 2006 alder er 25 år, uteseende er drit bra, men hele han er er en dust rett og slett... viste seg at han bare har fucka med huet mitt, og at vi ikke er sammen likevel... skjønner igrunn veldig lite, og jeg skal jaggu ta en prat med han og spørre hvorfor jeg har brukt så mye energi på å tenke på han og bry meg om han.... venninna mi lurte på hvorfor han oppførte seg som han gjorde når han og jeg var sammen, men han sa at vi ikke var sammen, og det viser seg i ettertid at han driver å fucker med 2 andre jenter OG at det er ei jente som skulle hente tinga sine hod han så han har hatt samboer midt oppi det hele.... mannfolk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #209 Del Skrevet 11. oktober 2006 har fått ny tatto folkens......!!!! hiihi et kyssemerke på puppen.. hehe.. den er drit fin..... skikkelig stolt nå... lyst på en til jeg nå da.... 3 små stjerner forran på skulderen..... bare omrisse, ikke noe farge..... kan bli kult det oxo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 25. oktober 2006 #210 Del Skrevet 25. oktober 2006 Side 3?!?! Nå er det snart på tide med en oppdatering her, AF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #211 Del Skrevet 31. oktober 2006 ja, det er kanskje det.. hmm. hva skal jeg si... er ikke så mye å fortelle.. eller, jo det er igrunn det... hu som bor hos meg.... hu er jo blitt sammen med xen sin igjen... og de skal gifte seg på fredag, og ikke sagt noe til verken meg eller mamma.. vi har fått høre det fra andre... hun påstår at jeg er bestevenninna hennes, og jeg VET jeg har hjulpet henne ganske mye fordi hun sliter med ting, og likevel er dette takka.... det er takka jeg får liksom! hun sier det er ei på jobben som skal gifte seg.. og alle ting jeg har fått høre fra andre, stemmer ikke i forhold til hva hun sier til meg... hu juger så hun tror det selv! så på fredag (som vi har fått høre) skal de komme til oss å fortelle at de er gift, så det kan bli spennende.. hun sa til meg for senest 3 dager siden at hun skulle gå sakte frem.... men.. jaja, hun får i allefall tinga sine som står i min leil samme dag som hun forteller det.. så enkelt er det! er møkk forbanna. og det skal liksom være bestevenninna mi! blække no! ellers er det.... hmm, ja bikja til mamma skal ha valper da... rundt den 11 nov, så det blir bra til jul tror jeg... ca 10 bikjer, 6 barn inkl meg, 4 voksne, 1 katt og juletre... hehe.. morro! not! hmm, er det noe mere nytt da? har tatt 2 nye hull i øra mine.. flere skal det bli.. nå er jeg blitt skikkelig bitch, og det skal mere frem til fredag håper jeg.. hehe.... har skiftet litt stil siden jeg ble singel, og det skal jeg jagu leve på frem til jeg får meg noe nytt... nå er jeg blitt en sånn derre blond-beibi-bitch.. hehe..... er i allefall lov å prøve... ikke sånn bitch at jeg er slem med alle liksom, men.. tja.. vet ikke helt åssen jeg skal forklare... men.. jaja.. samma kan det værra... hehee ellers... nei, det er ikke noe særlig mer å fortelle som har skjedd.. er ikke så mye som skjer i livet akk nå... ganske lite som skjer... men det som skjer her, det er ganske store ting, sånn som hu kjerringa jeg skreiv om tidligere... hehe... ha en fin dag veidere ladies.. eller bare Skya.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå